تماس با ما : 09013646484

مناطق در حال پیشرفت تهران

مناطق در حال پیشرفت تهران

مناطق در حال پیشرفت تهران گزینه مناسبی جهت سرمایه گذاری یا زندگی می باشند، چون افراد می توانند با قیمت مناسب تری اقدام به خرید ملک یا زمین در آن کنند. با توجه به نوسانات قیمتی و افزایش نرخ تورم سرمایه گذاری و خرید ملک در این نواحی سرمایه گذاری در بخش های در حال پیشرفت تهران می تواند آینده افراد را تضمین می کند.

از این صفحه هم دیدن کنید : خرید ویلا در کردان

برای خرید مطمئن و استعلام دقیق قیمت املاک موجود در مناطق در حال توسعه استان تهران، کافیست به وب سایت اینترنتی باغ املاک اوستا مراجعه نموده و با کارشناسان و متخصصان ما ارتباط برقرار نمایید.

کارشناسان ما با دارا بودن سال ها سابقه کار و تخصص بالایی در امر خرید و فروش زمین، ویلا، باغ و باغچه به خوبی شما را در این امر یاری نموده و بهترین فایل های املاک را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد، به گونه ای که بتوانید در سریع ترین زمان ممکن، بهترین و شیک ترین فایل را متناسب با میزان بودجه و سلیقه شخصی خود انتخاب و خریداری نمایید. شما عزیزان می توانید از طریق کانال های مجازی واتساپ و تلگرام و یا شماره تلفن های موجود در سایت با کارشناسان املاک ما ارتباط برقرار کنید، در صورت تمایل می توانید به صورت حضوری به املاک اوستا مراجعه نموده و از نزدیک با مشاورین ما صحبت کنید.

انواع منطقه های در حال توسعه استان تهران

چیتگر: از منطقه های خوش آب و هوایی است که از شمال به بزرگراه شهید کرجی، از غرب به ارغوان در ارتفاع 45 متری از سطح دریا، از سمت شرق به بزرگراه آزادگان و از بخش جنوبی به منطقه کوهک منتهی می شود و از مناطق جدید استان تهران است که قیمت رهن و اجاره خانه در آن بسیار کم است.


منطقه پردیس: یکی از مناطق محبوب استان تهران است که حدود 17 کیلومتر با تهران فاصله دارد. خرید آپارتمان در این ناحیه برای افرادی که در تهران کار می کنند بسیار مناسب است، چون فاصه کمی با استان تهران دارد و از آب و هوای خوب برخوردار می باشد. در این ناحیه مراکز درمانی، ساختمن های تجاری، مسجد ها و پارک های فراوانی احداث شده اند. پردیس دارای چندین فاز متعدد جهت سکونت می باشد. 

در فاز یک پردیس ویلا ها و آپارتمان های بسیاری احداث شده اند و از سایر فاز ها مزایای بیشتری از لحاظ راحتی مکان و شرایط جغرافیایی دارند. در فاز 2 پردیس می توانید ویلا ها و پنت هاوس هایی شیک و مدرنی پیدا کنید.


منطقه بومهن: یکی از مناطق در حال پیشرفت تهران بومهن است که در فاصله 54 کیلومتری شمال شرق تهران واقع شده است و دارای آب و هوایی مطبوع و آفتابی می باشد. شهر کشاورز و طلایه از شهرستان های معروف بومهن هستند که خانه های بسیاری در آن ها ساخته شده اند.


منطقه اندیشه: یکی از مناطق اطراف تهران شهرک اندیشه است که از مناطق در حال پیشرفت تهران محسوب می شود و در مرکز شهر شریعتی قرار گرفته است. از اندیشه می توانید به راحتی به تهران، کرج و شهریار بروید. قیمت زمین و ساخت و ساز در این منقطه بسیار مناسب تر از شهر تهران است، بنابراین متقضیان زیادی جهت خرید آپارتمان دارد.


منطقه پرند: هزینه زندگی در منطقه پرند بسیار پایین است. این منطقه در حال پیشرفت تهران در شهر رباط کریم و 33 کیلومتری جنوب غربی استان تهران واقع شده است. پرند دارای امکانات رفاهی متعددی هم چون فرودگاه بین المللی امام خمینی، پروژه تفریحی کرت و زمین ایران، دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور و غیره می باشد.


منطقه رودهن: افراد زیادی متقاضی خرید آپارتمان در منطقه پرند هستند. پرند از شهرک های اطراف استان تهران است که دارای مزیت هایی با قیمت پایین و شرایط مطلوبی جهت ساخت آپارتمان است و به دلیل اینکه ساخت و ساز در این منطقه رونق یافته است. افراد زیادی برای سکونت به آن مراجعه می کنند و از همه امکانات رفاهی و شهری کافی برخوردار می باشد.


جهت خرید ملک و سرمایه گذاری در منطقه های در حال پیشرفت استان تهران، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت اینترنتی اوستا تماس گرفته و با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴