تماس با ما : 09013646484

قیمت زمین در شهرک افشاریه کردان $ قیمت ویلا در افشاریه ~ املاک اَوِستا

قیمت ویلا در شهرک افشاریه

قیمت زمین در شهرک افشاریه کرج | خرید ویلا در افشاریه

املاک اَوِستا مرجع معتبر برای معرفی بروزترین آگهی های خرید و فروش ملک در مناطق مختلف ساوجبلاغ از جمله کردان ، زعفرانیه ، افشاریه ، اقدسیه ، طاووسیه و … همچنین دارای بیشترین فایلینگ آگهی ملک در خرید ویلا در سهیلیه ، در خدمت شماست تا اگر قصد خرید و اطلاع از قیمت ویلا در افشاریه و قیمت زمین در افشاریه کرج را دارین با مشاوره و معرفی املاک در این شهر در خدمت شما باشد.

شهرک افشاریه یا بهتر بگم شهرک افشاریه کردان یا کرج یه شهرک برند و خاص با تمامی امکانات می باشد.شهرک افشاریه دارای 2 فاز می باشد تمامی قطعات در شهرک افشاریه دارای سند تک برگ و مجوز ساخت می باشند.

متراژ زمین ها در شهرک افشاریه


متراژ زمین ها در شهرک افشاریه تماما 1000 متر در ابعاد 20 در 50 می باشد و هر قطعه داری حدودا 360 متر مجوز ساخت می باشد.

قیمت زمین در شهرک افشاریه بسته به نوع خیابان ، شمالی یا جنوبی بودن ملک ، جواز ، امکانات و تعداد ویلا های ساخته شده در خیابان ها و نوع ویلا های بستگی دارد. 

قیمت زمین در فاز 1 بیشتر از فاز 2 می باشد، به طور کلی قیمت زمین در شهرک افشاریه از متری 12 میلیون تومان شروع می شود. شهرک افشاریه از لحاظ امنیتی بسیار قوی و مطمین می باشد و ورودی شهرک دارای گیت ورود و خروج و نگهبانی 24 ساعته می باشد به طوری که کسی اجازه ندارد بدون هماهنگی وارد شهرک شود و تمامی رفت و آمد ها کنترل میشود.

قیمت ویلا در شهرک افشاریه

قیمت ویلا در شهرک افشاریه نیز به پارامتر های مختلفی بستگی دارد، از جمله می توان به متراژ و نوع بنا (کلاسیک یا مدرن) عمر بنا ( نوساز یا قدیمی) و لوکیشن ، شمالی یا جنوبی بودن ملک ،داشتن پایانکار ، تعداد ویلاهای ساخته شده در خیابان ، نورپردازی ، محوطه سازی و … بستگی دارد.رنج قیمتی ویلا ها در شهرک افشاریه از 15 میلیارد تومان تا 60 میلیارد تومان متغیر می باشد.

اگر قصد مشاوره و سؤال در مورد سرمایه گذاری یا خرید ویلا در شهرک افشاریه را دارین کافی است که با ما تماس بگیرید.

شهرک افشاریه

  1. شهرک افشاریه برای سرمایه گذاری مناسب است. ✔

      2.شهرک  افشاریه جزو مناطق ساوجبلاغ و در نزدیکی چهارباغ و کردان قرار دارد. ✔

3. افشاریه دارای خاک حاصل خیز میباشد.✔

4. شهرک ویلایی با ویلاهای بسیار زیبا ، مناسب برای خرید ویلا و زمین برای ساخت و ساز ویلا است.✔

5. دارای زمین های سند دار با سند تک برگ است. ✔

6. امنیت خوبی دارد.✔

7. دارای آب خوب و نزدیک به کردان. ✔

8. همیشه مورد توجه برای خرید ویلا است. ✔

تماس با ما املاک افشاریه

خرید ویلا در شهرک افشاریه

شهرک افشاریه یک شهرک ویلایی مناسب برای خرید ویلا می باشد ، شاید شما به دنبال خرید ویلا در یک شهرک ویلایی برای سکونت یا برای تفریح هستید؛

 حتما پیشنهاد می کنیم که برای خرید ویلا در یک شهرک خوش آب و هوا و سرسبز با ویلاهای زیبا همراه با امکانات مختلف مناسب و مطمئن برای سرمایه گذاری هستید به شهرک افشاریه سر بزنید .

اگر قصد خرید ویلا در شهرک افشاریه را داشتید میتوانید از طریق ما به جدیدترین املاک فروشی در افشاریه دست پیدا کنید ، همچنین برای مشاوره در جهت خرید ما میتوانیم شما را راهنمایی کنیم تا یک انتخاب خوب برای خرید ویلا داشته باشید .

افشاریه را مردم به خاطر ویلاها ، آب و هوا و سرسبزی که دارد دوست دارن افرادی که به دنبال خرید ویلا در مناطق خوش آب و هوا مثل چهارباغ ، سهیلیه ، کردان و مناطق دیگر  هستند به شهرک افشاریه هم سری می زند .

املاک در افشاریه

ما در سایت املاک اوستا جدیدترین ویلاهای فروشی در افشاریه را قرار میدهیم ممکن است در مواقعی که  سایت مراجعه می کنید برخی آگهی های روز هنوز قرار داده نشده باشد بنابراین در واتساپ یا تماس با ما در ارتباط باشید .

قیمت زمین در شهرک افشاریه کرج

شرایط آب و هوایی

وجود خاک حاصلخیز برای هر زمین باغ ویلایی بسیار حائز اهمیت است ، شهرک  افشاریه در جایی قرار دارد همانند شهرک ها و مناطق دیگر دارای خاک خوب ، آب و هوای خوب ، ویلاها خوب و سرسبزی بسیار خوب ، بنابراین این شهرک برای خرید زمین و ویلا بسیار مناسب است و  اگر توانایی خرید ویلا در شهرک افشاریه را داشته باشید میتوانید ویلاهای بسیار شیک با امکانات روز را دیدن کنید.

همچنین اگر قصد ساخت ویلا را دارید ، میتوانید زمینهای خیلی خوب در خیابانهای بسیار خوب شهرک افشاریه را بخرید. 

خوبی شهر افشاریه این است که هر کس قصد خرید ویلا داشته باشد ، مشکلی از بابت خرید ویلا مانند وجود کارخانجات ساختمان و آپارتمان عدم جواز ساخت ویلا نمی بیند بنابراین افشاریه  ارزش سرمایه گذاری هم دارد.

امنیت شهرک افشاریه

امنیت شهرک افشاریه

مشکلی که در برخی شهرک ها  یا مناطقی که در شهرستان چهارباغ وجود دارد کمبود امنیت است ،  به این خاطر که در دور و اطراف آن باغ ها و ویلاها زمین های کشاورزی وجود دارد اما در شهرک  افشاریه  اینطور نیست افشاریه یک شهرک کاملا ویلایی دارای نگهبانی و امنیت  خوب برای ساکنان این شهرک می باشد؛

 همچنین خیلی از صاحب این ویلا و باغچه ها در شهرک افشاریه در این شهرک سکونت میکنند بنابراین شهرکی نیست که تنها در آخر هفته ها چراغ ویلا هایش روشن باشد بنابراین امنیت ملک و ساکنین شهرک خوب است.

قیمت ویلا در افشاریه کردان

قیمت زمین در شهرک افشاریه کردان

 افشاریه یکی از لاکچری‌ترین شهرک‌ها در منطقه کردان کرج محسوب می‌شود که ویلا‌های آن کاملا مهندسی‌سازی شده و دارای سند تک برگ و 6 دانگ هستند. 

شهرک افشاریه که از توابع شهرستان ساوجبلاغ می‌باشد، از طبیعتی بکر و دست نخورده برخوردار است و آب و هوای بسیار خوب و معتدلی در تمامی فصول دارد.

شهرک افشاریه از قدیمی‌ترین مناطق کردان به شمار می‌رود که قیمت زمین در آن وابسته به پارامتر‌های مختلفی از جمله: قواره زمین، امکان دریافت جواز برای ساخت، سند دار بودن یا نبودن زمین و مواردی از این قبیل است.

 اما به طور کلی قیمت زمین در شهرک افشاریه کرج را می‌توان از متری 6 تا 12 میلیون تومان تخمین زد.

املاک افشاریه کرج

املاک افشاریه کرج

شهرک افشاریه یکی از شهرک‌های ویلایی لاکچری، معروف و خوش آب و هوا از توابع ساوجبلاغ در استان البرز است. این منطقه، طبیعتی زیبا و بکر دارد.

یکی از املاک افشاریه کرج، ویلاهای مهندسی ساز و سند دار هستند.‌ اکثر ویلاهای شهرک افشاریه در مقایسه با کردان و سهیلیه، قیمت بالایی دارند.

به همین دلیل، بسیاری از اقشار پردرامد با خرید ویلا در این منطقه سرمایه گذاری می‌کنند و سود خوبی بدست می آورند.

یکی دیگر از املاک افشاریه کرج، زمین مسکونی است. شهرک افشاریه از مناطق رو به رشد است، به همین دلیل امروزه خرید زمین در افشاریه در بین مردم بسیار محبوب، پرطرفدار و مطرح است.

قیمت زمین در افشاریه به عوامل متعددی از جمله موقعیت جغرافیایی زمین، سند دار بودن زمین، امکان دریافت جواز ساخت و پایان کار بستگی دارد.

اطلاعات بیشتر در مورد افشاریه و ویلاها با تماس

قطعاً خرید ملک و ویلا در افشاریه را به شما پیشنهاد می دهیم، زیرا یکی از شهرک‌های بسیار خوب و خوش آب و هوا جهت خرید ویلا ست.

شما میتوانید خیلی راحت با شماره تماس قرار داده شده در سایت در ارتباط باشید و مشخصات و اطلاعات کامل ملک تان را به ما بدهید تا ما بر روی فروش ویلا تان کار بکنیم.

3/5 - (1 امتیاز)

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه
جستجو
حدود قیمت از به
سایر ویژگی ها

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴