تماس با ما : 09013646484

قیمت ویلا در سنقرآباد | قیمت زمین در سنقرآباد کرج ~ املاک اَوِستا

خرید ویلا در سنقرآباد

خرید ویلا در سنقرآباد

مشاور املاک اوستا مرجع خرید و فروش ویلا در کردان و سهیلیه می باشد ، در این صفحه قصد داریم که تعدادی از ویلاهای فروشی در شهرک سنقرآباد را به شما معرفی کنیم ، اگر قصد خرید ویلا در سنقرآباد را دارید یکی از مناطقی که همواره پیشنهاد می شود برای خرید ویلا و خرید ملک شهرک سنقرآباد است. جهت اطلاع از قیمت ویلا در سنقرآباد و قیمت زمین در سنقرآباد کرج کافیست تماس بگیرید.

قیمت زمین در سنقرآباد کرج

برای آگاهی از قیمت زمین در سنقرآباد کرج، می توانید با مشاورین املاک اوستا تماس بگیرید و هر گونه اطلاعاتی که در این باره نیاز دارید را کسب نمایید. هر کدام از منطقه های موجود در سنقرآباد، دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

برای استعلام قیمت دقیق و به روز زمین های موجود در این منطقه، با مشاورین املاک ما در ارتباط باشید. افرادی که قصد دارند در یک منطقه سر سبز و آرام، جهت ساخت باغچه و یا ویلا اقدام نمایند، منطقه سنقرآباد کرج گزینه بسیار خوبی محسوب می شود.

این منطقه تا تهران فاصله چندانی ندارد و به دلیل قیمت مناسب زمین، آب و هوای خوش و زمین های سرسبز بهترین مکان جهت سرمایه گذاری و خرید زمین جهت احداث باغ، باغچه و یا ویلا می باشد. مشاورین املاک اوستا؛ شما را در امر خرید و فروش زمین در منطقه سهیلیه سنقرآباد کرج یاری نموده و هر گونه اطلاعاتی که در مورد زمین های این ناحیه نیاز داشته باشید را به طور کامل در اختیارتان قرار می دهند.

برای افرادی که قصد فروش زمین دارند هم در کوتاه ترین زمان و با قیمتی مناسب، ملک ایشان را در سایت املاک اوستا به فروش می رسانیم. بنابراین جهت دریافت مشاوره در مورد خرید زمین، باغ، باغچه و یا ویلا با مشاورین املاک ما از طریق شماره های موجود در وب سایتمان تماس حاصل فرمایید تا با دریافت اطلاعاتی موثق و کامل در مورد زمین های این منطقه، بتوانید با خیالی راحت جهت خرید زمین اقدام فرمایید.

آب و هوا سنقرآباد

سنقرآباد منطقه خوش آب و هوا در نزدیکی شهرک سهیلیه و شهرستان چهارباغ می باشد که این شهرک را بر روی نقشه برای تان مشخص کرده.

ویژگی های سنقرآباد

از ویژگی های خوب خود منطقه سنقرآباد میتوان به خوش آب و هوا بودن ، خاک حاصلخیز ، سرسبزی و طراوت منطقه ، وجود درختان میوه در باغ ها که حال خوشی به منطقه بخشیده ، محیط آرام و دلنشین که برای تفریح ، گردش ، دوچرخه سواری و گشت و گذار حتی در خود منطقه هم جالب توجه می تواند باشد.

مخصوصاً برای کسانی که دائم درگیر کار هستند و در شهرهای شلوغ زندگی می کنند آرامش و محیط خوش آب و هوا و سرسبز این منطقه بسیار برایتان می‌تواند مفید و لذت بخش باشد تا در برخی از ایام هفته یا ماه به استراحت و تفریح در کنار دوستان و خانواده بپردازید.

تاریخچه سنقرآباد

تاریخچه سنقرآباد

سنقرآباد جزء روستاهای قدیمی کرج است که می توان میراث های فرهنگی قدیمی هم در آنجا دید که همانطور که گفتیم خارج از خود ویلا هم می توانید در این منطقه از این اماکن دیدن کنید.

در منطقه سنقرآباد دیگر از ترافیک ، آلودگی هوای شدید و سر و صداها ، تنش های عصبی ممکن است در شهرهای شلوغ وجود داشته باشد خبری نیست بنابراین میتوانید حتی از محیط سنقرآباد هم استفاده کنید برای گردش دوچرخه سواری و پیاده‌روی و …

مسیر رفت و آمد

مسیر رفت و آمد

مسیر رفتن تا سنقر آباد از کرج بسیار راحت است به این خاطر که سنقرآباد در نزدیکی چهار باغ قرار دارد و مسیر راهه خیلی سراست و آسانی تا سنقرآباد وجود دارد برای اهالی تهران هم همین مسافت رفت و آمد تا کرج از طریق اتوبان کمی زمانبر است با ورود به کرج و رسیدن تا پل کردان میتوانید از همان مسیر پل کردان وارد چهارباغ و بعد دوباره سنقرآباد شوید ، برخی افراد ممکن است بخواهند چند روز در ویلا بمانند یا حتی در ویلا سکونت کنند.

مسیر رفت و آمد سنقرآباد کرج

سنقرآباد امکانات و امنیت مورد نیاز برای ماندن در ویلا و زندگی را دارد منابعی مانند آب برق و گاز در شهرک سنقرآباد وجود دارد خیابانهای این شهرک آسفالت شده است و برخی دیگر از امکانات برای خرید مواد غذایی و امکانات دیگر را دارد و علاوه بر اینکه فاصله نزدیکی تا شهر چهارباغ و شهرهای دیگر دارد که به آسانی و راحتی می توان در عرض چند دقیقه رفت و آمد کرد.

خرید زمین در سنقرآباد

خرید زمین در سنقرآباد

سنقرآباد همانطور که گفتیم به خاطر آب و هوای خوب خاک حاصلخیز و محیط سرسبز که دارد منطقه خیلی خوبی برای خرید زمین و ساخت ویلا می باشد اگر قصد خرید ویلا را دارید هر چه زودتر اقدام کنید به این خاطر که رشد قیمت در این مناطق در این سال ها بالا بوده  و تربیت با افزایش قیمت ها خرید ویلا هم در یک منطقه خوش آب و هوا و خوب کار راحتی نخواهد بود.

قیمت زمین در سنقرآباد کرج

قیمت زمین در سنقرآباد کرج

قیمت زمین در سنقرآباد کرج با توجه به قولنامه‌ای یا سند‌دار بودن آن تعیین می‌شود. به طور معمول زمین‌های قولنامه‌ای در منطقه سنقرآباد کرج از متری 3 میلیون تومان (حداقل) شروع می‌شوند. همچنین زمین‌های سند‌دار این منطقه از متری 5 میلیون تا 9 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

املاک در سنقرآباد کرج

سنقر آباد منطقه ای بکر، جذاب و با آب و هوای مطلوب در استان البرز است. از جمله املاک سنقر آباد کرج می‌توان به ویلا اشاره کرد. این منطقه به دلیل وجود باغ‌های سرسبز و زیبا برای ساخت و خرید ویلا بسیار مناسب است.

املاک در سنقرآباد کرج

سنقر آباد کرج از نظر اقتصادی جزو مناطق در حال پیشرفت محسوب می‌شود. خرید ویلا در سنقر آباد بسیار راحت است زیرا در این منطقه ویلا با متراژ و قیمت‌های مختلفی وجود دارد. ولی به طور کلی قیمت ویلا در سنقر آباد کرج ارزان است و ویلا با هر سلیقه و میزان سرمایه ای یافت می‌شود .

اطلاع از قیمت زمین و ویلا در سنقرآباد

اگر قصد سرمایه گذاری و خرید املاک در مناطق نام برده شده را دارید، بهترین انتخاب برای شما مراجعه به سایت اوستا است.

در این سایت، جدیدترین قیمت‌ها برای انواع املاک، ویلا، زمین و غیره وجود دارد. افراد می‌توانند با مشاورین املاک سایت اوستا تماس بگیرند تا به صورت تخصصی و ویژه، در خرید و فروش ویلا و املاک به آن‌ها کمک کنند.

ویلا در سنقرآباد کرج


سنقرآباد از مناطق ارزان قیمت سهیلیه محسوب می شود که خواهان و متقاضیان زیادی دارد. قیمت زمین در سنقرآباد کرج از دیگر شهرک ها و روستاهای اطراف کردان مناسب تر است، این در حالی است که قیمت زمین در شهرک های کردان دارای قیمت بالاتری می باشد.

هر کدام از ویلاهای این منطقه دارای ظاهر و دکوراسیون متفاوتی می باشند. در صورتی که برای خرید ویلا در سنقرآباد کرج نیاز به مشاوره داشتید، کارشناسان ما در وب سایت اوستا انواع مشاوره های تخصصی خود را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهند تا شما بتوانید با قاطعیت بیشتری تصمیم بگیرید.


این منطقه از ویلاهایی با قیمت های مختلف برخوردار است و در میان خریداران دارای محبوبیت بالایی است. تمامی ویلاهای سنقرآباد کرج به صورت لوکس و مهندسی ساز بنا شده اند که برای افرادی که قصد گذراندن اوقات فراغت و یا زندگی در آن را دارند بسیار گزینه خوبی محسوب می شود.

شما می توانید روز های آخر هفته خود را به ویلاهای این ناحیه بروید و از آب و هوای مطلوب و طبیعت سبز و بکر آن کمال لذت را ببرید. اگر تمایل دارید که از منطقه سنقرآباد، امکانات جانبی و وضعیت آب و هوایی آن اطلاعات بیشتری بدست آورید، کافیست با مشاورین ما در وب سایت اوستا تماس حاصل فرمایید.

املاک در سنقرآباد کرج

زمین در سنقرآباد کرج


اگر قصد خرید در منطقه سنقرآباد کرج را دارید و تمایل دارید که از قیمت زمین های این ناحیه مطلع شوید، می توانید با مشاورین ما در سایت اوستا تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات صحیح و جامعی را در این باره در اختیارتان قرار دهند. شما می توانید جدیدترین و به روزترین قیمت ها را از مشاورین ما در وب سایت اوستا استعلام بگیرید.


خرید زمین در سنقرآباد کرج برای افرادی که به دنبال منطقه ای سرسبز و قیمت مناسب جهت ساخت و ساز ویلا می باشند گزینه خوبی محسوب می شود. این منطه با پایتخت کشور فاصله چندانی ندارد و دارای طبیعتی سرسبز و بکر و آب و هوایی مطبوع می باشد. زمین های این منطقه دارای رشد بسیار خوبی هستند و برای سرمایه گذاری بسیار مناسبند. در حال حاضر قیمت زمین های سنقرآباد ارزان هستند و از مناطق خوب برای ساخت باغ، باغچه و ویلا به حساب می آید.

فروش زمین در سنقرآباد سهیلیه


برای فروش زمین در سنقرآباد سهیلیه با مشاورین و کارشناسان ما در املاک اوستا ارتباط برقرار نمایید تا اطلاعاتی به روز و جامع در مورد زمین، باغ و باغچه کسب کنید و ما در سریع ترین زمان ممکن زمین شما عزیزان را با قیمتی مناسب به فروش می رسانیم.

چون این منطقه دارای ویلا با متراژ و قیمت های مختلف است که باعث می شود افراد با بودجه های مختلف و سلیقه های متفاوت، بتوانند اقدام به خرید ویلا در این منطقه کنند. و اصولا قیمت ویلا در سنقر آباد کرج ارزان است.

چون علاوه بر نزدیکی به کرج و تهران، از طبیعت سرسبز، خاک حاصلخیز و هوای خوبی برخوردار است.

پیوستن به گفتگو

یک دیدگاه در “قیمت ویلا در سنقرآباد | قیمت زمین در سنقرآباد کرج ~ املاک اَوِستا”

  • فروزنده 09123963513

    درود فروشنده فوری ویلا باغ 600 متری مجهز و مجلل با 220 متر بنا در 3 طبقه و استخر و سونا و طبقه شاه نشین هستم

    پاسخ
    • maskanvillaavesta

      درود در خدمت هستیم

      پاسخ
امتیاز دهید

مقایسه املاک

مقایسه
جستجو
حدود قیمت از به
سایر ویژگی ها

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴