تماس با ما : 09013646484

خرید ویلا در عباس آباد | قیمت زمین در عباس آباد سهیلیه | املاک اَوِستا

خرید ویلا در عباس آباد سهیلیه

خرید ویلا در عباس آباد سهیلیه

یکی از مناطق ارزان قیمت سهیلیه کرج؛ روستای عباس آباد است. در این روستا ویلا های شیک و لاکچری ساخته شده اند.

با مشاهده فایل های موجود در وب سایت اوستا، می توانید زمین هایی با رنج قیمتی متفاوتی را در این ناحیه بیابید و متناسب با میزان بودجه ای که در اختیار دارید بهترین ملک را خریداری نمایید. در نزدیکی این روستا، رودخانه کردان واقع شده است که با عبور از میان روستا، آب و هوایی بی نظیر و عالی برای آن ایجاد نموده است.

قیمت زمین در این منطقه، نسبت به زمین های موجود در کردان بسیار مناسب تر است و شما می توانید با بودجه بسیار کمتری در این ناحیه، زمین مناسبی را تهیه و خریداری نمایید. سایت املاک اوستا؛ در زمینه خرید و فروش زمین و ویلا به خوبی شما را راهنمایی خواهد کرد.

قیمت باغچه در عباس آباد کرج

قیمت باغچه در عباس آباد کرج

خرید باغچه در منطقه عباس آباد، نسبت به مناطق دیگر کردان دارای طرفداران و متقاضیان بیشتری است و یکی از دلایل مهم آن قیمت های مناسب این ناحیه می باشد. با مراجعه به وب سایت اوستا، می توانید قیمت خرید باغچه و ویلا در عباس آباد کرج را به صورت دقیق و به روز مشاهده نمایید. 

با توجه به نوسانات و تغییرات شدید قیمت در مناطق کردان و سهیلیه، هرگز نمی توان قیمت ثابتی را برای باغچه، ویلا و زمین های روستای عباس آباد پیش بینی نمود. بنابراین اگر خواستار دریافت قیمت دقیق املاک این منطقه هستید، با مشاورین حرفه ای و متخصص اوستا مشورت کرده و جهت بازدید ملک اقدام فرمایید.

عباس آباد یکی از بهترین روستا های جاده سهیلیه دارای پوشش گیاهی فوق العاده سرسبز و دنج و محیطی آرام میباشد.خرید ویلا در عباس آباد دو حالت دارد داخل بافت یا خارج از بافت:

ویلا های داخل بافت دارای تمامی امکانات قانونی

ویلا های داخل بافت دارای تمامی امکانات قانونی با مجوز ساخت و پایانکار می باشند و قیمت بالاتری نسبت به ویلاها در خارج از بافت دارند، اما ویلا های خارج از بافت به صورت غیر مجاز ساخته میشوند و شاید دارای امکاناتی نظیر آب و برق و گاز باشند ولی مجوز ساخت و پایان کار ندارند به این دلیل قیمت ویلا داخل بافت بیشتر از خارج بافت می باشد.متراژ ویلا ها چه در داخل بافت و خارج از بافت متغیر و مختلف است و شما میتوانید با هر بودجه ای که در نظر دارید ویلا خریداری کنید.

قیمت ویلا در عباس آباد سهیلیه چه در داخل بافت چه در خارج از بافت نیز به پارامتر های مختلفی بستگی دارد، از جمله می توان به متراژ و نوع بنا (کلاسیک یا مدرن) عمر بنا ( نوساز یا قدیمی) و لوکیشن , شمالی یا جنوبی بودن ملک , داشتن پایانکار , تعداد ویلاهای ساخته شده در خیابان , نورپردازی , محوطه سازی و … بستگی دارد…رنج قیمتی ویلا ها در عباس آباد سهیلیه از 3 میلیارد تومان شروع میشود.

قیمت زمین در عباس آباد سهیلیه

قیمت زمین در عباس آباد سهیلیه

قیمت زمین در عباس آباد سهیلیه به پارمترهای مختلفی بستگی دارد که از جمله این پارامتر ها میتوان به محل ملک مورد نظر ، نوع کاربری ملک (زراعی ، باغ و باغچه ، مسکونی ویلایی) داشتن امکانات قانونی نظیر آب ، برق و گاز و حتی خط تلفن ،
لوکشین ،شهرک ، ابعاد , متراژ ، امنیت، دسترسی به امکانات رفاهی ( سوپر مارکت ها ، درمانگاه ها ، داروخانه و …) دسترسی به خیابان های اصلی و نوع سند ،فضای سبز و چشم انداز های طبیعی ، آب و هوا ،رونق ساخت و ساز در منطقه یا شهرک مورد نظر ،پوشش گیاهی و آب کافی و در آخر داخل بافت و خارج از بافت بودن ملک مورد نظر بستگی دارد.

رنج قیمتی زمین در عباس آباد سهیلیه از متری 4 میلیون تومان شروع میشود.بهترین خیابان ها برای ساخت و خرید ویلا و زمین خیابان 12 متری بهارستان و خیابان 10 متری باغستان می باشد.

برای اطلاع از قیمت زمین در عباس آباد سهیلیه، همچنین خرید ویلا در عباس آباد املاک اَوِستا مشاور املاک شما برای مشاوره و معرفی ویلا برای خرید میباشد.

عباس آباد سهیلیه ی کرج

منطقه ای زیبا در ساوجبلاغ کرج است و جزو کم جمعیت ترین مناطق کرج، محسوب می شود.این منطقه بسیار سرسبز است و درختان تنومندی دارد، که این درختان، زیبایی خاصی را به این منطقه بخشیده اند.

وزش نسیم خنک و آرام در این منطقه، منجر به محبوبیت بالای آن در بین مردم شده است. این ناحیه، منابع آب کافی با پوشش گیاهی سرسبز و متنوع دارد.

خرید ویلا در عباس آباد

همین جذابیت و زیبایی منحصر به فرد در این ناحیه، یکی از مهم ترین دلایل سرمایه گذاری و خرید ویلا عباس آباد کرج است.

به طوری که خریداران ویلا در روزهای تعطیل برای تفریح و استراحت، می توانند به این منطقه بیایند و از آب و هوای دلپذیرِ آن، لذت ببرند.

عباس آباد کرج واقع در سهیلیه از مناطق خوش آب و هوا با آب خوب و امکانات دیگر مانند گاز و برق، محل خوبی برای خرید زمین با قیمت مناسب است.

که در این سالها رشد خوبی هم داشته است، می توانید در عباس آباد زمین بخرید و به دنبال ساخت ویلا در عباس آباد باشید.

قیمت زمین در عباس آباد سهیلیه

ساخت ویلا در عباس آباد گزینه خوبی است، هم برای خودتان و هم کسب درآمد از طریق اجاره و فروش، اگر قصد خریدن زمین در عباس آباد را دارید، می توانید با ما تماس بگیرید شما را راهنمایی کنیم تا با توجه به سرمایه و آنچه که مد نظر شما است بهترین و مناسب ترین زمین را در جاهای مختلفه عباس آباد و شهرک های اطراف معرفی کنیم.

ساخت ویلا در عباس آباد گزینه خوبی است

فروش زمین در عباس آباد سهیلیه

ما به خوبی به نقاط مختلف عباس آباد و شهرک های اطراف مسلط هستیم و می توانیم در خرید و فروش زمین عباس آباد شما را راهنمایی کنیم،اگر قصد فروش زمین در عباس آباد می توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ملک را بررسی کند و برای فروش در سایت قرار دهند،

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴