تماس با ما : 09013646484

قیمت زمین در لشکرآباد | خرید ویلا در لشگرآباد سهیلیه ~ املاک اَوِستا

چون خاک این منطقه برای پرورش گل و گیاه و باغ داری بسیار مناسب است. ضمن اینکه همه ویلاها در لشکر آباد سهیلیه به صورت کاملا اصولی ساخته شده اند.

چون بهترین منطقه کردان است و برای زندگی بسیار ایده آل است، همچنین روز به روز در حوزه باغ داری و پرورش گل و گیاه در حال پیشرفت و توسعه می باشد.

قیمت زمین در لشگرآباد کرج

خرید زمین در لشگرآباد کرج طرفداران زیادی پیدا کرده است. دلیل آن موقعیت مناسب و آب و هوای بسیار خوب و منحصر به فردی است که این منطقه دارا می باشد. لشگر آباد از بهترین روستا های تابع سهیلیه کرج است که جهت خرید زمین و ساختن باغ و باغچه بهترین گزینه محسوب می شود.

یکی از بهترین روستاهای سهیلیه، روستای لشگرآباد می باشد که ویلا های بسیار لوکس و لاکچری در آن ساخته شده اند. از جمله خیابان های معروف آن خیابان درختی است که اغلب ویلا ها در آن قرار دارند. اگر تمایل دارید که در منطقه لشگرآباد کرج؛ به دنبال ویلایی شیک و مدرن با قیمتی مناسب و منطقی باشید، مشاورین املاک اوستا با دارا بودن مشاورانی متخصص و حرفه ای، به خوبی شما را در این امر راهنمایی خواهند کرد.


در هر خیابان و محله از منطقه لشگرآباد کرج، قیمت ها متفاوت است. برای افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند و نمی دانند که در کدام منطقه ملک خریداری نمایند که در آینده رشد خوبی داشته باشد، مشاورین املاک اوستا، منطقه لشگرآباد کرج را به شما پیشنهاد خواهد کرد. در این روستا نسبت به تهران و دیگر استان ها، قیمت زمین و ویلا بسیار مناسب و اقتصادی تر است. برای خرید ویلا و زمین بهتر است با مشاورینی حرفه ای و مورد اعتماد مشورت نمایید تا فریب افراد سودجو و کلاهبردار را نخورید.


قیمت ویلا در لشگرآباد کرج؛ با رشد قیمتی مواجه بوده، در این سال ها نرخ ثابتی نداشته و هر روز گران تر می شود. این روند رشد قیمتی قطعا در سال های بعدی نیز به همین منوال خواهد بود. از آن جایی که منطقه لشگر آباد سهیلیه، یکی از روستا های زیبا و بسیار خوش آب و هوا می باشد، متقاضیان زیادی برای خرید ملک دارد. برای خرید ویلا با شماره های ما در وب سایت اوستا تماس بگیرید تا از قیمت به روز و دقیق ویلا های موجود در این منطقه مطلع گردید.

خرید ویلا در لشگرآباد سهیلیه

خب نوبتیم باشه نوبت بهترین و برند ترین و بکر ترین روستای منطقه سهیلیه یعنی لشگرآباد.
لشگر آباد بهترین روستای جاده سهیلیه دارای پوشش گیاهی فوق العاده سرسبز و دنج و محیطی آرام میباشد.خرید ویلا در لشگرآباد دو حالت دارد داخل بافت یا خارج از بافت:


ویلا های داخل بافت دارای تمامی امکانات قانونی با مجوز ساخت و پایانکار می باشند و قیمت بالاتری نسبت به ویلاها در خارج از بافت دارند، اما ویلا های خارج از بافت به صورت غیر مجاز ساخته میشوند و شاید دارای امکاناتی نظیر آب و برق و گاز باشند، ولی مجوز ساخت و پایان کار ندارند به این دلیل قیمت ویلا داخل بافت بیشتر از خارج بافت می باشد.متراژ ویلا ها چه در داخل بافت و خارج از بافت متغیر و مختلف است و شما میتوانید با هر بودجه ای که در نظر دارید ویلا خریداری کنید.

قیمت ویلا در لشگرآباد سهیلیه چه در داخل


قیمت ویلا در لشگرآباد سهیلیه چه در داخل بافت چه در خارج از بافت نیز به پارامتر های مختلفی بستگی دارد، از جمله می توان به متراژ و نوع بنا (کلاسیک یا مدرن) عمر بنا ( نوساز یا قدیمی) و لوکیشن ، شمالی یا جنوبی بودن ملک ، داشتن پایانکار ، تعداد ویلاهای ساخته شده در خیابان ، نورپردازی، محوطه سازی و … بستگی دارد.رنج قیمتی ویلا ها در لشگرآباد سهیلیه از 3 میلیارد و پانصد میلیون تومان شروع میشود.

قیمت زمین در لشگرآباد سهیلیه به پارمترهای مختلفی بستگی دارد، که از جمله این پارامتر ها میتوان به محل ملک مورد نظر ، نوع کاربری ملک (زراعی ، باغ و باغچه ، مسکونی ویلایی)  داشتن امکانات قانونی نظیر آب ، برق و گاز و حتی خط تلفن ،
لوکشین ، شهرک ، ابعاد ، متراژ ، امنیت، دسترسی به امکانات رفاهی ( سوپر مارکت ها ، درمانگاه ها ، داروخانه و …) دسترسی به خیابان های اصلی و نوع سند ،فضای سبز و چشم انداز های طبیعی ، آب و هوا ،رونق ساخت و ساز در منطقه یا شهرک مورد نظر ،پوشش گیاهی و آب کافی و در آخر داخل بافت و خارج از بافت بودن ملک مورد نظر بستگی دارد.


رنج قیمتی زمین در لشگرآباد سهیلیه از متری 6 میلیون تومان شروع میشود.خیابان های درختی،آزدگان، سپیدار و ولفجر جز برند ترین خیابان های لشگرآباد هستند.

خرید زمین در لشگر آباد

یکی از بهترین خیابان های این ناحیه خیابان درختی است که اکثر ویلا ها در این خیابان ساخته و به فروش می روند. به دلیل قیمت زمین های موجود در سهیلیه، میزان تقاضا برای خرید نسبت به منطقه کردان بالاتر رفته است. اگر قصد سرمایه گذاری دارید و می خواهید درآمد بالایی بدست آورید، خرید زمین در لشگرآباد کرج را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای خرید زمین در لشگرآباد، می توانید با شماره های درج شده در سایت املاک اوستا تماس بگیرید. برای خرید زمین، شما نیاز به مشاوره تخصصی دارید، تا جهت خرید بهترین زمین در این منطقه راهنمایی شوید. بدین ترتیب دیگر فریب افراد سودجو را نخواهید خورد و زمینی خوب با بهترین موقعیت را خریداری می کنید.

خرید ویلا در لشگر آباد سهیلیه

لشگر اباد سهیلیه، منطقه ای بسیار خوش آب و هوا در استان البرز است. امکانات این منطقه برای زندگی، بسیار ایده آل است. خاک این منطقه برای باغ داری و پرورش گل و گیاه، بسیار مناسب است.

به همین دلیل، روز به روز در حوزه ی باغ داری و پرورش گل و گیاه، در حال پیشرفت و توسعه است. لشکر آباد سهیلیه، بهترین منطقه در کردان است و محبوبیت بالایی در بین مشتریان دارد.

خرید ویلا در لشگرآباد

 به همین دلیل، خیلی از افراد، بسیار علاقمند به خرید ویلا در لشگرآباد سهیلیه اند.

خرید ویلا در لشگرآباد سهیلیه، از آن دسته مناطقی است که سرمایه گذاری در آن، سود و رشد اقتصادی بالایی دارد.

کمترین قیمت ویلا در این منطقه از ۲ میلیارد تومان شروع می شود و تا ۲۲ میلیارد تومان  بیشتر از آن، ادامه دارد. 

یکی از ویژگی های خوبِ خرید ویلا در این منطقه، این است که همه ی ویلاها کاملا اصولی ساخته شده اند و جای مناسبی دارند و بیشتر آن ها دارای نگهبان اند و آیت یعنی امنیت بیشتر در خرید ویلا از این منطقه.

خرید ویلا در لشگر آباد سهیلیه

4/5 - (1 امتیاز)

پیوستن به گفتگو

یک دیدگاه در “قیمت زمین در لشکرآباد | خرید ویلا در لشگرآباد سهیلیه ~ املاک اَوِستا”

  • ابولفضلی

    سلام زمین هزار متری توی لشکر آباد دارم میخاسم بفروشم

    پاسخ
    • mahsanaja80

      سلام در خدمتیم میخاستین قرار بگیره رو سایت ؟؟؟

      پاسخ

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴