تماس با ما : 09013646484

خرید ویلا در اغلان تپه سهیلیه $ قیمت زمین در اغلان تپه 1402 ~ اَوِستا

خرید ویلا سهیلیه اغلان تپه

آغلان تپه سهیلیه یک منطقه بسیار سر سبز و بکر در روستای زکی آباد کرج می باشد. این منطقه دارای قدمت بالایی است و با کردان فاصله چندانی ندارد، به همین خاطر آن را با نام آغلان تپه کردان نیز می شناسند. این منطقه با دارا بودن آب و هوایی مطبوع و دلپذیر، تابستان های خنک و زمستان های معتدل و هوایی پاک و مبرا از هر گونه آلودگی، به یکی از مناطق بسیار مناسب و ایده آل برای خرید زمین و احداث باغ و ویلا مبدل شده است.

منطقه آغلان تپه در میان شهروندان تهرانی و کرجی بسیار پر طرفدار است و دارای مسافت کمی با پایتخت و استان البرز است. برای افرادی که قصد دارند با خرید زمین اقدام به سرمایه گذاری نمایند تا در آینده شاهد رشد اقتصادی چشم گیری باشند، پیشنهاد می کنیم از خرید زمین در این ناحیه غافل نشوند. تمامی زمین های واقع در آن دارای سند بوده و ویلانشینان از سطح امنیت بالایی برخوردار می باشند. به دلیل مزیت های بیان شده؛ خرید زمین در آغلان تپه سهیلیه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و دارای سطح تقاضای بالایی است.

در این ناحیه زمین هایی با قطعات مختلف به فروش می رسند و با شما با هر میزان بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید برای خرید اقدام فرمایید. برای خرید زمین در آغلان تپه، مشاورین املاک اوستا به خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد تا بتوانید با یک مشاوره تخصصی و کسب اطلاعات کافی در مورد این منطقه، زمینی با قیمت مناسب و امکانات عالی تهیه و خریداری نمایید.

سهیلیه اغلان تپه، ناحیه ای سرسبز و بکر در اطراف زکی آباد در استان البرز است. نام دیگر آن، اغلان تپه هشتگرد است و قدمت زیادی دارد و به خاطر فاصله ی کم آن با کردان، به آن اغلان تپه کردان نیز می گویند.

این منطقه ی خاص و زیبا، آب و هوای بسیار دلپذیری دارد. شب های تابستانی خنک و زمستان های معتدلی دارد و هوای آن، بدون آلودگی است.

به همین دلیل، در میان پایتخت نشینان، بسیار معروف و پرطرفدار است. این ناحیه، نزدیک ترین منطقه ی تفریحی و ویلایی به استان های تهران و کرج است.

خرید ویلا اغلان تپه

اگر قصد سرمایه گذاری در منطقه ی سهیلیه اغلان تپه را دارید، خرید ویلا برای شما، بهترین انتخاب است.

زیرا در سال های اخیر، رشد اقتصادی خوبی داشته است و برای سرمایه گذاری، مورد توجه افراد آینده نگر است. تک تک زمین های این منطقه، سند مالکیت دارند و امنیت ویلاهای اغلان تپه سهیلیه، بسیار مورد توجه خریداران است.

به همین دلیل، خرید ویلا سهیلیه اغلان تپه در بین مردم و به خصوص ساکنین تهران و کرج، بسیار رایج است.

قیمت زمین در آغلان تپه

خرید زمین در آغلان تپه به خاطر شرایط آب و هوایی بسیار مساعد و دلپذیری که دارد، توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب کرده است. از همین رو سطح تقاضا جهت خرید زمین در این ناحیه، با رشد بالایی مواجه شده  است. آغلان تپه در سهیلیه کرج قرار دارد و به دلیل دارا بودن زمین هایی با  قطعات و ابعاد متفاوتی، خرید در این ناحیه را برای افراد بسیار راحت کرده است.

زمین های آغلان تپه؛ مکان مناسبی جهت ساخت و احداث ویلا می باشند

زمین های آغلان تپه؛ مکان مناسبی جهت ساخت و احداث ویلا می باشند و برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در زمینه ملک را دارند بهترین فرصت است؛ چرا که قیمت زمین های این ناحیه به دلیل  سطح تقاضای بالایی که دارند، به طور قطع با افزایش قیمت روبه رو خواهند شد.

در این منطقه هنوز زمین های زیادی وجود دارند که ساخته نشده اند. شما با خرید یکی از آن ها، می توانید برای ساخت باغچه و یا ویلا اقدام نمایید. آغلان تپه دارای یک آب  هوای بی نظیر و خاکی غنی می باشد، بنابراین بهترین محل برای کاشت نهال ها و گیاهان متنوع است. از لحاظ قیمتی این روستا نسبت به سایر روستا های توابع سهیلیه دارای قیمتی بسیار  ارزان است.

جهت خرید زمین در آغلان تپه سهیلیه، می توانید با مشاوران ما در وب سایت اوستا تماس حاصل فرمایید. آن ها شما را برای خریدی بهتر با قیمتی مناسب راهنمایی خواهند کرد. مشاورین ما؛ اطلاعات مفیدی را در رابطه با باغ ها و زمین های این ناحیه در اختیار شما قرار خواهند داد.

فروش زمین در آغلان تپه

برای افرادی که می خواهند زمین های خود را در منطقه آغلان تپه سهیلیه به فروش برسانند، پیشنهاد می کنیم که با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرند. کارشناسان و مشاورین ما در کوتاه ترین زمان ممکن، زمین شما را با بهترین قیمت به فروش می رسانند. جهت استعلام دقیق قیمت زمین در منطقه اغلان تپه سهیلیه با ما ارتباط برقرار نمایید و ملک خود را قیمت گذاری کنید.

خرید زمین در آغلان تپه سهیلیه

خرید زمین در آغلان تپه سهیلیه

آغلان تپه از روستا های توابع سهیلیه کرج است که دارای زمین هایی با قیمتی بسیار مناسب می باشد. این روستا نیز همانند سایر مناطق سهیلیه دارای طرفداران بسیاری است. شما می توانید در این روستا با هر قیمتی که در نظر دارید، زمین مناسبی را تهیه و خریداری کنید. در این روستا زمین های زیادی با متراژ ها و قیمت های مختلفی وجود دارند.

چون قیمت زمین در نواحی دیگری از سهیلیه هم چون کردان گران تر است، مردم ترجیح می دهند جهت خرید زمین و سرمایه گذاری کردن به روستا های اطراف سهیلیه که دارای رنج قیمتی ارزان تری است بروند. به طور کلی دو دلیل عمده وجود دارد که مردم تصمیم می گیرند در ناحیه آقلان تپه اقدام به خرید زمین نمایند:

  • برای زندگی، تفریح و گذراندن اوقات فراغت خود
  • جهت سرمایه گذاری کردن و کسب درآمد

 اگر نیاز دارید که از مشاوره ما در جهت خرید زمین بهره مند شوید، می توانید به وب سایت ما مراجه نمایید و با توجه به میزان وجه پرداختی خود و امکاناتی که می خواهید زمینتان داشته باشد، بهترین آن را انتخاب کنید.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه
جستجو
حدود قیمت از به
سایر ویژگی ها

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴