تماس با ما : 09013646484

اجاره ویلا در کردان | باغ ویلا و سوئیت متنوع ترین ویلاها | املاک اَوِستا

ما سالهاست که به صورت تخصصی در کردان و شهرک های اطراف کار میکنیم ، و به خوبی به مناطق و ملک های کردان اشراف داریم ، به همین خاطر میتوانیم با مشاوره خوب ویلا و ملک مورد نظرتان رابه شما معرفی کنیم.

قیمت اجاره ویلا در کردان کاملا به امکانات ، متراژ ، جای ویلا و… بستگی دارد ، ضمن اینکه اجاره ویلا به مدت زمان اجاره مثلا روزانه ، ماهانه و سالانه بستگی دارد. به طور مثال حداقل هزینه برای اجاره روزانه شبی دویست تا چند میلیون تومان است.

خیلی از ویلاهای کردان استخر دار است ، که به راحتی میتوانید در کردان ویلای استخر دار اجاره کنید برای این منظور با ما تماس بگیرید.

کردان منطقه ای است که در اغلب سالا آب و هوای خوبی دارد ، اما معمولا تابستان ها فصل لذت بخش تری برای اجاره ویلا در کردان است.

یکی از بهترین مناطق کردان برای اجاره شهرک سهیلیه است. دیگر منطق کردان مثله برغان ، شهرستان چهارباغ و شهرک هایی مثله : زعفرانیه ، طاووسیه ، افشاریه و … هم برای اجاره ویلا در کردان خوب است.

اجاره ویلا در کردان

اجاره ویلا در کردان

از بهترین مناطق ویلایی ، خوش آب و هوا ، سرسبز و مناسب برای گردش ، تفریح و استراحت در ایام تعطیل و اوقات فراغت همراه با خانواده و دوستان در برای اهالی تهران و کرج ، منطقه کردان میباشد این منطقه در حومه تهران بوده و جزء ساوجبلاغ کرج میباشد.

کردان در ۱۵ کیلیومتری کرج قرار داشته و به نقل از ویکی‌پدیا در تقسیمات قبل از سال ۱۳۸۵ از توابع چندار محسوب می‌شده‌است و با تبدیل شدن چندار به شهر کوهسار تغییراتی در اسامی و عناوین شهری این منطقه ایجاد شده‌است.

کردان منطقه شناخته شده ای است که خیلی نیاز به معرفی ندارد ، از مهمترین عوامل محبوبیت کردان به خاطر شرایط محیط زیستی کردان یعنی آب و هوای خوب و جغرافیای سرسبز و خوش آب و هوا است که با خانه های ویلایی ، ویلا ها و باغ ویلا منطقه دلپذیری برای تفریح و استفاده در ایام تعطیل و اوقات فراغت است.

 

به همین واسطه از مناطق شناخته شده و محبوب برای ساکنان کرج مخصوصا تهران میباشد. ویلاهای بسیار مدرن و با امکانات روزی در کردان ساخته شده است که قیمت های بالایی هم دارد ، به همین خاطر میشود به صورت روزانه یا ماهیانه هم این ویلا ها را اجاره کرد.

ویلای مورد نظرتان را به پیدا کنید .

خیلی از افراد برای ایام تعطیل یا مواقعی که نیاز به تفریح و استراحت دارند این ویلا ها را به صورت خانوادگی یا دوستانه اجاره کرده ،  برای مهمانی و جشن ها هم میتوانید به صورت روزانه در کردان ویلا اجاره کیند ، قیمت ها بر اساس امکانات و شرایط هر ویلا متنوع میباشد.

کردان نزدیک ترین و شاید بهترین انتخاب اهالی تهران و کرج برای اجاره ویلا است به این خاطر که هم ویلا ها و یاغ ویلا های زیادی دارد و هم اینکه جدا از امکانات خود ویلا خود منطقه کردان هم یک منطقه تفریحی و گردشی است.

برای اینکه در کردان ویلا اجاره کنید حتی برای خرید ویلا در کردان هم نیازی نیست که به صورت فیزیکی به دنبال ویلا در کردان از آن جا به آنجا بگردید بلکه خیلی راحت میتوانید ویلای مورد نظرتان را از طریق وب سایت املاک اوستا پیدا کنید و در صورتی که ویلا را پسندید برای بازدید خضوری هم میتوانید با گرفتن شماره تماس املاک اوستا اقدام کنید.

تصاویر ویلا ها کاملا واقعی با تمام جزئییات و مشخصات در وب سایت قرار گرفته شده همچنین آگهی ها تماما اختصاصی بوده بنابراین میتوانید هر کدام از ویلا ها را جهت بازدید حضوری برای خرید یا اجاره هماهنگ کنید ، برای اینکار با ما تماس بگیرید و یا در واتس آپ پیام خود را ارسال کنید.

کردان بهترین منطقه برای اجاره ویلا

ویلا اجاره ای در کردان

اگر قصد اقامت و اجاره ویلا در کردان را دارید خیلی راحت میتوانید با ما تماس بگیرید ،  ویلاهای اجاره ای کردان بسیار متنوع هم از لحاظ امکانات و هم از لحاظ قیمت هستند.

دسترسی ها ، جای ویلا ، امکانات ویلا و قیمت ویلا متفاوت است، که شاید نیاز باشد قبل از تصمیم به اجاره ویلا در کردان نیازمند مشاوره و راهنمایی باشید.

خوشبختانه ما سالهاست که به صورت تخصصی در کردان و مناطق اطراف کار می کنیم. بنابراین علاوه بر معرفی ویلا میتوانیم برای اینکه راحت تر ویلای موردنظرتان را پیدا کنید به شما مشاوره دهیم.

کردان با وسعت خوب، آب و هوا و طبیعت خوب ، سرمایه گذاران زیادی را در این سالها جذب کرده است تا در کردان سرمایه گذاری کنند، به خاطر این اکنون که وارد کردان شوید در بخش ها و مناطق مختلف ویلاهای متنوعی را می‌بینید.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴