تماس با ما : 09013646484

خرید ویلا در کردان | ويلا در كردان زير قيمت فوري | ویلا نقلی در کردان

ويلا در كردان زير قيمت فوري

فروش ویلا نقلی کردان

فروش ویلا نقلی کردان

خرید باغ در کردان

خرید باغ در کردان

ويلا در كردان زير قيمت فوري

فروش فوری ویلا در کردان

برای خرید ویلا در کردان ، خرید و فروش فوری ویلا در کردان ، ما جدیدترین و بروزترین ویلاهای فروشی را به شما معرفی میکنیم ، کافی است که با مشاور املاک اوستا تماس بگیرید، تا ما ویلاهای بسیار مناسبی از لحاظ قیمت معرفی کنیم ، همینطور برای فروش ویلا ، ویلایتان را در سایت و دفتر املاک اوستا به مشتریان معرفی میکنیم.

در ادامه چه نکاتی در مورد کردان خواهیم گفت ؟

نکاتی که در ادامه خواهیم گفت بیشتر در مورد کلیات آشنایی با خصوصیات و ویژگی های کردان هم برای آشنایی و هم برای سرمایه گذاری و خرید ویلا است ، اگر با کردان آشنا هستید، نیاز به مطالعه این توضیحات ندارید اما باز هم اگر علاقه مند به آشنایی بیشتر با کردان هستید، ممکن است که اطلاعات بیشتری بدست بی آورید.

آیا مطالعه این مطالب برای خرید ویلا ضروری است ؟

خیر ، ما صرفا جهت آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر برای علاقه مندان مطالب را قرار دادیم ، برای خرید ویلا کافیست که آگهی های فروشی در این صفحه که یکی از کاملترین فایلینگ برای خرید ویلا است را مشاهده کنید و جهت اطلاعات بیشتر ، مشاوره و بازدید جضوری با ما تماس بگیرید.

  • خرید ویلا زیر قیمت
  • فروش ویلا فوری پول لازم
  • خرید و فروش زمین باغ ،باغچه به قیمت کاسبی در سهیلیه و کردان
  • خرید و فروش ویلا،باغ ویلا به قیمت کاسبی در سهیلیه و کردان
  • فروش ویلا نقلی کردان

آشنایی با کردان

آشنایی کوتاه با کردان

کردان کرج به دلیل لوکیشن عالی و دسترسی آسانی که به کرج و تهران دارد، باعث شده خرید ویلا در کردان بسیار پرتقاضا باشد و ازدیگر دلایل محبوبیت کردان نزدیک بودن و پوشش گیاهی فوق‌العاده ودنج بودن این منطقه بسیار زیبا برای سرمایه گذاری می باشد.

که هم از لحاظ سرمایه گذاری هم برای استفاده شخصی عالی می باشد و میتوانید تعطیلات عالی را به دور از هیاهو و ترافیک شهری تجربه کنید.

فروش ویلا نقلی کردان

کردان ویلاهای لاکچری و مدرن زیادی دارد ، اما برای خرید ویلا نقلی هم میشود روی کردان حساب کرد ، ویلاهای نقلی کردان هم برای اجاره و خرید طرفداران زیادی دارد ، خیلی از افراد بدلیل شرایط مالی یا از روی علاقه ویلاهای نقلی در کردان را برای خرید انتخاب میکنند.

خرید ویلا در کردان به خاطر ویژگی های بسیار خوب آن رشد قابل توجه ای داشته است، و به خاطر همین بسیاری از افراد را از شهرهای مختلف به سمت خود کشانده است تا برای خرید ویلا اقدام کنند و صاحب ویلای دلخواه خود شوند و با بهترین امکانات و همچنین به دلیل داشتن،  وجود منابع آبی کافی و پوشش گیاهی فوق‌العاده در این منطقه ویلا استخردار کردان روز به روز بیشتر می شود.

فروش ویلا نقلی کردان

همانطور که گفتیم خرید و فروش ویلاها در کردان به نسبت سایر مناطق قیمتی مناسب تری دارند، خرید و  فروش ویلا نقلی در کردان بسیار پر طرفدار است زیرا متراژ پایین تری دارد و افراد با بودجه های اندک میتوانند اقدام به خرید ویلا های نقلی کردان کنند.

ویلا زیر قیمت فوری

اگر کاسب هستید و به دنبال ویلا با قیمت کاسبی و زیر قیمت می گردید کافیست با ما تماس بگیرید، تا  در صورتی که ویلای مناسب شرایط  قیمت مد نظرتان بود را به شما معرفی کنیم.

برای سرمایه گذاری و خرید ویلا زیر قیمت در کردان وجود مشاور املاک که سالها در یک منطقه کار کرده باشد می تواند معرف و راهنمای خوبی برای سرمایه گذاری شما باشد. خرید ویلای زیر قیمت و به قیمت کاسبی یکی از اهداف سرمایه گذاران است، که هم  فروشندگان زودتر می فروشند و هم خریداران می توانند از خرید ویلا سرمایه و درآمد خوبی به دست بیاورند.

تماس جهت اطلاع بیشتر از ویلای فوری : 09013646484

خرید باغ در کردان

برای خرید ویلا و باغ های بزرگ میتوانید در کردان و همچنین مناطق اطراف مانند سهیلیه ویلا و باغ بخرید باغ های بزرگ مانند باغ های ۲۰۰۰ متری فضای بزرگتری دارند که طبیعتا می شود استفاده های بیشتری از باغ داشت.

ویلای نقلی در کردان

باغ همیشه محبوبیت ویژه ای در بین ایرانیان داشته است ، امروزه با ترکیب ساختمان سازی های مدرن با محوطه سازی های خاص و حرفه ای تر امکانات بیشتری که برای ما به ارمغان می آورد می توانیم استفاده و لذت بیشتری ببریم ، باغ های بزرگ قابلیت بیشتری برای ساخت امکانات روز ، محوطه سازی های سرسبز ، ساخت استخر بزرگ‌تر و امکانات مختلف دیگر دارد.

اگر قصد خرید باغ در کردان به صورت آماده یا نیمه ساخت و بدون ساخت دارید کافی است که با ما تماس بگیرید ، املاک اوستا مشاور و مرجع فروش ویلا و باغ در کردان در خدمت شما هم برای فروش ویلا و هم برای خرید.

نکاتی که برای خرید ملک وجود دارد

توجه داشته باشید تمامی مسائل زیر در املاک اَوِستا برای تان جهت خرید ویلا انجام میشود و یا به شما راهنمایی داده میشود:

  1. بودجه و گزینه های تامین مالی خود را تعیین کنید: بودجه ای تنظیم و تعیین کنید که چقدر می توانید برای یک ملک هزینه کنید و در نظر بگیرید که برای وام مسکن از قبل تاییدیه بگیرید.موقعیت مکانی: موقعیت ملک، نزدیکی به مدارس، مغازه ها، حمل و نقل عمومی و سایر امکاناتی که برای شما مهم هستند را در نظر بگیرید.
  2. یک مشاور املاک آشنا و با تجربه به محل انتخاب کنید: قبل از ارائه پیشنهاد، از یک متخصص بخواهید که ملک را بازرسی کند، تا هرگونه مشکل یا مشکل احتمالی را شناسایی کند.
  3. در محله تحقیق کنید: در مورد امنیت منطقه، مدارس، مشاغل محلی و هرگونه پیشرفت برنامه ریزی شده در منطقه تحقیق کنید تا درک بهتری از محله داشته باشید.
  4. مذاکره در مورد قیمت: آماده مذاکره در مورد قیمت ملک باشید تا بهترین معامله ممکن را به دست آورید.
  5. نیاز به مشاوره حقوقی باشید: با یک مشاور املاک مشورت کنید تا مطمئن شوید که تمام شرایط و ضوابط قرارداد خرید را کاملاً درج کرده اید.
  6. برای بلندمدت برنامه ریزی کنید: برنامه ها و نیازهای آینده خود را در نظر بگیرید، مانند تشکیل خانواده، بازنشستگی یا کار در خانه، تا مطمئن شوید ملکی که خریداری می کنید برای نیازهای بلندمدت شما مناسب است.

سوالات متداول در مورد کردان و سهیلیه

قیمت های روز کردان را در سایت املاک اَوِستا قرار داده ایم ، کافی است که به وب سایت مراجعه کرده و لیستی از جدیدترین ویلاهای فروشی در کردان را ملاحظه کنید و در صورت تمایل برای خرید ویلای مورد نظر و یا مشاوره و راهنمایی بیشتر با ما نماس بگیرید. 09013646484

در میان ویلاهای لوکس و لاکچری با قیمت های بالا ویلاهای نقلی با قیمت های مناسب هم وجود دارد ، که به این منظور و جهت خرید این نوع ویلا های میتوانید با ما در ارتباط باشید.

برای خرید ویلا با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید ، روزانه ویلاهایی بعضا با قیمت فوق‌العاده مناسب به املاک اَوِستا سپرده میشود ، که خرید برخی از این ویلاها میتواند یک سرمایه گذاری و خرید خیلی خوب باشد برای شما عزیزان.خریداران محترم کافی است که برای مشاوره و خرید ویلا با شماره زیر قیمت مناسب تماس بگیرید. 09013646484 

ویلاهای مدرن ویلاهای هستند با امکانات فوق‌العاده ، در ویلاهای مدرن طراحی به شکل خاص تر و حرفه ای تری است ، شما می‌توانید در ویلاهای مدرن کردان ترکیب دیدنی از فضای سبز ، استخر ، ساختمان و … را به شکل حرفه‌ای تر  جذاب تری مشاهده کنید.

ویلا های مدرن از طراحی ، محوطه سازی ، ساختمان سازی با امکانات و شرایط فوق‌العاده تری ساخته شدن بنابراین قیمت بالاتری از ویلا های معمولی دارند اما طبیعتاً اگر در همین صفحه هم برخی از ویلاهای مدرن را مشاهده کنید متوجه امکانات و شرایط فوق‌العاده این ویلاها می شوید.

برخی از این ویلاها با قیمت کمتر از قیمتی که می‌تواند به فروش برسد به املاک سپرده میشود ، برخی از ویلاها از این ویلاهای مدرن را با قیمت فوق‌العاده مناسب میتوان خرید که ارزش سرمایه گذاری فوق‌العاده ای هم داشته باشد به این منظور می‌توانید با ما تماس بگیرید.

در خرید ویلا و ملک که نیاز به سرمایه گذاری بالایی دارد ، اطلاع داشتن از بیشترین املاک فروشی در یک منطقه با کمک راهنمایی و مشاوره املاک مطمئن و معتبری که سالها در یک منطقه فعال است و شناخت کافی از زمین ها ، ملک ها و ویژگی های کامل یک منطقه (مزایا و معایت) آینده سرمایه گذاری ، وضعیت سند و ساخت و ساز ها و… به ما کمک بسیار زیادی برای سرمایه گذاری مطمئن تر و کم ریسک تر میکند.

گروه مشاورین املاک اَوِستا یکی از بهترین برندهای فعال در زمینه خرید و فروش ویلا، زمین، باغ، باغچه در مناطق خوش آب و هوای ، البرز ،کردان و … می باشد.

باغ ویلای مورد نظر خود را جهت خرید یا فروش به ما بسپارید تا در کمترین زمان و با مناسبترین قیمت خریداری کرده و یا به فروش برسانید.

قطعاً یکی از مهمترین علتهای محبوبیت کردان، بین اهالی کرج و تهران همین آب و هوا و طبیعت خوبش است، در اغلب اوقات سال آب و هوای کردان به‌گونه‌ای است که می توان برای گردش و تفریح به کردان سفر کرد

سایت های مختلفی در حوضه خرید و فروش ویلا در کردان کار میکنند ، که برخی از این سایت ها عمومی بوده و برخی دیگر به صورت تخصصی کار میکنند ، نقطه قوت املاک اَوِستا این است که هم به صورت تخصصی سالهاست در کردان فعال بوده و هم اینکه تنها یک سایت واسط نیست بلکه ما سالهاست که در کردان دفتر داریم و جزء املاک شناخته شده هستیم که بکی از بیشترین فایلینگ ها را در کردان داریم.

خیر ، ما هم از طریق فضای اینترنت و هم در فضای غیر آنلاین سالهاست که به صورت تخصصی در کردان کار میکنیم ، بنابراین علاوه بر معرفی ویلا با مشاوره تخصصی و با معرفی ویلاهای روز کردان مطابق با نیاز و خواسته شما سعی میکنیم که سرمایه گذاری خوبی در کردان داشته باشید.

برای دسترسی به تمام ویلاهای فروشی در کردان میتوانید از طریق همین صفحه در قسمتی که آگهی ها نمایش داد شده است ، با انتخاب دکمه بارگذاری بیشتر تمام ویلاها را مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که میتوانید با انتخاب هر کدام از ویلاها وارد صفحه خود ویلا شوید، زمانی که وارد میشوید در آنجا تمام مشخصات ویلا از تصاویر و اطلاعات جزئی و کلی ویلا که لازم است برای تصمیم گیری در خصوص خرید و هماهنگی ویلا ، جهت بازدید بدانید وجود دارد در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید می توانید با ما تماس بگیرید.

 بله تمامی اطلاعات و مشخصات هر ویلا کاملاً واقعی و مورد تایید ما بوده ،  در صورتی که از هر ویلا خوش‌تان آمد می توانید در صفحه خود ویلا تصاویر کاملا واقعی ویلا با مشخصاتش را ببینید، همچنین میتوانید برای مشاوره بیشتر و بازدید حضوری با ما تماس بگیرید.

در صورتی که ویلای مورد نظرتان را در سایت پیدا نکردید ، یعنی ویلاها از لحاظ قیمت یا هر مشخصات و فاکتورهای دیگری که مد نظر شماست تفاوت دارد،  بهتر است با ما تماس بگیرید به این خاطر که امکان دارد ویلای مورد نظر شما در فایلینگ املاک ما وجود داشته باشد اما هنوز بر روی وب سایت وارد نشده باشد.

 اگر به دنبال خرید ویلا زیر قیمت هستید و هدفتان از خرید ویلا در سهیلیه سود کوتاه مدت است می توانید با ما تماس بگیرید، در صورتی که ویلای مورد نظر را داشتیم به شما معرفی کنیم یا در صورتی که در آینده به ما سپرده شد به شما اطلاع میدهیم.

 شما میتوانید در این صفحه از سایت یا در صفحات دیگر با انتخاب هر ویلا یا زمین وارد صفحه خود ملک شوید در آنجا تمام اطلاعات مختص به همان آگهی وجود دارد.

اگر قصد فروش ویلا و ملک مورد نظرتان را دارید کافیست که با ما تماس بگیرید و یا با مراجعه به دفتر املاک اوستا ملک مورد نظر تان را برای فروش به ما بسپارید تا ما با کسب مشخصات لازم بر روی ملک شما کار بکنیم و  برای راحتی بیشتر بهتر است که با ما تماس بگیرید، تا بدون نیاز به مراجعه دفتر اقدامات لازم جهت اضافه شدن ملک شما به فایلینگ فروشی ویلا های کردان املاک اوستا انجام شود.

 شما به دو طریق می توانید در کردان ویلا بخرید. یک با مراجعه به دفتر املاک اَوِستا و دفاتر املاک دیگر و دوم از طریق همین سایت املاک اَوِستا. خوشبختانه ما در هر دو حالت یعنی هم از طریق روش سنتی و هم از طریق فضای آنلاین  در طول هفته در خدمتتان هستیم. .

 روش های سنتی به خصوص برای کسانی که محل زندگی شان  از کردان دور است، بسیار وقت گیر و خسته کننده است ،  اما  شما میتوانید به جای صرف ساعت ها وقت در ترافیک و غیره با مراجعه از این دفتر املاک به آن دفتر املاک خیلی راحت در هر کجا که هستید و در هر ساعتی لیست جدیدترین و به روز ترین ویلاهای کردان را در اختیار داشته باشید.

در صورت تمایل به صورت حضوری هم از ویلا دیدن کنید اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید خیلی راحت می توانید با ما تماس بگیرید .

خرید ویلا در کردان با جدیدترین و متنوع ترین ویلاهای روز کردان با قیمت ها و امکانات متنوع در سایت املاک اَوِستا روزانه خرید و فروش میشود ، املاک اَوِستا مشاور املاک در کردان ، دارای بیشترین فایلینگ اطلاعات ملک در کردان. ✔ در این صفحه ویلاهای سند دار کردان را برایتان معرفی کرده ایم.

شناخت کافی از جزئیات منطقه کردان و ویلاها به شما در خرید ویلا کمک زیادی میکند که بتوانید انتخاب درستی داشته باشید ، یک املاک خوب در هر منطقه میتواند به ما با مشخصاتی که بهش میدهیم ویلاهای مورد نظر را به ما معرفی کند ، یکی از خواسته های مهم در خرید ویلا داشتن سند است.

امروزه با ظهور اینترنت میشود روش ساده تری برای بدست آوردن آمار ویلاهای  فروشی یک منطقه بدست آورد و بعد از آن به سراغ دیدن و انتخاب کردن میشود به سراغ دیدن ملک و املاک رفت ، املاک اوستا مشاور املاکی است که با سالها فعالیت در منطقه کردان در فضای اینترنت هم در خدمت شماست .

البته شما امکان تماس با ما ، مراجعه حضوری به دفتر املاک را دارید ، همچنین برای هر کدام از ویلاهای سایت را هم میتوانید با مراجعه حضوری ببنید.

املاک اوستا مرجع خرید و فروش ویلا در سهیلیه میباشد ، جهت اطلاع روزانه از قیمت ها و جدیدترین ویلاهای فروشی استخردار در سهیلیه از طریق صفحه خرید ویلا در سهیلیه با یک سرچ ساده در اینترنت اقدام کنید.

ما سعی میکنیم همواره جدیدترین ویلاهای روز فروشی در سهیلیه را به صورت روانه مدام در سایت آپدیت کنیم ، همچنین جهت مشاوره ، بازدید حضوری و موارد دیگر کافی است که با ما تماس بگیرید.

 

اول اینکه مشخصات و کلیه اطلاعات لازم جهت خرید ویلا که مورد نیاز شما باشد تا ویلای مورد نظرتان را انتخاب کنید، در هر صفحه خود ویلا قرار داده شده است بنابراین علاوه بر تصاویر واقعی هر ویلا مشخصات کامل آن را بخوانید و در صورتی که قصد بازید حضوریه ویلا را دارید جهت اقدامات بیشتر تماس بگیرید. همچنین اگر تجربه کافی در خرید ویلا و سرمایه گذاری ندارید میتوانید از ما مشاوره بگیرید.

قیمت ها صرفا از طرف مالکان ارایه می شوند ولی به صورت کارشناسی شده توسط سایت باغ ویلا اوستا و املاکی که نزدیک به این قیمت باشند در سایت منتشر میشوند.

قیمت کارشناسی ویلا از قیمت روز زمین و هزینه کامل ساخت به علاوه 30 درصد سود مشخص میشود.

درصورت پسندیدن ملک مورد نظر با حفظ کردن کد مورد نظر میتوانید تماس گرفته و از کارشناسان مشاوره لازم را بگیرید در غیر این صورت با فشردن کلید واتساپ میتوانید با کارشناسان در ارتباط باشید.

می توانید با فشردن کلید تماس و برقراری ارتباط با کارشناسان ما ملک را اگهی کنید یا کلیه تصاویر و مشخصات را از طریق واتساپ ارسال کنید.

خیر سایت باغ ویلا اوستا هیچگونه هزینه ای بابت اگهی کردن ومشاوره از مشتریان دریافت نمیکند و فقط در صورت خرید یا فروختن ملک کمیسیون مورد نظر را دریافت میکند.

ویژگی های ویلا نقلی در کردان

ویژگی های ویلا نقلی در کردان

فروش ویلای نقلی در کردان به دلایلی طرفدار های زیادی پیدا کرده اند، زیرا هم متراژ های کمتری دارند که به بودجه اکثریت افراد میخورد، هم نگهداری های راحت تری نسبت به ویلا های بزرگتر دارند هم به راحتی قابل فروش هستند، زیرا قدرت نقد شوندگی در این رنج ویلا ها راحت تر از ویلا های متراژ بالا است، ویلاهای زیر 500 متر شامل ویلا های نقلی می باشد.

فروش ویلا نقلی در کردان

 به ویلاهایی که متراژ کمتر از ۵۰۰ متر دارند، ویلای نقلی گفته می‌شود. نگهداری از این نوع ویلا راحت تر است و نسبت به بقیه ی ویلاها، سریعتر به فروش می‌رسند.

 امروزه فروش ویلا نقلی در کردان در بین افرادی که می‌خواهند با پرداخت هزینه ی کمتری صاحب ویلا شوند، بسیار محبوب و پرطرفدار است. زیرا قیمت این گونه ویلاها کمتر است و خواهان زیادی برای اجاره یا خرید دارند. کردان مناسب‌ترین منطقه برای خرید و فروش ویلا نقلی است. 

یکی از سایت‌هایی که می‌تواند با معرفی به روز ترین ویلاهای  فروشی در کردان، به شما کمک کند، سایت اوستا است.‌ مشاوران با تجربه در این سایت، با توجه به میزان سرمایه مالی شما، بهترین ویلاها را به شما پیشنهاد می دهند.

فروش ویلا نقلی در کردان

کردان بهترین منطقه در کرج برای تفریح و گردش ، منطقه ای ایده آل جهت خرید ویلاست ، ما با معرفی جدیدترین ویلاهای فروشی در کردان همچنین با مشاوره و راهنمایی متناسب با خواست و سرمایهتان ویلاهای خوبی جهت خرید به شما پیشنهاد میدهیم.

خدمات ما به طور کلی شامل : معرفی ویلاهای روز کردان و مناطق اطراف ، مشاوره و راهنمایی ، هماهنگی جهت بازدید حضوری ملک ، قراره مشاوره در املاک ، مشاوره و راهنمایی صادقانه از ملک ، معرفی ویلاهای خاص و مناسب از لحاظ قیمت ، فروش ملک و …

(جهت آشنایی بیشتر با کردان و برخی از خصوصیات کردان ادامه مطلب را بخوانید و جهت دیدن ویلاهای در بالای همین صفحه ویلاهای روز کردان را مشاهده کنید همچنین جهت ارتباط با ما در خصوص بازدید حضوری از ملک و یا سوالات دیگر تماس بگیرید. )

09013646484 📞

ويلا در كردان زير قيمت فوری

امروزه با توجه به افزایش بالای قیمت های خرید ویلا یا خرید زمین سرمایه گذاری کمی سخت‌تر شده است ، همینطور با افزایش جمعیت و گسترش شهرها دیگر خانه های ویلایی جای خودشان را به آپارتمان ها داده‌اند.

ویژگی های خرید ویلا در کردان

خرید ویلا در کردان

برای خرید ویلا در کردان کرج به دلیل بالا بودن تعداد ویلاهای ساخته شده ، تنوع بالایی هم در نوع ویلا ، متراژ و امکانات مختلف ویلا و هم تنوع قیمتی ویلا ایجاد شده است ، بنابراین شما میتوانید راحت تر ویلای مورد نظرتان را با توجه به سرمایه و سبک ویلایی که دوست دارید انتخاب کنید.

برای خرید ویلا ما با مشاوره و راهنمایی  بهترین ویلاها را هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ امکانات و زیبایی ویلا به شما معرفی میکنیم تا با ریسک کم و اطمینان بیشتر بهترین سرمایه گذاری و انتخاب را در خرید ویلا داشته باشید.

برای خرید باغ در کردان ، ویلا و حتی خرید زمین در کردان هر چه زودتر اقدام کنید ، به این خاطر که کردان یک منطقه استثنایی در نزدیکی کرج و تهران است که همچین منطقه خوش آب و هوا که هم از لحاظ آب و هوا شرایط دل به خواه را دارد و هم ویلاهای جذابی دارد خرید هر کدام از این ویلاها و ملک ها یک فرصت برای سرمایه گذاری است.

خرید ویلا باغ در کردان

خرید ویلا باغ در کردان با املاک اَوِستا

خرید ویلا در کردان با املاک اَوِستا مرجع تخصصی فروش ویلا در کردان و مناطق اطراف راحت تر خواهد بود ، مشاور املاک اوستا روزانه جدید ترین ویلا های فروشی در کردان را با شرایط ، قیمت ها و امکانات مختلف در اختیار دارد که در سایت هم ویلا ها بارگزاری میشوند.

تمامی ویلاها و ملک های فروشی در سایت املاک اَوِستا اختصاصی بوده کلیه تصاویر و مشخصات هر ملک کاملا واقعی بوده بنابراین هر کدام از ویلا در صورتی که فروش نرفته باشد ، قابل هماهنگی برای مشاهده و بازدید میباشد.

به نظر شما بهترین مناطق ویلایی در اطراف تهران و کرج کدام مناطق هستند؟

بهترین منطقه برای خرید ویلا باغ در کردان

به نظر شما این مناطق چه ویژگی هایی دارند؟

🔴 خرید ویلا در کردان بدون شک یکی از  بهترین کارهایی هست که شما می توانید چه از لحاظ سرمایه گذاری یا زندگی یا تفریح انجام بدین. 

🔴 در این صورت به یکی از پرطرفدارترین مناطق اطراف تهران و کرج با دسترسی آسان و لوکشین عالی  میرید تا بتونید عالی ترین آخر هفته ها را برای خودتون و خانواده تون برنامه ریزی کنید.

🔴 مهمترین عامل داشتن سرمایه کافی برای خرید ویلا در این مناطق می باشد تا بتونید یکی از زیباترین و لوکس ترین ویلاهای کردان، سهیلیه و شهرک زعفرانیه و… را خریداری کنید.

🔴 در کنار خریدن ویلا در کردان، شما می تونید با خرید ویلا  در سهیلیه یا شهرک زعفرانیه به یکی دیگر از مناطق خوش آب و هوا و بی نظیر در اطراف تهران سفر کنید.

🔴 سهیلیه هم مثل کردان دارای باغ ها و جنگل های فوق‌العاده زیبایی است، که می توانید منطقه ای عالی برای دور شدن از آلودگی های شهر بزرگ تهران به دور از هیاهو به آرامش دست پیدا کنید.

مزایای خرید ویلا در کردان

دیگر مزایای خرید ویلا در کردان :

1_قیمت مناسب اکثر ویلا

2_نزدیک بودن به امکانات رفاهی و مراکز درمانی

3_دسترسی آسان و نزدیک بودن به این مناطق

4_داشتن منابع طبیعی زیبا

5_آب و هوای فوق‌العاده

6_سند دار بودن اکثر ویلاها

7_سرمایه گذاری مطمین با بیشترین بازدهی

8_امنیت فوق‌العاده

9_داشتن بافت گیاهی عالی و سرسبز بودن مناطق

10_داشتن آب مناسب

بهترین مناطق ویلایی اطراف تهران(کردان_سهیلیه_چهارباغ_تهراندشت و…)-min

ویلا کردان فروشی

بهترین مناطق ویلایی اطراف تهران(کردان_سهیلیه_چهارباغ_تهراندشت و…)

یکی از مهمترین مشکلات  اصلی ساکنین تهران در خرید  ویلا اطراف تهران انتخاب ویلای مناسب با بودجه و علایق خود می باشد.

مناطقی که میتوان در آنجاها ویلا خرید

مکان های مختلفی در اطراف تهران وجود دارد که کاربری های ویلایی دارند که از جمله آنها میتوان به  دماوند،لواسانات _کردان _ سهیلیه_ شهرک زعفرانیه _چهارباغ _تهراندشت و… اشاره کرد که منطقه کردان و سهیلیه به دلیل نزدیکی و قیمت مناسب ویلاها و سند دار بودن  مورد استقبال بیشتر مردم قرار گرفته است. 

چرا بسیاری از مردم تهران در کردان سرمایه گذاری میکنند ؟

 با تورم بالا و گرانی شدید قیمت ها ،طی چند سال اخیر  نمی‌توان ویلای درخوری برای خرید در اطراف تهران پیدا کرد و برای خرید ویلای 300 متری  باید حداقل 2 میلیارد تومان بودجه کنار گذاشت. در حال حاضر برای  خرید ویلا نقلی در کردان حداقل 2 میلیارد و ویلاهای مناسب تر حداقل 500 متری تا 5 میلیارد بودجه نیاز دارد.

سرمایه گذاری در کردان کار پر هزینه ای میتواند باشد ، سایت املاک اَوِستا با قرار دادن پیشنهاد های متنوع و فوق‌العاده متناسب با خواسته و بودجه شما ، همچنین با مشاوره تخصصی به شما برای یک سرمایه گذاری و خرید یک ویلا فوق‌العاده کمک میکند.

املاک اَوِستا بزرگترین سایت خرید و فروش ویلا در کردان با بیش از صدها آگهی فروشی در کردان با آپدیت روزانه که مستقیم از خود سایت املاک اَوِستا به صورت اختصاصی منتشر میشود.

خرید و فروش ویلا در کردان

اگر قصد خرید ویلا در کردان را دارید ما به شما کمک میکنیم که با دسترسی به فایل های روز خرید و فروش ویلا در کردان انتخاب خوب و مطمئن تری برای خرید ویلا و ملک یا سرمایه گذاری در کردان داشته باشید ، علاوه بر آن با توجه به تجربه و اطلاعاتی که از مناطق و ملک های کردان در قسمت های مختلف داریم میتوانیم به شما کمک کنیم تا انتخاب درست تر و سرمایه گذاری بهتری را داشته باشید.

قیمت ویلا کردان

قیمت ویلای فروشی در کردان، سهیلیه، شهرک زعفرانیه و … بستگی به امکانات مثل آب برق گاز _ لوکیشن ویلا _ شهرک های ساخته شده و میزان فاصله آنها نسبت مراکز درمانی وامکانات رفاهی و از همه مهمتر سند دار یا قولنامه ای بودن آن است قیمت ویلا ها در پارامتر های بعدی بستگی به اندازه خیابان _ نوع بنا _ مدرن یا کلاسیک بودن ویلا و… دارد.

قیمت خرید ویلا در کردان

قیمت ویلا در کردان و سهیلیه و غرب تهران و … نسبت به شمال کشور و لواسانات قیمت پایین تری دارد قیمت ویلا در سهیلیه و کردان یک سوم قیمت ویلا در لواسانات و تقریبا نصف قیمت ویلا های شمال کشور می باشد و اینکه لوکیشن تهران با کردان حدودا 40 کیلومتر می باشد و نسبت به بقیه مناطق دسترسی آسان تری دارد.

دیگر مناطق اطراف کردان برای خرید ویلا

قیمت گذاری ویلا ها نسبت به لوکیشن و شهرک ها و سند دار بودن املاک مقایسه می شود از بین شهرک ها_ شهرک طاووسیه_شهرک زعفرانیه_ شهرک افشاریه  و شهرک الهیه در میان شهرک های دیگر طرفداران بیشتری دارد.

دیگر مناطق اطراف کردان برای خرید ویلا

در این میان روستاهایی که جدیدا مورد استقبال بیشتر مردم قرار گرفته روستای لشگرآباد_ روستای آغچه حصار_ روستای سنقر آباد و عباس آباد می باشد. تمام مناطق که گفته شد واقع در کردان و سهیلیه هستند و شما میتوانید به اندازه نیاز و بودجه ای که در اختیار دارید با راهنمایی و مشاوره املاک اَوِستا ویلا بخرید.

نکته مثبت در قیمت خرید ویلا در کردان این است که قیمت ویلاهای کردان به نسبت تهران بسیار مناسب می باشد. همچنین تنوع ویلا ها آنقدر بالاست که معمولاً  می شود مطابق با سرمایه ای که در اختیار دارید، ویلا و ملک یا خرید. 

اگر سرمایه کافی را در اختیار داشته باشید به سرعت می توانید ویلای مورد نظرتان را از سایت املاک اَوِستا پیدا کنید ،  نکته بسیار مثبت در سایت املاک اَوِستا این است که  شما علاوه بر دسترسی به روزترین فایلینگ اطلاعاتی املاک  با راهنمایی و مشاوره تخصصی املاک اَوِستا قادر خواهید بود که هم با کسب اطلاعات  و هم با دسترسی به فایل های روز املاک انتخاب خوبی داشته باشید.

بهترین مناطق ویلایی اطراف تهران(کردان_سهیلیه_چهارباغ_تهراندشت و…)-min

قیمت ویلا های فروشی کردان بر چه اساسی است ؟

قیمت گذاری ویلا ها نسبت به لوکیشن و شهرک ها و سند دار بودن املاک مقایسه می شود از بین شهرک ها_ شهرک طاووسیه_شهرک زعفرانیه_ شهرک افشاریه  و شهرک الهیه در میان شهرک های دیگر طرفداران بیشتری دارد در این میان روستاهایی که جدیدا مورد استقبال بیشتر مردم قرار گرفته روستای لشگرآباد_ روستای آغچه حصار_ روستای سنقر آباد و عباس آباد می باشد تمام مناطق که گفته شد واقع در کردان و سهیلیه هستند.

و شما میتوانید به اندازه نیاز و بودجه ای که در اختیار دارید با مشاوران ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم جهت انتخاب ویلای مناسب خود را با بهترین قیمت داشته باشید.

فروش ویلای یا زمین خود را در کردان را به ما بسپارید

اگه قصد فروش ملک خودتون رو در سهیلیه یا کردان یا شهرک زعفرانیه و …را دارید کافیه با مشاوران ما تماس بگیرید تا به راحتی به شما مشاوره در باره فروش ملک رو بهتون بدن و سریعتر ملکتونو به فروش برسونید و کلیه اطلاعات ملک خود را به همراه لوکیشن به مشاوران ما واتساپ کنید.

خرید ویلا در کردان

کردان کجاست؟

کردان از توابع شهر کوهسار در 15 کیلومتری غرب البرز واقع شده است این روستا فوق‌العاده دارای آب و هوای بی نظیر می باشد و به دلیل نزدیکی و قابل ، دسترس بودن به پایتخت مورد علاقه عموم مردم است و یکی از مقصد های عالی برای سفر های آخر هفته می باشد کردان به دور از هیاهو شهر پر از آرامش و پوشش های گیاهی فوق‌العاده سر سبز  طبیعت بکر و رود خانه میباشد.

کردان دارای منابع کافی آب برق و گاز و تلفن می باشد وراه های ارتباطی آسان به استان البرز و پایتخت می باشد که این عوامل مردم را برای خرید ملک در منطقه کردان ترغیب میکند این منطقه به دلیل دسترسی آسان، یکی از پرطرفدارترین مناطق در بین پایتختنشینان است.

یکی از مزیتهای کردان این است که هم خوش آب و هواست و هم در نزدیکی تهران قرار گرفته است ساکنان تهران و حومه به راحتی به این منطقه دسترسی پیدا میکنند.

چرا کردان انقدر محبوب است برای خرید ویلا ؟

چرا کردان انقدر محبوب است برای خرید ویلا ؟

کردان منطقه ای آرام و دنج میباشد که مکان خوبی برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات آخر هفته است. از نظر آب و هوا هم که نیاز به تعریفی ندارد چون در یک منطقه کوهستانی واقع شده و تابستانهای خنکی دارد ، سرمایه گذاری در کردان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت و خوش آب و هوا بودن بسیار مناسب سرمایه گذاری است و افراد بسیاری برای خرید باغچه در کردان اقدام می کنند.

کردان به دلیل داشتن باغ های بسیار باعث رشد ساخت ویلا در این منطقه شده و سالیانه افرادی زیادی برای خرید ویلا و سرمایه گذاری در کردان اقدام می کنند. مراکزخرید و درمانیکردان دارای مراکز درمانی متعدد عالی فروشگاه های مختلف بزرگ و … میباشد و دسترسی به همه چیز امکان‌پذیر است.

خرید خانه ویلایی در کردان

کردان قطعا یکی از طبیعت ها و مناطق گردشی و تفریحی بی نظیر و خوش آب و هوای کرج است ، که بخصوص در آخر هفته ها و ایام تعطیل یکی از مناطق محبوب برای تهرانی ها و کرجی هاست ، کردان به واسطه طبیعتی که دارد میشه گفت جزء محوب ترین مناطق برای خرید ویلا هم هست ، در مسیر کردان شهرک ها ، خیابان ها و محله های کوچکی وجود دارد که ملک ها و ویلا های شخصی میباشد.

فرق خرید ویلا در کردان با شهرک های دیگر

فرق خرید ویلا در کردان با شهرک هایه دیگری که در سایت املاک اوستا خدمتتان معرفی شده است این است که کردان بیرون از فضای ویلای شخصی شما هم طبیعت زیبایی مانند : رودخانه ، ارتفاعات سرسبز و… دارد و کلا یک منطقه تفریحی و گردشی است که اغلب یا طبیعت است یا ویلا یا رستوران و بازارو قسمت های گردشی است و خبری از کارخانه و کارگاه و ساختمان های شهری نیست ، به همین خاطر است که اغلب تهرانی ها و کرجی ها برای اوقات فراغت ، تفریح و استراحت از طبیعت کردان استفاده میکنند.

خرید باغ ویلا در کردان را از دست ندهید

خرید باغ ویلا در کردان را از دست ندهید

با خرید ویلا کردان میتوانید بیشتر از این منطقه خوش آب و هوای در کرج استفاده کنید ، کردان طبیعت جذابی دارد از جمله رودخانه و ارتفاعات که برای کوهنوردی ، دوچرخه سواری و گشت وگذار های تفریحی مختلف بسیار منطقه محبوبی برای تهرانی ها و کرجی ها میباشد.

دسترسی و مسیر رفت آمد به کردان

دسترسی به کردان خیلی راحت و سرراست است ، بیشتر مسافتش از هر سمتی که بخواهید وارد کردان شوید میتواند از طریق اتوبان باشد و با ورود به پل کردان و مسیر رفتن به کردان باز هم از آن جهت که بیشتر مناطق ، مناطق ویلایی و تفریحی است آنچنان مانند شهر شلوغ نیست.

مگر در برخی ساعات ایام تعطیل که آن هم بخاطره طبیعتی که در مسیر وجود دارد آنچنان اذیت کننده نیست بلکه از طبیعت مسیر هم میشود استفاده کرد به علاوه اینکه مسیر های میانبر و جاده های مختلفی هم پیش روی شماست.

خرید ویلا لوکس در کردان

ویلاهای لوکس و لاکچری در کردان وجود دارد با قیمت های متنوع به صورت روزانه در سایت قرار داده می شود ، شما می توانید خیلی راحت و آسان تصاویر واقعی ویلا را مشاهده کنید و از هرکدام از ویلاها که خوشتون آمد برروی آن کلیک کنید و مشخصات کامل ویلا را با تمام جزئیات ملاحظه کنید.

ما تمام تلاش مان بر این است که بروز ترین و بهترین سایت املاک در کردان و مناطق دیگر مانند سهیلیه باشیم و به همین خاطر سعی می کنیم ، جدیدترین ویلاهای فروشی در کردان را به صورت روزانه و آنلاین بر روی وبسایت قرار دهیم.

تا شما در هر زمان که خواستید ویلاها را ملاحظه کنید و بدون اینکه نیاز باشد ساعت ها زمان بگذارید و تمامی ویلا ها را ببینید به راحتی در هر کجایی که هستید ویلاهای بروز و فروشی در کردان و مناطق اطراف را در سایت ببینید.

سایت ما این امکان را میدهد ویلاها را با تمامی مشخصات و تصاویر واقعی به طور کامل ببنید و در صورتی که از شرایط هرکدام از ویلا که خوش‌تان آمد برای بازدید حضوری و خرید ویلا اقدام کنید همچنین اگر نیاز به مشاوره و سوالی داشتید می توانید خیلی راحت با ما تماس بگیرید یا در شبکه های اجتماعی مانند واتساپ سوالتان را مطرح کنید.

خرید ویلا لاکچری در کردان با املاک اَوِستا

خرید ویلا لاکچری در کردان با املاک اَوِستا

املاک اوستا سالهاست که به صورت تخصصی در مناطق کردان و اطراف کردان فعالیت می کند ، بنابراین با شناخت کافی از تمامی مناطق همچنین داشتن ویلاهای فروشی می تواند ، کمک زیادی به شما برای خرید ویلای لوکس در کردان کند و ریسک سرمایه گذاری شما را کمتر و کیفیت را بیشتر

توضیحات واقعی :

آگهی های که در سایت املاک اَوِستا قرار داده میشود ، توضیحات و اطلاعاتش کاملا واقعی بوده همچنین اطلاعاتش کاملا مشخصات ملک میباشد ، که اگر نیاز به سوال و مشاوره ای در خصوص ملک داشتید میتوانید از ما به پرسید ، املاک اَوِستا مرجع خرید و فروش ویلا در کردان میباشد و تمام آگهی هایش به صورت اختصاصی میباشد. 

تصاویر واقعی :

تصاویری که از آگهی ها در سایت املاک اَوِستا قرار داده میشود ، کاملا واقعا توسط موبایل گرفته شده تا بدون هیچ گونه دست کاری و تغییر از ویلا کاملا به صورت واقعا گرفته شده ، تا انچه که بعد به صورت حضوری هم از ویلا مشاهده میکنید کاملا مطابق با آنچه که دیده اید باشد ، تمام امکانات ویلا ها و تصاویری که در هر آگهی وجود دارد مختص همان اگهی میباشد .

سایت خرید ویلا کردان کرج

بهتر است اگر اطلاعات ، تجربه و آشنایی زیادی با کردان ندارید با ما تماس بگیرید ، مشخصات هر ملک در سایت املاک اوستا در خوده صفحه آگهی به صورت دقیق و کامل با تصاویر و توضیحات کاملا واقعی قرار داده شده است.

میتوانید با مشاهد هر آگهی چنانچه از نظر قیمت ، امکانات ، مشخصات و موارد مختلف ملکی را که مشاهده کردید مورد پسند اولیتان بود میتوانید با ما تماس بگیرید تا قرار مراجعه حضوری را برایتان تنظیم کنیم.

همچنین اگر هر نوع سوالی در خصوص ملک داشتید با ما تماس بگیرید ، یا در واتس آپ پیامتان را ارسال کنید تا در اولین فرصت پاسخ دهیم.

ممکن است در وقتی که دارید آگهی های فروش ویلا در کردان را مشاهده میکنید ، برخی آگهی ها هنوز در سایت قرار داده نشده باشد بنابراین بهتر است باز از طریق واتس آپ یا تماس هم جویای فروش ملک در کردان باشید.

فروش ویلا در کردان املاک اَوِستا

فروش ویلا در کردان

اگر قصد فروش ملکتان در کردان را دارید میتوانید برای ملکتان را به ما بسپارید ، امکان قرار گرفتن آگهی شما در سایت و دفتر املاک مسکن اوستا وجود دارد ، املاک اوستا یک سایت شناخته شده با مجوز و محل کار حضوری در مناطق : کردان ، سهیلیه ، زعفرانیه و … میباشد ، روزانه افراد زیادی از طریق سایت آگهی ها ملکی در این مناطق را مشاهده میکنند.

املاک اوستا بروزترین و معتبرترین مرجع برای (خرید ویلا در سهیلیه) ، کردان ، زعفرانیه ، چهارباغ و شهرک های ویلایی دیگر ، بزرگترین و بهترین سایت برای خرید ویلا میباشد ، بیشترین تعداد آگهی در سایت املاک اوستا است ، زیرا سایت یکی از کانال های آگهی ها و معرفی ملک میباشد ، املاک اوستا بواسطه اعتبار و شناختی که دارد از این جهت بسیار بروز میباشد.

علاقه مندی انسان ها به خانه های ویلایی و ویلا باغ ها امری همیشگی بوده ، با تغییر سبک زندگی انسان ها ، گسترش و پیشرفت شهر ها انسان ها خیلی ارتباط زیادی با طبیعت ندارن و در طول هفته مشغول کار ، رفت و آمد تا محل کار  ،مدرسه ، دانشگاه ، ترافیک ، آلودگی هوا و مسائل مختلفی هستند که به همین خاطر نیاز بیشتری به داشتن ویلا باغ و طبیعت گردی آخر هفته دارند.

با افزایش قیمت ها خرید ویلا باغ نیاز به سرمایه بیشتری از قبل دارد ، از آنجا که قیمت خرید ویلا بعضی وقتها بسیار سنگین و پر هزینه است نیاز است تا شما برای اینکه یک سرمایه گذاری خوب و مطمئنی داشته باشین با یک مشاور املاک با تجربه و مسلط به منطقه کار کنید.

مشاور املاک اَوِستا

املاک اَوِستا علاوه بر اینکه بیشترین تعداد فایل فروش ویلا در کردان را دارد و همیشه جدید ترین و بروز ترین لیست فایل های ویلا های فروشی در کردان بواسطه شناخت افرادی که قصد فروش ویلا را دارند با املاک اَوِستا میتوانید علاوه بر اینکه متنوع ترین ویلا ها را پیدا کنید.

از تسلط و سالها فعالیتی که در کردان داشته ایم به شما کمک کنیم تا به آنچه که مد نظرتان است برای خرید ویلا برسید و ویلایی که قصد خریدش را دارید با مزیت ها و معایبش بیشتر آشنا شوید.

ارتباط با ما

برای ارتباط با ما میتوانید از طریق تماس با شماره زیر همچنین ارتباط در واتس آپ یا مراجعه حضوری به دفتر املاک اَوِستا از ما مشاوره بگیرید ، همچنین اگر سوالی در مورد ملک های قرار داده شده در این صفحه دارید و یا هر نوع سوالی در خصوص خرید ویلا در کردان دارید از طریق کامنتهای این صفحه هم میتوانید سوالتان را بپرسید.

خرید ویلا در کردان

خرید ویلا استخر دار در کردان

اکثر مردم به خصوص ما ایرانی ها که در قدیم اکثرا در خانه های ویلایی زندگی می کردیم، به ترکیب طبیعت و سرسبزی و استخر و ویلا بسیار علاقه مندیم.

اکثر ویلاهای کردان بخصوص ویلاهای مدرن و بزرگ دارای استخر های بسیار شیک با امکانات مختلفی که در داخل ویلا و چه در  خارج از ویلا است هستند ،  اگر قرار  به ویلاهای قرار داده شده در این صفحه توجه داشته باشید اکثراً دارای استخر هستند.

جهت اطلاعات بیشتر و بازدید حضوری برای خرید ویلا استخردار در کردان می توانید با ما تماس بگیرید، ما بسیار خوشحال می شویم که  شما را به ویلای مورد نظرتان برسانیم همچنین با مشاوره و سالها تجربه ای که داریم بتوانیم  با راهنمایی و معرفی ویلاهای خوب و مناسب که مطابق با درخواست شما باشد، ریسک سرمایه گذاری را برای شما کم کنیم و ارزش و رضایت سرمایه گذاری شما را بالا ببریم.

کردان ناحیه ای در نزدیکی کرج است که آب و هوایی دلپذیر و پوشش گیاهی سرسبزی دارد. امروزه ویلاهای جذاب و زیبایی در کردان وجود دارد. اگر قصد خرید ویلا در کردان را دارید، باید بدانید که خرید ویلا در این منطقه، فرصتی استثنایی برای سرمایه گذاری است.

در کردان ویلاهای فراوان و متنوعی براساس نوع ویلا، میزان امکانات، متراژ و قیمت وجود دارد. به همین دلیل، شما می‌توانید در این منطقه، با هر سلیقه و میزان سرمایه ای که دارید، به خرید ویلا در کردان بپردازید. سایت اوستا به کمک مشاوره هایی که ارائه می دهد، می‌تواند در زمینه ی خرید ویلا کردان به شما کمک کند.

ویلا در کردان

زیرا مشاورین قابل اعتماد آن، زیباترین ویلاها را با امکانات عالی و با قیمت مناسب، به شما معرفی می‌کنند. اگر قصد دارید که در این مناطقِ ذکر شده، به سرمایه‌ گذاری بپردازید، بهترین و درست ترین پیشنهاد برای شما، مراجعه به سایت اوستا است.

در این سایت، به روز ترین قیمت برای انواع ویلا و باغچه ها وجود دارد. شما می‌توانید با مشاورین املاک این سایت، تماس گرفته تا به صورت تخصصی و ویژه، در خرید و فروش ویلا و املاک به شما کمک کنند.

نقشه کردان

نقشه کردان

خرید و فروش ویلا یک فرآیند پیچیده است که نیاز به بررسی دقیق و توجه به جزئیات دارد، تصمیم به خرید یا فروش ویلا هرگز نباید به سادگی گرفته شود، زیرا شامل سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی است. 

چه شما یک سرمایه‌گذار املاک و مستغلات با تجربه باشید، یا یک خریدار برای اولین بار، مهم است که از مهمترین نکات خرید و فروش ویلا آگاه باشید. املاک اَوِستا مهم‌ترین گام‌هایی را که باید هنگام خرید یا فروش ویلا در کردان انجام شود را به شما با معرفی ویلا گوش زد خواهد کرد همچنین توصیه‌هایی را ارائه می‌دهیم که به شما کمک می‌کند بهترین تصمیم ممکن را در خرید و فروش ملک بگیرید.

ارتباط با کارشناس : 09013646484 📞

تصاویر کردان

 

 

گروه مشاورین املاک اَوِستا یکی از بهترین برندهای فعال در زمینه خرید و فروش ویلا، زمین، باغ، باغچه در مناطق خوش آب و هوای ، البرز ،کردان و … می باشد. باغ ویلای مورد نظر خود را جهت خرید یا فروش به ما بسپارید تا در کمترین زمان و با مناسبترین قیمت خریداری کرده و یا به فروش برسانید .

پیوستن به گفتگو

یک دیدگاه در “خرید ویلا در کردان | ويلا در كردان زير قيمت فوري | ویلا نقلی در کردان”

  • hamidrezafarahanfiz

    عجب ویلاهای زیبایی ، واقعا فوق العاده ساخته شدن بعضیاشون ، برای بازدید حضوری
    چیکار باید بکنیم ؟

    پاسخ
    • maskanvillaavesta

      سلام وقتتون بخیر
      بله لطفا ویلای مورد نظرتونو تو واتس آپ بفرستید
      یا تماس بگیرید .

      پاسخ
  • aminalymoradi

    کجا برای خرید ویلا توی کردان با قیمت مناسب پیشنهاد میدید؟

    پاسخ
    • maskanvillaavesta

      سلام وقت شما هم بخیر
      در این صفحه توضیحاتی در مورد مناطق خوب
      کردان دادیم ، اما بازهم میتوانید تماس بگیرید تا کامل تر هم خواسته شما رو بدونیم هم بتونیم مشاوره
      بهتری بدیم.

      پاسخ
  • نیکتاش

    ویلا تا ۱۸۰۰ چیزی هست استخر دار ؟

    پاسخ
    • maskanvillaavesta

      سلام در حال حاضر در کردان نداریم ویلایی با این قیمت

      پاسخ
  • زهرا

    ببخشید،ویلا،نما شیشه،ای دارین،تو فایلاتون؟

    پاسخ
    • maskanvillaavesta

      بله داخل فایل های همین صفحه هم هست
      اگر پیدا نکردین واتس آب یا شبکه های اجتماعی دیگه پیام بدین
      براتون بفرستیم.

      پاسخ
  • m

    وقت بخیر ویلای نقلی 150 200 متری دارین؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • maskanvillaavesta

      وقت شما هم بخیر باشه
      بله داریم ، خوشحال میشم بتونیم کمکمتون کنیم.

      پاسخ
  • rouhollahahangar@gmail.com

    من دنبال ویلای نقلی تو کردانم نیاز دارم ویلاهای نقلی بیشتری رو ببینم چطوز میتونم تمام ویلاهاتونو ببینم ؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • maskanvillaavesta

      سلام وقت بخیر
      عزیز میتونید با ما تماس بگیرید در خدمتتون هستیم.

      پاسخ
5/5 - (2 امتیاز)

مقایسه املاک

مقایسه
جستجو
حدود قیمت از به
سایر ویژگی ها

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴