تماس با ما : 09013646484

قیمت زمین در شهرک اقدسیه کرج $ خرید ویلا در اقدسیه 1402 ~ اَوِستا

قیمت زمین در شهرک اقدسیه کرج

خرید ویلا در اقدسیه

خرید باغ ویلا در اقدسیه

متراژ زمین ها در شهرک اقدسیه داخل بافت تماما 1000 متر در ابعاد 20 در 50 می باشد، به جز قطعات 2 نبش که 1250 متری و در ابعاد 25 در 50 می باشد و هر قطعه داری حدودا 450 متر مجوز ساخت می باشد و خارج از بافت در متراژ های مختلف از 200 متر به بالا می باشد.

 قیمت زمین در شهرک اقدسیه بسته به نوع خیابان ، شمالی یا جنوبی بودن ملک ، جواز ، امکانات و تعداد ویلا های ساخته شده در خیابان ها و نوع ویلا های بستگی دارد، به طور کلی قیمت زمین در شهرک اقدسیه از متری 7 میلیون تومان شروع می شود و در خارج از بافت متری 4 میلیون تومان شروع می شود. 

قیمت ویلا در شهرک اقدسیه چه در داخل بافت چه در خارج از بافت نیز به پارامتر های مختلفی بستگی دارد، از جمله می توان به متراژ و نوع بنا (کلاسیک یا مدرن) عمر بنا ( نوساز یا قدیمی) و لوکیشن ، شمالی یا جنوبی بودن ملک ، داشتن پایانکار ، تعداد ویلاهای ساخته شده در خیابان ، نورپردازی ، محوطه سازی و … بستگی دارد. رنج قیمتی ویلا ها در داخل بافت شهرک اقدسیه از 10 میلیارد تومان تا 40 میلیارد تومان متغیر می باشد و خارج بافت از 3 میلیارد شروع میشود.

چرا خرید ویلا در اقدسیه ؟؟ اقدسیه کرج جزء مناطق خوش آب و هوا میباشد ، اگر به دنبال خرید زمین ، ویلا ، باغ و باغچه میباشد.

شهرک اقدسیه منطقه خوبی است ، اقدسیه دارای منابع شهری مانند آب ، برق و گاز میباشد ، بیشتر افراد این منطقه را برای سرمایه گذاری ، خرید باغ و باغچه برای تفریح و انتخاب میکنند.

املاک اَوِستا مرجع فروش زمین ، ویلا و باغ ویلا در منطقه اقدسیه و مناطق اطراف همچنین بزرگترین مرجع فروش و خرید ویلا در سهیلیه

خرید ویلا در اقدسیه

آب و هوای اقدسیه

خرید ویلا همیشه جذابیت های

خاص خودش را داشته است امروزه با افزایش و گسترش شهرها همچنین افزایش جمعیت خانه های ویلایی جای خودش را به مجتمع های آپارتمانی داده است.

اما هنوز هم در برخی مناطق خانه های ویلایی و محیط های خوش آب و هوا و سرسبز که دور از شلوغی های شهری است پیدا میشود.

یکی از این مناطق خوب و قابل اعتماد برای سرمایه گذاری ، زندگی و یا تفریحات آخر هفته شهرک اقدسیه کرج است؛

که دسترسی خوب و راحت برای اهالی کرج و همینطور تهران دارد برای یک سرمایه گذاری خوب و عالی میتوانید ویلا های اقدسیه را دیدن کنید.

اقدسیه آب و هوای خیلی خوبی دارد همچنین ویلا های اقدسیه بسیار متنوع بوده و خیلی از این ویلا ها با امکانات روز ساخته شده است .

ویلا های اقدسیه بسیار برای تفریحات و استراحت های آخر هفته عالی بوده همچنین خود شهرک اقدسیه هم بسیار شهرک خوب و خوش آب و هوایی است.

خرید زمین در اقدسیه

خرید زمین در اقدسیه

زمین های اقدسیه قطعه بندی شده است که اکثرا دارای سند های تک برگ میباشد ، اقدسیه در طی این سالها رشد کرده است و یک شهرک آماده برای خرید باغچه و سرمایه گذاری میبباشد.

اقدیسیه هم از اتوبان تهران و قزوین را دارد (برای رفتن به اقدسیه از اتوبان تهران قزوین از پل کردان وارد جاده علی خان سطانی شوید).

همچنین میتوانید بعد از پل حصارک به مسیر خود ادامه دهید بعد از پیمودن مسیر بعد از کمالشهر وارد مسیر منتهی به سمت ساوجبلاغ میشوید ، بعد از پلیس راه با پیمودن مسیر تابلو اقدسیه را مشاهد خواهید کرد ، از اینجای مسیر سرراست خواهد بود.

شهرک اقدسیه مناسب برای خرید برای ساکنان تهران و کرج میباشد ، زیرا دسترسی راحتی دارد و تا اتوبان تهران و قزوین هم مسیر خیلی کمی دارد.

املاک در اقدسیه

خرید ویلا در اقدسیه کرج

برای خرید ویلا در اقدسیه مشاور املاک اَوِستا قادر است با معرفی فایل های فروش ملک در اقدسیه همراه با مشاوره و راهنمایی کمک کند به سرمایه گذاری بهتر شما. 

مشاور املاک اَوِستا به شما کمک میکند تا با سرمایه و انتظاری که از ملک مورد نظر و محیط ملکتان دارید انتخاب خوبی داشته باشید.

املاک در اقدسیه

املاک اوستا مشاور املاک در اقدسیه بیشترین بانک اطلاعاتی را در اختیار دارد و علاوه بر اقدسیه در مناطق اطراف اقدسیه هم فایل های فروشی زیادی را به ما میسپارن ؛که شما میتوانید با در اختیار داشتن این املاک فروشی همراه با راهنمایی و مشاوره از سمته ما بهترین خرید ویلا در اقدسیه را داشته باشید.

املاک در اقدسیه

برای اطلاع از جدید ترین ملک های فروشی در اقدسیه در طول هفته و هر زمان و مکانی میتوانید به سایت ما سر بزنید و برای مشاوره و ارتباط بیشتر با ما تماس بگیرید یا در واتس آپ پیام بدهید ، همچنین میتوانید به صورت حضوری به مشاور املاک اَوِستا واقع در شهرک سهیلیه سر بزنید ، مشاوران املاک اَوِستا هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی و آنلاین در خدمت شما هستند.

وجود یک مشاور املاک که سالها در یک منطقه مشغول فعالیت بوده باشه همیشه موجب سرمایه گذاری و انتخاب راحت تر و درست تر میشود؛

 امروزه با وجود اینترنت بدون رفت و آمد حضوری هم میتوانیم به جدیدترین فایل های فروشی دسترسی داشته باشیم ، ما این امکان را برای شما فراهم کردیم.

خرید ملک در اقدسیه

برای سرمایه گذاری در مناطق اقدسیه ، زغفرانیه ، چهارباغ ، اقدسیه ، کردان و مناطق اطراف همچنین خرید ویلا در سهیلیه همیشه روی املاک اَوِستا حساب باز کنید.

قیمت زمین در شهرک اقدسیه کرج

شما میتوانید علاوه بر قیمت ویلا ، از قیمت زمین ها هم در سایت املاک اوستا مطلع شوید ، ما سعی میکنیم تمامی ملک هایی که جهت فروش به سایت و دفتر املاک اوستا سپرده میشود را در سایت هم برای نمایش قرار دهیم ، برای اطلاعات بیشتر از زمین های فروشی در اقدسیه کافی است که با ما تماس بگیرید.

ما سالهاست که در منطقه اقدسیه و مناطق اطراف دفتر املاک داریم و به خوبی به منطقه و زمین های منطق اشراف داریم بنابراین میتوانیم با توجه به نیاز و خواسته شما از زمین مورد نظر ، در صورتی که زمینی مطابق با آنچه که شما نیاز دارید یعنی از لحاظ متراژ ، قیمت ، سند ، کاربری و … را داشیتم خدمتتان معرفی کنیم.

قیمت زمین در اقدسیه به چه مواردی بستگی دارد ؟

ممکن است که شما به دنبال زمین فروشی با کابری کشاورزی یا جواز برای ساخت ویلا یا کارگاه نیاز داشته باشید. ما طبق خواست شما سعی میکنیم که زمین مورد نظرتان را برایتان پیدا کنیم و در صورتی که آماده برای فروش داشتیم خدمتتان معرفی کنیم.

قیمت زمین در اقدسیه به چه مواردی بستگی دارد ؟

شهرک اقدسیه یکی از لاکچری‌ترین شهرک‌های موجود در منطقه کردان استان البرز است که اکثر ویلا‌های آن دارای سند 6 برگ هستند.

 این شهرک از طبیعتی بکر و دست‌ نخورده برخوردار است و مسیر‌های دسترسی به آن از اتوبان تهران کرج خروجی کردان و جاده علیخان سلطانی می‌باشد.

قیمت زمین

قیمت زمین در شهرک اقدسیه کرج به عوامل مختلفی همچون قواره زمین، سند دار بودن، امکان دریافت جواز ساخت و مواردی از این قبیل بستگی دارد. اما به طور کلی می‌توان قیمت زمین در شهرک اقدسیه را از متری 8 تا 18 میلیون در نظر گرفت.

نقشه شهرک اقدسیه کرج

زعفرانیه

شما عزیزان میتوانید هر سوالی در خصوص خرید و فروش ملک، قیمت ویلا ها، زمین در اقدسیه و هر نوع سوال مرتبطی در حوزه املاک اقدسیه و سرمایه‌گذاری در این شهرک را دارید از ما بپرسید.

میتوانید فروش ملک در اقدسیه را به ما بسپارید و علاوه بر آن از خدمات مشاوره ما نیز بهره مند شوید، ما به صورت کاملاً رایگان ملک شما را به خریداران حضوری و آنلاین املاک اوستا معرفی می کنیم‌.

در این صفحه سعی کردیم که شما را تا حدی به صورت کلی با شهرک اقدسیه آشنا کنیم اما هر نوع سوال جزئیات تخصصی در خصوص املاک اقدسیه داشته باشید ما شما را راهنمایی می کنیم تا با دید بهتر و شرایط راحت تری ملک مورد نظر را بخرید یا به فروش بگذارید.

به طور کلی حتماً می دانید که وجود یک مشاور املاک مورد اعتماد که سالها در یک منطقه کار کرده باشد و شناخت بهتری از املاک و بازار ملک یک منطقه داشته باشد، می تواند با مشاوره ها و راهنمایی های درست همچنین با معرفی ملک مناسب با قیمت و خواسته های ما شرایط بهتر و مطمئن تری را برای یک سرمایه گذاری خوب فراهم کند. ما همین خدمات را سعی می کنیم به بهترین شکل به شما عزیزان بدهیم.

بله، چون هم دسترسی راحتی دارد و هم تا اتوبان تهران-قزوین از فاصله کمی برخوردار است.

بله زمین های اقدسیه هم قطعه بندی شده اند و هم از سندهای تک برگ برخوردار می باشند.

پیوستن به گفتگو

3/5 - (1 امتیاز)

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴