تماس با ما : 09013646484

قیمت زمین در کریم آباد کهریزک

قیمت زمین در کریم آباد کهریزک

آلودگی هوا و شرایط آب و هوایی بسیار گرم در فصل زمستان، برای بسیاری از ما غیر قابل تحمل شده است. به همین جهت گذراندن یک تعطیلات و یا ماندن در منطقه ای ییلاقی، از اهداف بسیار مهم تلقی می شود. اگر قصد خرید ملک و یا زمین در بخش های خنک و رو به افزایش را دارید، باید در پی قیمت زمین در کریم آباد کهریزک باشید.

مطلب پیشنهادی : خرید ویلا در سهیلیه کرج

کریم آباد از بخش های بسیار خوش آب و هوا و مشهور اطراف کرج است که یکی از توابع منطقه تنکمان در روستای نظر آباد کرج محسوب می شود. داشتن آب و هوای بسیار خوب و لوکیشن های بکر، آن را به گزینه ای مطرح برای سرمایه گذاری تبدیل می کند.

موقعیت جغرافیایی و دسترسی های آن نیز برای افراد مختلف مناسب است و داشتن آب و هوای خنک در فصول گرم، یکی از نکات مثبت آن محسوب می شود. همچنین رودخانه پر آب فصلی که در آن جریان دارد هم به جذابیت آن اضافه می کند. اگر به دنبال یک روستای خوش آب و هوا در منطقه کردان هستید که علاوه بر زیبایی و خوش آب و هوا بودن، دارای آینده نیز باشد، حتما به قیمت زمین در کریم آباد کریم آباد کهریزک توجه داشته باشید.

مطلب پیشنهادی : خرید ویلا در کردان


جمعیت این روستا هم بسیار کم است و همچنان اگر به دنبال منطقه ای بکر هستید که قیمت مناسبی هم نسبت به دیگر مناطق کردان واین بخش ها داشته باشد، ما حتما روستای کریم آباد را به شما پیشنهاد می دهیم. این روستا بر اساس آخرین آماری که در سال 85 گرفته شد، دارای 262 نفر جمعیت در 70 خانوار بود. البته پیش بینی می شود این تعداد در سال های اخیر رشد بیشتری داشته است اما هم چنان این منطقه کاملا بکر محسوب می شود.

روستای کریم آباد در روستای نجم آباد واقع می شود و آب و هوای مطلوبی دارد.
سکوت و آرامشی که در این بخش پیدا می کنید، نظر شما را جلب خواهد کرد. چه آن را برای یک تفریح چند ساعته و یا چند روزه بخواهید و چه بخواهید در منطقه ای بکر زندگی کنید، این مکان مناسب شما خواهد بود.


البته قیمت زمین در کریم آباد کهریزک به نکات مختلفی بستگی دارد. موقعیت قرارگیری زمین، امکانات زمین، متراژ آن، وجود بنا و یا عدم آن و بسیاری دیگر از موضوعات هستند که به صورت مستقیم روی قیمت نهایی اثر دارند و باید مورد بررسی قرار بگیرند.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴