تماس با ما : 09013646484

قیمت زمین در ساوجبلاغ کرج $ ویلا ، ویلا باغ ، خانه ویلایی 1402 ~ املاک اَوِستا

خرید ویلا
املاک اَوِستا مرجع خرید و فروش ویلا در کردان

خرید ویلا در ساوجبلاغ

خرید زمین در ساوجبلاغ کرج

خرید زمین در ساوجبلاغ به خاطر تنوع ویلا پیشنهاد می شود ، برای خرید ویلا و باغ ویلا میتوانید ویلاهای روز فروشی در ساوجبلاغ را در سایت ما مشاهده کنید در صورتی که ویلای مورد نظرتان بگیرید. شما عزیزان میتوانید برای خرید زمین در کردان و سهیلیه کرج نیز با ما تماس بگیرید.

قطعاً معرفی ویلا در صورتی که ما بدانیم چه ویلایی با چه امکانات ، مشخصات شامل : متراژ ، قیمت ، لوکیشن و موارد دیگری مد نظر تان برای خرید و سرمایه گذاری است.

مشاورین ما بهتر می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند ، تا با مشاوره و معرفی ویلا از سمت ما با توجه به تجربه و شناختی که به مناطق مختلف ساوجبلاغ داریم ، به شما برای خرید ویلا کمک کنیم تا از بهترین مناطقی که میتوانید برای خرید ویلا اقدام کنید استفاده کنید. 

ساوجبلاغ به نقل از (ویکی‌پدیا)

ساوُجبُلاغ یکی از شهرستان‌های استان البرز است ،‌جمعیت این شهرستان بر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ «۲۵۹٬۹۷۳» نفر بوده و مرکز آن شهر هشتگرد است.شهرستان ساوجبلاغ براساس آخرین تقسیمات کشوری با وسعتی معادل ۱۱۵۸ کیلومتر مربع در غرب استان البرز واقع شده‌است. این شهرستان از شرق با شهرستان کرج، از جنوب با شهرستان اشتهارد، از غرب با شهرستان آبیک و نظرآباد و از شمال با شهرستان طالقان همجوار است.

قیمت روز ویلا ، ویلا باغ خانه ویلایی با املاک اَوِستا

شهرستان ساوجبلاغ از ارتفاع ۱۱۶۰ متر در جنوب غرب تا ۳۷۰۰ متر (قله سیاه‌بند) در شمال شرق گسترده شده‌است. در بین این دو منطقه، دشت نسبتاً وسیع و زمین‌های تپه ماهوری و کوه‌های مرتفع همراه با دره‌های عمیق قرار گرفته که به لحاظ توپوگرافی شاهد تنوع زیادی در منطقه هستیم. قسمت عمده‌ای از بخش چندار در منطقه کوهستانی و بخش مرکزی در منطقه دشت و زمین‌های تپه ماهوری واقع شده‌اند.

نام ساوجبلاغ ترکی و به معنی «چشمه آب سرد» است . این شهرستان دارای روستاهای زیادی است و محصولات کشاورزی فراوانی دارد. میوه‌های آلو شابلون روستای سنقرآباد و گیلاس روستاهای فشند و آردهه و توت ولیان کیفیت بالایی دارد.

3.7/5 - (3 امتیاز)

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴