تماس با ما : 09013646484

اجاره مغازه در کهریزک کرج

اجاره مغازه در کهریزک کرج

امروزه همه ما عادت داریم از امکانات به سرعت بهره مند شویم و دسترسی خوبی به وسایل اولیه و محصولات مورد نیازمان داشته باشیم. به همین خاطر است که کسب و کار ها در نقاط مختلف کشور اقدام به باز کردن مغازه می کنند.

مغازه می تواند شما را در ارتباط فیزیکی با مشتری قرار دهد و فروشتان قطعا از این طریق چندین برابر خواهد بود. فقط باید ببینید در منطقه مورد نظر، افراد به چه نوع سرویس و کالایی نیاز دارند؟

مطلب پیشنهادی : خرید ویلا در کردان

اگر بودجه کمتری دارید و می خواهید به سود دهی بالا دست پیدا کنید، اجاره مغازه در کهریزک کرج پیشنهاد خوبی است. از این طریق به راحتی می توانید با سرمایه محدود تر، در یک منطقه در حال گسترش یک کسب و کار موفق راه اندازی کنید.

کهریزک کرج

کهریزک کجاست؟

در اصل کهریزک کرج یکی از روستا های بسیار زیبا و دیدنی در ساوجبلاغ کرج است که به خاطر آب و هوای بسیار خوب مشهور شده. بسیاری از افراد، روی زمین های این روستا سرکایه گذاری کرده اند و ویلا های مدرن و زیبای زیادی در بافت آن مشاهده می کنید.

در چند سال اخیر، رشد زیادی در این روستا دیده شده است و افراد پایتخت نشین و یا کسانی که به دنبال زمین و یا ملکی برای سرمایه گذاری هستند، زمین های این بخش را خریده اند.

در نتیجه ورود افراد و رفت و آمد به این منطقه بیشتر شده و قطعا نیاز های آن ها باید برطرف شود. به همین جهت بهتر است اجاره مغازه در کهریزک کرج را جدی بگیرید تا بتوانید ظرف مدت کمی، به سود های بالایی دست پیدا کنید.

مطلب پیشنهادی : خرید ویلا در سهیلیه

مسیر دسترسی به روستای کهریزک کرج

این روستا به تهران و کرج نزدیک است و به همین دلیل مورد توجه قرار می گیرد. همچنین مسیر دسترسی به آن بسیار راحت است و با یک رانندگی کوتاه، می توانید خود را به مقصد مورد نظرتان برسانید.

ابتدا باید وارد جاده سهیلیه بشوید تا به این روستا برسید. کافیست خودتان را به جاده کرج_قزوین برسانید و بعد به این منطقه خواهید رسید.

نکات مهم در اجاره مغازه در کهریزک کرج

وقتی می خواهید از این جهت سرمایه گذاری کنید و یک کسب و کار راه بیاندازید، باید ابتدا نکات مهم در این باره را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید از بین گزینه های موجود، بهترین مورد را برای خود انتخاب کنید.

انتخاب لوکیشن مناسب

سعی کنید مکان هایی را انتخاب کنید که دسترسی خوبی دارند و حداقل افراد از مسیر آن رد می شوند. این موضوع اهمیت زیادی دارد و به ویژه در مناطق روستایی، باید بیشتر به آن دقت کرد زیرا نوع خانه سازی و بافت روستا کمی نا منظم تر است.

مطلب پیشنهادی : خرید ویلا کردان

امکانات

پیش از اجاره مغازه در کهریزک کرج، ببینید مغازه چه امکاناتی دارد و با توجه به این موارد، هزینه ها را محاسبه کنید. باید نوع کاربری را هم در نظر بگیرید و مطمئن شوید ابعاد و سازه مغازه به هدف شما نزدیک است.

متراژ

اینکه چه نوع کسب و کاری را مد نظر قرار می دهید، در انتخاب مغازه اهمیت دارد. بر اساس اینکه چه مغازه ای را در نظر دارید، گزینه های مختلفی هستند که می توانید اندازه هایشان را بررسی کرده و بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

قیمت مغازه

وقتی می خواهید قیمت ها را برای اجاره مغازه در کهریزک کرج بررسی کنید، ابتدا باید بودجه خود را هم مشخص نمایید. از این طریق مشاورین املاک، می توانند فایل هایی که نزدیک به خواسته شما هستند را معرفی کنند.

این هزینه به متراژ، سال ساخت، میزان سهولت در دسترسی و بسیاری از نکات دیگر مرتبط است و باید حتما مورد بررسی قرار بگیرد.

جمع بندی

اجاره مغازه در کهریزک کرج که یکی از مناطق رو به پیشرفت و آینده دار است، می تواند بعد از مدتی شما را به سود های کلان برساند. اگر در تعیین کاربری مغازه دقت داشته باشید و کمی خلاقیت به خرج دهید، قطعا نتایج بسیار خوبی می گیرید.

کارشناسان ما در مشاوره املاک اوستا، می توانند بهترین گزینه ها را با توجه به خواسته و بودجه ای که دارید ،به شما معرفی کنند. همچنین ما شما را از وضعیت و روند پیشرفت روستا مطلع می کنیم و مشاوره های دقیقی در این زمینه به شما خواهیم داد. در صورت نیاز، با شماره های ما در تماس باشید.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴