تماس با ما : 09013646484

ویلا کردان خانوادگی

ویلا کردان خانوادگی

جهت اجاره ویلا کردان خانوادگی، می توانید به وب سایت اوستا مراجعه نمایید. باغ املاک اوستا یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین سایت های املاک است که دارای کارشناسان و مشاورینی ماهر و متخصص در امر خرید و فروش و اجاره ویلا، باغ، باغچه، سوئیت و غیره می باشد. در صورتی که قصد اجاره ویلایی لوکس با مناسب ترین قیمت و بالاترین امکانات در ناحیه کردان کرج را دارید، کافیست که از طریق کانال های مجازی واتساپ و تلگرام و یا شماره تلفن های درج شده در وب سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. ایشان اطلاعات جامع و کاملی را از قیمت های اجاره و خرید و فروش انواع ملک، ویلا، زمین، باغ و باغچه در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

موقعیت جغرافیایی کردان

در صورتی که به سفر و گردش علاقه داشته باشید به احتمال فراوان نام کردان به گوشتان خورده است. روستای کردان دارای بهترین و دلپذیر ترین آب و هوا در 4 فصل سال است، به همین خاطر گردشگران فراوانی را به سوی خود جذب می کند. کردان یکی از مناطق شهرستان ساوجبلاغ محسوب می شود که با استان تهران فاصله کمی دارد. افراد برای گذراندن تعطیلات و یا روز های پایانی هفته، تمایل دارند به این منطقه زیبا و گردشگری سفر کنند و اوقات خوشی را در کنار دوستان و آشنایان خود سپری نمایند. در روز های پایانی هفته و ایام تعطیل منطقه کردان بسیار شلوغ است و شما با رزرو ویلای مناسب و ایده آلی برای خود و افراد خانواده تان، می توانید با خیالی راحت از امکانات بی نظیر آن بهره مند شوید. شهروندان تهرانی و کرجی و دیگر شهر های حومه همانند هشتگرد، نظر آباد، آبیک و غیره تمایل  دارد که اوقات فراغت خود را در کردان بگذرانند. تهرانی ها و کرجی ها با این منطقه آشنا هستند و افراد از استان تهران می توانند با یک ساعت رانندگی، خود را به این منطقه خوش آب و هوا برسانند، چون تنها 65 کیلومتر با استان تهران فاصله دارد.

زمان مناسب برای سفر به کردان

کردان دارای 4 فصل زیبا و بی نظیر است و افراد اهل سفر این موضوع را به خوبی می دانند. در فصل هایی هم چون بهار و تابستان، گردشگران بیشتری به این منطقه زیبا عزیمت می کنند. در صورتی که به دنبال سفر به منطقه ای آرام، خوش آب و هوا و به دور از هر گونه آلودگی هستید، روستای زیبای کردان را به شما پیشنهاد می کنیم.

جاذبه های گردشگری روستای کردان

از جمله مکان ها زیبا و دیدنی روستای کردان می توان مواردی هم چون پل بانو صحرا، رودخانه کردان، دهکده تفریحی کردان، سایت پرواز کردان، برج مقبره، کوهنوردی کردان و باشگاه سوار کاری کردان را نام برد. پل بانو صحرا متعلق به دوره صفویان می باشد که در فهرست بنا های تاریخی ایران به ثبت رسیده است. پل بانو صحرا در 2 کیلومتری شمال غربی روستای کردان واقع شده و تا چندین سال قبل یک پل ارتباطی بوده است. روستای کردان از دیگر مکان های زیبا و دیدنی روستای کردان است که بسیار محبوب و پرطفدار می باشد. این رودخانه از قله کهار سرچشمه می گیرد و به سمت دریاچه نمک استان قم می رود.

 دهکده تفریحی کردان که ایثار نام دارد از مناطق تفریحی و محبوب کردان است که مناسب برای هر نوع رده سنی می باشد. افراد با سلیقه ها و علایق متفاوت، می توانند به این منطقه رجوع کنند و به تفریحات مورد علاقه خود بپردازند. این دهکده دارای رستوران، کافی شاپ، آلاچیق، باربیکیو، دریاچه مصنوعی، استخر، سونا، سالن تیر اندازی، سالن بیلیارد، زمین فوتبال ساحلی، پیست دوچرخه سواری، زمین والیبال و غیره می باشد.

اجاره ویلا کردان خانوادگی

شما می توانید بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق تماس با شماره تلفن های درج شده در وب سایت اینترنتی اوستا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و به اجاره انواع خانه ها و ویلا ها با مناسب ترین قیمت و بهترین امکانات بپردازید. باغ املاک اوستا همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. با مراجعه به وب سایت باغ املاک اوستا، می توانید از طریق واریز بیعانه با خیالی راحت اقامتگاه مورد نظر خود بدون هیچ دغدغه ای رزرو فرمایید، بدیعی است که در صورت عدم هر گونه رضایتی از سوی شما عزیزان، مبلغ بیعانه به حسابتان عودت می گردد. جهت برقراری تماس با سایت املاک اوستا، کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود.

 

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴