تماس با ما : 09013646484

ویلا کردان استخر آب گرم

ویلا کردان استخر آب گرم

جهت اجاره ویلا کردان استخر آب گرم، می توانید به وب سایت اوستا مراجعه نمایید. باغ املاک اوستا یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین سایت های املاک است که دارای کارشناسان و مشاورینی ماهر و متخصص در امر خرید و فروش و اجاره ویلا، باغ، باغچه، سوئیت و غیره می باشد. در صورتی که قصد اجاره ویلایی لوکس با مناسب ترین قیمت و بالاترین امکانات در ناحیه کردان کرج را دارید، کافیست که از طریق کانال های مجازی واتساپ و تلگرام و یا شماره تلفن های درج شده در وب سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. ایشان اطلاعات جامع و کاملی را از قیمت های اجاره و خرید و فروش انواع ملک، ویلا، زمین، باغ و باغچه در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

اجاره ویلا در کردان

در طراف استان تهران منطقه های سرسبز و خوش آب و هوای بسیاری وجود دارند که شهروندان تهرانی تمایل دارند ایام پایانی هفته  یا روز های تعطیل خود را در آن جا بگذرانند. افراد به جای اینکه به شهر های دیگر سفر کنند، تنها با پیمودن مسافتی کوتاه خود را به روستا های اطراف تهران می رسانند و از آب و هوای خوش و طبیعت بکر آن ها لذت می برند. کردان یکی از روستا های زیبا و خوش آب و هوایی مجاور استان تهران است که در میان شهروندان تهرانی و کرجی بسیار محبوب و پر طرفدار می باشد. کردان از روستا های توابع شهرستان ساوجبلاغ است که در غرب استان تهران و شمال غربی استان البرز واقع شده است. برای عزیمت به روستای کردان، کافیست که از اتوبان تهران- کرج به سمت کرج حرکت کنید و در امتداد مسیر وارد آزاد راه کرج- قزوین شوید و حدود 20 دقیقه به مسیر خود ادامه دهید تا به روستای زیبای کردان برسید. در روز های وسط هفته چون ترافیک و ازدحام جمعیت کمتر است، حدود یک ساعت بیش تر طول نمی کشد تا به مقصد برسید، اما در روز های تعطیل و ایام پایان هفته، پیمودن این مسیر ممکن است به 2 ساعت هم برسد.

اجاره ویلا در کردان و ررزو اقامتگاه های مختلف

کردان سابقا تنها یک روستا بوده است که گردشگران به این منطقه خوش آب و هوا در فصل تابستان عزیمت می کردند تا از آب و هوای مطبوع و طبیعت بکر و سرسبز آن لذت ببرند. شهروندان تهرانی و کرجی بسیاری برای گذراندن اوقات فراغت به این منطقه سفر می کردند، به همین خاطر سرمایه گذاران تمایل به خرید زمین در این منطقه یافته و ویلا ها و اقامتگاه های زیادی را تا کنون بنا کرده اند. در حال حاضر افراد با هر میزان بودجه و هر نوع سلیقه شخصی که دارند، می توانند اقامتگاه مناسب و ایده آل خود را یافته و به راحتی رزرو نمایند. در این میان برخی از ویلا ها دارای استخر هستند و بسیار محبوبند. افراد برای اجاره ویلا استخر دار، باید هزینه بالاتری را پرداخت کنند تا در فصل زمستان بتوانند از از استخر آب گرم آن نهایت لذت را ببرند.

کردان یک روستای ییلاقی است که در نیمه اول سال هوایی خنک و مطبوع و در فصل زمستان هوای بسیار سرد و طاقت فرسا دارد. ویلا هایی که استخر دارند، فقط در نیمه اول سال دارای آب سرد هستند و در فصل زمستان آب استخر ها را خالی می کنند و آب گرم را جایگزین آن می کنند. برای اجاره روزانه ویلا استخر آب گرم هزینه اجاره افزایش می یابد، چون در نیمه دوم سال افراد زیادی علاقه مند به رزرو چنین ویلا هایی هستند.

اجاره ویلا استخر دار در کردان

شما می توانید بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق تماس با شماره تلفن های درج شده در وب سایت اینترنتی اوستا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و به اجاره انواع خانه ها و ویلا ها با مناسب ترین قیمت و بهترین امکانات بپردازید. باغ املاک اوستا همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. با مراجعه به وب سایت باغ املاک اوستا، می توانید از طریق واریز بیعانه با خیالی راحت اقامتگاه مورد نظر خود بدون هیچ دغدغه ای رزرو فرمایید، بدیعی است که در صورت عدم هر گونه رضایتی از سوی شما عزیزان، مبلغ بیعانه به حسابتان عودت می گردد. جهت برقراری تماس با سایت املاک اوستا، کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴