تماس با ما : 09013646484

اجاره ویلا در شهرک طاووسیه | ویلا اجاره ای در طاووسیه | avesta

ویلاها در شهرک طاووسیه با استفاده از مدرنترین و بروزترین روش های معماری ساخته شده اند. لذا جزو با کیفیت ترین و شیک ترین ویلاهای منطقه کردان به حساب می آیند. مثلا هریک از ویلاهای آن یک تا دو استخر دارد.

بله، شما می توانید به صورت روزانه، هفتگی یا سالانه در شهرک طاووسیه اقدام به اجاره ویلا نمایید.

ویلا اجاره ای در طاووسیه

ویلا اجاره ای در طاووسیه

ویلا اجاره ای در طاووسیه به صورت سالیانه ، ماهیانه، هفتگی و روزانه اجاره داده میشود، برای این منظور اگر ویلای مورد نظرتان را در این صفحه پیدا نکردید، کافی است که با ما تماس بگیرید.

مشاور املاک اَوِستا در منطقه سهیلیه است که یکی ازمعتبرترین مشاورین املاک با بیشتر فایل فروشی و اجاره ای که در مناطق مختلف : طاووسیه ، کردان ، سهیلیه ،زعفراینه و… به صورت تخصصی کار میکند.

شما میتوانید با اجاره ویلا در طاووسیه آخر هفته های خوشی را در این شهرک خوش آب و هوا تجربه کنید ، طاووسیه امنیت و ویلاهای مدرن و متنوعی برای اجاره دارد.

همچنین برای خرید ویلا در طاووسیه دیگر آگهی های املاک اوستا به صفحات دیگر مراجعه کنید .

اجاره سالیانه ویلا در شهرک طاووسیه

شهرک طاووسیه از شیک‌ترین و استثنایی‌ترین مناطق کردان است که هزینه خرید یا حتی اجاره ویلا در آن نسبت به سایر شهرک‌ها بالا‌تر است.

اجاره سالیانه ویلا در شهرک طاووسیه

ویلا‌های این منطقه طبق آخرین و مدرن‌ترین روش‌های معماری در ساخت ویلا احداث شده‌اند و هرکدام دارای یک الی دو استخر هستند. 

اجاره سالیانه ویلا در شهرک طاووسیه به عوامل مختلفی مثل: امکانات ویلا، تعداد نفراتی که می‌خواهند در آن مستقر شوند، تعداد اتاق خواب‌ها و… بستگی دارد.

از این رو نمی‌توان قیمت دقیقی را برای اجاره سالیانه ویلا در این شهرک در نظر گرفت.

اما به طور کلی اغلب بنگاه‌ها تخفیف مناسبی را در هنگام اجاره سالیانه ویلا در شهرک طاووسیه برای شما در نظر می‌گیرند تا بتوانید با صرف هزینه کم‌تر ویلای مد نظر خود را اجاره کنید.

اجاره ویلا در شهرک طاووسیه

اجاره ویلا در شهرک طاووسیه

شهرک طاووسیه به دلیل نزدیکی به تهران، یکی از بهترین لوکیشن‌ها برای خرید ویلا به حساب می‌آید.

دسترسی به اماکن تفریحی و تجاری، وجود منابع آب و برق و گاز، هوای دلپذیر، سهولت در رفت و آمد، نگهبانی 24 ساعته، سند تک برگ و قطعات تفکیک شده برخی از امکانات و ویژگی‌های مهم شهرک طاووسیه هستند که موجب محبوبیت آن در میان خریداران و سرمایه‌گذاران شده‌ است.

قیمت اجاره ویلا در شهرک طاووسیه همچون سایر مناطق بستگی به امکانات، ظرفیت ویلا، روز هفته، تعداد اتاق خواب‌ها و تخت‌ها دارد. از این رو رنج قیمت دقیقی برای اجاره ویلا در این شهرک وجود ندارد.

اجاره ویلا در شهرک طاووسیه با املاک اَوِستا

به طور مثال یک ویلا با چهار اتاق خواب و ظرفیت حداکثری 20 نفر در روز‌های وسط هفته با قیمت 900.000 هزار تومان و در روز‌های پایانی هفته با قیمت 2.000.000 تومان در منطقه طاووسیه اجاره داده می‌شود.

پیوستن به گفتگو

4/5 - (1 امتیاز)

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴