تماس با ما : 09013646484

قیمت ویلا و زمین در دولت آباد کرج

قیمت زمین در دولت آباد کرج


دولت آباد یکی از روستاهای با صفای شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز است که به دلیل ویژگی ها و امکانات مناسبی که دارد، بهترین گزینه برای سرمایه گذاری و خرید ملک و زمین است‌‌. از آنجایی که این روستا همیشه یکی از مقاصد تفریحی-گردشگری استان البرز به شمار می رفته، مردم زیادی در تعطیلات و آخر هفته ها برای استراحت و تفریح به آنجا می آیند. اکثر این افزاد بعد از دیدن مناظر و امکانات این منطقه، برای سرمایه گذاری و خرید ملک ترغیب می شوند.

این منطقه به دلیل بهره مندی از آب و هوای مناسب و خاک بسیار حاصلخیز، زمین های کشاورزی و باغ های مثمر زیبای بی شماری دارد. باغ و ویلا های گردو، آلو و سیب این منطقه متقاضیان زیادی را از شهرهای سراسر کشور خصوصا پایتخت به خود جذب کرده و همین موضوع دلیلی برای پیشرفت نسبی قیمت املاک در این منطقه، در چندسال اخیر شده است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این منطقه، نزدیکی و دسترسی آسان به پایتخت و کلان شهر کرج است. این روستا تا تهران حدودا یک ساعت و تا کرج نیم ساعت فاصله دارد.

شرایط آب و هوایی دولت آباد

وضعیت زمین در دولت آباد کرج

در طول تعطیلات مردم زیادی برای تفریح و استراحت به روستای دولت آباد کرج می روند و بسیاری از این افراد، پس از آشنایی با این منطقه و دیدن مناظر دلچسب آن برای خرید زمین و ویلا ترغیب می شوند. البته یکی از دلایل این مسئله قیمت نسبتا مناسب املاک این منطقه است.

زمین و ویلاهای روستای دولت آباد کرج هنوز از قیمت مناسبی برخوردار هستند اما به دلیل محبوب شدن این منطقه گردشگری در بین مردم و هجوم مردم بسیاری از شهرهای ایران به این روستا، پیش بینی می کنیم که وضعیت املاک دولت آباد در چند سال آینده به طور چشمگیری دچار افزایش شود. به همین دلیل ما همیشه این منطقه را به افرادی که بودجه کمی دارند پیشنهاد می کنیم.

چرا که شما می توانید با مبلغ نسبتا مناسبی در یک منطقه در حال پیشرفت ویلا یا زمین خریداری کنید و در کنار استفاده از طبیعت بکر و دل انگیز این منطقه برای تفریح، سود زیادی ببرید.


همانطور که گفته شده این منطقه هر هفته پذیرای مسافران و گردشگران زیادی است و بسیاری از این افراد به دلیل ویژگی های مثبت این روستا برای خرید ملک ترغیب می شوند. این می تواند نشان دهنده قیمت مناسب و وضعیت مطلوب املاک این منطقه باشد. در روستای دولت آباد زمین های مسکونی و کشاورزی زیادی با متراژهای مختلف وجود دارد که متناسب با نوع کاربری، متراژ و حتی حاصلخیزی نرخ بندی می شوند‌.

زمین های این منطقه در مقایسه با مناطق مشابه از قیمت مناسب تری برخوردار هستند چرا که به تازگی مورد توجه خریداران قرار گرفته است و هنوز تحول آنچنانی در وضعیت املاک آن رخ نداده‌. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این منطقه، بهره مندی از منابع آب کافی است. این مسئله برای پرورش محصولات کشاورزی مختلف و به بار نشستن باغ های منطقه بسیار حیاتی و مهم است‌. یکی از دلایل زیبایی دل انگیز مناظر این روستا، همین منابع آب سرشار است.

وضعیت ویلا در دولت آباد کرج


عمده ویلاهای این منطقه دارای حیاط های سبرسبز و یا باغ های مثمر هستند. این ویلاباغ ها طرفداران بسیار زیادی دارند و یکی از دلایل محبوبیت این منطقه به شمار می روند. این روستا هنوز بعنوان یکی از مناطق آرام و ساکت استان البرز شناخته می شود و برخلاف شلوغی های کلان شهرها سرشار از آرامش است. به همین دلیل برای افرادی که از شلوغی های شهر و زندگی شهرنشینی خسته شده اند و به دنبال مکانی آرام و کم جمعیت می گردند، روستای دولت آباد را پیشنهاد می کنیم.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت این منطقه، خاک حاصلخیز آن است. در این منطقه می توان باغ ویلا های بسیار زیبایی بنا کرد. به همین جهت بسیاری از خریداران به دنبال خریداری زمین در این منطقه هستند.

همچنین اکثر زمین های این منطقه سند دار بوده و بهترین گزینه برای سرمایه گذاری هستند. به شما پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این منطقه خوش آب و هوا با مشاوران مجموعه اوستا در ارتباط باشید.

وضعیت ویلا در دولت
 آباد کرج

این منطقه از ویلاهای بسیار زیادی برخوردار است و تمام طیف سلایق را دربر می گیرد. از ویلاهای قدیمی ساز و کوچک گرفته تا ویلاهای مدرن و لاکچری امروزی که از امکانات زیادی برخوردار هستند.

کلام اخر


در این مقاله سعی کردیم تمامی ویژگی های مثبت این منطقه که عموما خریداران را برای خرید ملک ترغیب می کنند، برای شما شرح دهیم. همانطور که گفتیم قیمت املاک روستای دولت آباد کرج درحال حاضر در وضعیت خوبی به سر می‌ برد. ما به افرادی که قصد سرمایه گذاری در یک منطقه خوش آب و هوا را دارند ولی از بودجه نسبتا پایینتری برخوردارند این منطقه را پیشنهاد می کنیم.

شما می توانید برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات دقیق و کامل در رابطه با قیمت و وضعیت زمین های این منطقه، با بخش پشتیبانی مجموعه اوستا درتماس باشید. تیم مشاورین مجموعه ما به شما در تجربه انتخابی رضایت بخش کمک خواهند کرد.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴