تماس با ما : 09013646484

قیمت زمین در ولیان کردان

قیمت زمین در ولیان کردان

جهت استعلام قیمت زمین در ولیان کردان، می توانید به وب سایت مشاورین املاک اوستا مراجعه نمایید. مشاورین ما اطلاعات جامع و کاملی را در مورد خرید و فروش زمین، ویلا، باغ و باغچه با مناسب ترین قیمت و بهترین امکانات در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

شما می توانید متناسب با میزان بودجه و سلیقه خود از فایل های موجود در وب سایت اینترنتی ما، موردی را انتخاب نموده و ازخدمات بی نظیر ما بهره مند شوید. ما در سریع ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت به وظایف خود به بهترین نحو ممکن عمل خواهیم کرد.

خرید و فروش زمین در ولیان کردان

خرید و فروش زمین در ولیان کردان

جهت خرید و فروش زمین در ولیان کردان، با کاربری ها، شرایط و موقعیت های مختلف با مشاورین املاک اوستا ارتباط برقرار نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن اطلاعات کافی را به شما عزیزان ارائه دهند و بتوانید به راحتی زمین مورد نظر خود را یافته و خریداری نمایید.

برای ارتباط با کارشناسان ما، می توانید از دو طریق مراجعه حضوری و آنلاین اقدام فرمایید. جهت ارتباط آنلاین و غیر حضوری، می توانید به صورت تلفنی و یا از طریق کانال های مجازی واتساپ و تلگرام با کارشناسان و متخصصان اوستا در ارتباط باشید. ولیان یکی از روستاهای بسیار زیبای کردان است که افراد زیادی علاقه مند به خرید زمین و ویلا در آن می باشند.

کوچه ها و خانه های زیبا و نوستالژیک، طبیعتی سرسبز و آب و هوای بی نظیر این منطقه موجب شده اند که سرمایه گذاران و گردشگران فراوانی تمایل به بازدید و خرید زمین در این ناحیه داشته باشند.

باغ هایی با متراژ های مختلف و بهترین و با کیفیت ترین امکانات به همراه جاذبه های گردشگری فراوان دراین منطقه موجود می باشند. مشاورین ما به شما عزیزان کمک می کنند که زمین مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید و با طی نمودن روال قانونی معامله، بتوانید آن را در سریع ترین زمان ممکن خریداری نمایید.

هم چنین ویلا های لوکس و مدرن با چشم اندازهایی زیبا و دست نیافتنی در فایل های املاک اوستا موجود می باشند. برای خرید ویلا، زمین، باغ و باغچه در ولیان، می توانید تمامی روال قانون کار را به مشاورین مجرب و حاذق اوستا بسپارید تا اقدامات قانونی کار را انجام دهند و شما به راحتی به اهدافتان دست یابید.

ولیان کردان

روستای ولیان کردان از روستا های محبوب و پر بازدید حواشی کردان محسوب می شود که دارای رودخانه ها، چشمه های آب سرد، مراتع و مزرعه های سر سبز و کوه هایی زیبا و آب و هوای مطلوب و دلپذیر است. تمام ویژگی های بی نظیر این منطقه موجب شده اند که گردشگران فراوانی تمایل به بازدید از این منطقه داشته باشند.

از جمله محله های این منطقه می توان به جیر محله، میان محله، چال محله و جر محله اشاره کرد. در روستای ولیان خانه های قدیمی روستایی واقع شده اند که دارای معماری و بافت سنتی و بسیار زیبایی می باشند.

تمامی خانه های از جنس گل، سنگ، خشت و چوب می باشند این روستا ها در سال های اخیر بازسازی شده و برای ساخت ویلا و آپارتمان ها به کار رفته اند.

جاذبه های گردشگری روستای ولیان

این روستا دارای بهار و تابستانی مطبوع و زمستان هایی خنک می باشد. روستای ولیان دارای چشمه های طبیعی بسیاری است که از کوه های اطراف سرچشمه می گیرند و آب شرب این منطقه را تامین می کنند. این روستا دارای باغ های انبوهی از درختان و میوه های گردو، گیلاس و آلبالو می باشد.

از معروف ترین چشمه های این منطقه می توان به چشمه وال، چشمه زر و چشمه درویش اشاره کرد، هم چنین دو دره تاریخی خوروین و دربند ولیان در این منطقه واقع شده اند که قدمت تاریخی آن ها به هزاره دوم قبل از میلاد مسیح بر می گردد.

خرید زمین در ولیان کردان

خرید زمین در ولیان کردان

مشاورین املاک اوستا دارای سال ها سابقه کار و اعتبار بالایی در زمینه خرید زمین، ویلا و اطلاعاتی کامل از تمامی روستا های اطراف کردان می باشند. اگر قصد خرید زمین در ولیان کردان را دارید، کارشناسان ما با ارائه مشاوره های لازم و تخصصی به خوبی شما را در این امر یاری می دهند،

 هم چنین می توانید به وب سایت اینترنتی ما مراجعه نموده، از انواع فایل های زمین و ویلا در آن بازدید نمایید و بدون واسطه خرید خود را به ثبت برسانید. جهت خرید ویلا، زمین و باغ در منطقه ولیان کردان، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت اینترنتی ما تماس حاصل فرمایید.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴