تماس با ما : 09013646484

قیمت زمین در قوهه کرج

قیمت زمین در قوهه کرج

جهت استعلام قیمت زمین در قوهه کرج، می توانید به وب سایت اوستا مراجعه نمایید. باغ املاک اوستا یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین سایت های املاک است که دارای کارشناسان و مشاورینی ماهر و متخصص در امر خرید و فروش و اجاره زمین، ویلا، باغ، باغچه، سوئیت و غیره می باشد.

 در صورتی که قصد خرید زمین با مناسب ترین قیمت و بالاترین امکانات در منطقه قوهه کرج را دارید، کافیست که از طریق کانال های مجازی واتساپ و تلگرام و یا شماره تلفن های درج شده در وب سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. 

ایشان اطلاعات جامع و کاملی را از قیمت های اجاره و خرید و فروش انواع ملک، ویلا، زمین، باغ و باغچه در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

خرید زمین در قوهه کرج

قوهه چهارباغ یکی از مناطق بسیار زیبایی است که دارای طبیعتی سرسبز و بی کران می باشد و از طزفی چون مسافت کمی با استان تهران دارد، دسترسی شهروندان تهرانی را به خود راحت کرده است به همین خاطر قوهه کرج نیز می تواند گزینه ای مناسب برای خرید و سرمایه گذاری باشد.

 زمین های این منطقه با رشد و تقاضای بالایی مواجه شده اند. این منطقه برای خرید ویلا و ویلا باغ به دلیل آرامش و طبیعت سرسبزی که دارد کاملا مناسب است و افرا زیادی به دنبال سکونت در منطقه ای سر سبز و خوش آب و هوا می باشند.

 چنو قوهه کرج از مناطق محبوب محسوب می شود، فروش زمین در آن نیز راحت است و افرادی که دارای دغدغه فروش زمین در این منطقه هستند، می توانند با مشاورین املاک اوستا تماس بگیرند تا در مدت زمان کوتاهی زمین ایشان را با بالاترین قیمت ممکن به فروش برسانیم.

مزیت های خرید زمین در قوهه کرج

  • طبیعتی بسیار زیبا و سرسبز دارد.
  • دارای بهترین آب و هوا است.
  • با شهر تهران مسافت کمی دارد.
  • کاملا مناسب سرمایه گذاری می باشد.
  • دارای زمین هایی با متراژ های مختلف است.
  • از امنیت بالایی برخوردار است.
  • دارای مناطق شهرکی می باشد.

مشخصات منطقه قوهه کرج

روستای قوهه کرج در دهستان چهار دانگه بخش چهار باغ واقع شده است و همانند قطعه ای از بهشت زیبا بی نظیر است. در حوالی این روستا تپه ای وجود دارد که دور تا دور آن را گودالی از آب احاطه کرده است. هر سال در فصل پاییز قو های مهاجر به این مکان مهاجرت می کنند. 

این روستا دارای طبیعتی بکر و زیبا است و به دلیل مشخصات منحصر به فردی که دارد گردشگران فراوانی را مجذوب خود کرده است. در قوهه کرج منابع آبی به قدر کافی وجود دارند، به همین خاطر خرید ملک در این منطقه تقاضای بالایی دارد و زمین ها و باغ هایی سرشار از میوه در آن احداث شده اند.

چون این منطقه آب و هوای مطلوب و خاک حاصل خیزی دارد، اغلب روستاییان در آن به شغل دامداری و باغداری مشغول هستند و در زمین های خود محصولاتی هم چون گندم، انگور و صیفی جات را کشت می کنند.

 این منطقه برای سرمایه گذاری از ریسک بسیار پایینی برخوردار است، چون اغلب زمین های آن دارای سند تک برگی هستند و از طرفی قیمت خرید ملک در آن پایین است، اما در آینده با رشد بالایی مواجه خواهند شد.

 منطقه قوهه گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است و افرادی که قصد خرید و سرمایه گذاری در این روستا را دارند، می توانند با اطمینان خاطر برای خرید زمین های این ناحیه اقدام کنند.

در این روستا امام زاده برهان الدین وجود دارد که افراد زیادی برای رفع حاجات خود به سمت آن جذب می شوند. فاصله-قوهه تا کرج در حدود 16 کیلومتر است که باید یک مسیر 26 دقیقه ای را از کرج تا قوهه طی کنید. 

 سفر از تهران تا قوهه دارای دو مسیر مشخص است و با حدود 1 ساعت و نیم رانندگی  طی مسافت 66 کیلومتری، می توانید به راحتی به این منطقه برسید.

شما می توانید بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق تماس با شماره تلفن های درج شده در وب سایت اینترنتی اوستا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. 

باغ املاک اوستا همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. جهت برقراری تماس با سایت املاک اوستا، کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود.

 

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴