تماس با ما : 09013646484

قیمت زمین در آغشت کردان

قیمت زمین در آغشت کردان

برای خرید مطمئن و استعلام قیمت زمین در آغشت کردان، کافیست به وب سایت اینترنتی باغ املاک اوستا مراجعه نموده و با کارشناسان و متخصصان ما ارتباط برقرار نمایید.

کارشناسان ما با دارا بودن سال ها سابقه کار و تخصص بالایی در امر خرید و فروش زمین، ویلا، باغ و باغچه به خوبی شما را در این امر یاری نموده و بهترین فایل های املاک را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد، به گونه ای که بتوانید در سریع ترین زمان ممکن، بهترین و مناسب ترین فایل را متناسب با میزان بودجه و سلیقه شخصی خود انتخاب و خریداری نمایید. 

شما عزیزان می توانید از طریق کانال های مجازی واتساپ و تلگرام و یا شماره تلفن های موجود در سایت با کارشناسان املاک ما ارتباط برقرار کنید، در صورت تمایل می توانید به صورت حضوری به املاک اوستا مراجعه نموده و از نزدیک با مشاورین ما صحبت کنید.

آغشت یکی از منطقه های لاکچری نشین کردان محسوب می شود؛ به همین دلیل افراد زیادی به دنبال خرید زمین در این منطقه هستند. تقاضای زیاد افراد موجب رشد بی نظیر منطقه آغشت جهت ساخت ویلا شده است. آغشت کردان دارای وضعیتی عالی جهت خرید زمین و ساخت ویلا می باشد. این منطقه چون مسافت اندکی با تهران دارد، یکی از بهترین مناطق اطراف تهران جهت خرید زمین و سرمایه گذاری است، به همین خاطر بسیار محبوب شده است و با خرید زمین در آغشت کردان، می توانید سرمایه گذاری خوبی را تجربه نمایید.

قیمت زمین در آغشت کردان

ویژگی های منطقه آغشت کردان

روستای آغشت از توابع دهستان برغان است که در شهرستان ساوجبلاغ واقع شده و دارای رودخانه گلین رود است. این روستا از بخش جنوبی به روستاهایی نظیر تکیه آغشت و باغبان کلاه، از بخش غربی و شمال غربی به روستا های آجین دوجین و ولیان و از بخش شرقی به دره سیبان دره و دره ورده می رسد. این روستا در منطقه ای کوهستانی واقع شده است و دارای زمستان هایی سرد و تابستان هایی معتدل است.

آغشت دارای آب و هوایی نیمه خشک و مدیترانه ی است. این منطقه ییلاقی، تفرجگاه زیبایی برای شهروندان تهرانی و کرجی است. اغلب زمین های این منطقه، دارای سند های شش دانگ هستند. گونه های گیاهی موجود در این منطقه شامل گون و رگ می شوند و محصول کشاورزی آن برای مصارف خود خانوار های روستایی می باشد. این منطقه دارای آب فراوانی است، به همین خاطر باغ های فراوانی در آن ساخته شده اند. آغشت به دلیل وجود آب شرب کافی و زمین های سرسبز و هموار، بهترین گزینه جهت ساخت ویلا، باغچه و باغ می باشد.

جاذبه های گردشگری منطقه آغشت کردان

آغشت کردان یکی از مناطق زیبا و جذابی است که جاهای دیدنی و گردشگری فراوانی دارد. از مهم ترین جا های دیدنی و تاریخی منطقه آغشت کردان، می توان مواردی هم چون قلعه آغشت کردان، رودخانه آغشت کرج، امامزاده آغشت، گرمابه آغشت و آبشار شرشربند را نام برد. آغشت دارای قلعه ای زیبا و بی نظیر است که قدمت تاریخی ندارد و صرفا نوعی ملک شخصی است که افراد می تواند به راحتی از آن بازدید کنند و نمای بیرونی آن را ببینند.

رودخانه آغشت یکی از جاذبه های زیبا و دیدنی این منطقه است که به طبیعت اطراف خود زیبایی و سر سبزی فراوانی را بخشیده است. بسیاری از افراد به دلیل همین رودخانه به منطقه آغشت می آیند و در کنار آن، تعطیلات و اوقات فراغت خود را سپری می کنند. این منطقه منابع آبی فراوانی دارد و بهترین مکان جهت ساخت ویلا می باشد.

جهت خرید زمین و سرمایه گذاری در این منطقه، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت اینترنتی اوستا تماس گرفته و با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴