تماس با ما : 09013646484

شهرک حمیدیه کرج

شهرک حمیدیه کرج کجاست ؟

شهرک حمیدیه کرج

اگر قصد دارید بدانید که شهرک حمیدیه کرج کجاست، چه مشخصاتی برای خرید و سرمایه گذاری دارد و چه امکانات رفاهی را شامل می شود؟ می توانید به وب سایت اینترنتی باغ املاک اوستا مراجعه نموده و از طریق کانال های مجازی واتساپ و تلگرام و یا شماره تلفن های درج شده در سایت با ایشان ارتباط برقرار نمایید تا اطلاعات جامع و کاملی از مشخصات و امکانات متعدد شهرک حمیدیه کرج در اختیار شما عزیزان قرار دهند. شهرک حمیدیه کرج؛ دارای آب و هوای بسیار مطلوب، محیطی خلوت و بی سر و صدا، ویلا ها و زمین هایی با قیمت مناسب می باشد، به همین خاطر این منطقه بسیار معروف شده است و افراد زیادی خواهان خرید زمین و ویلا در آن می باشند. باغ املاک اوستا از سامانه های تخصصی در زمینه خرید و فروش باغ، زمین، باغچه و ویلا است که شما را با مناطق مناسب برای خرید و سرمایه گذ اری آشنا می کند. جهت دریافت اطلاعات کافی با شماره های ما تماس بگیرید.

شهرک حمیدیه کردان

این شهرک همانند شهرک الهیه نزدیک تهران قرار گرفته است، دارای طرفدان زیادی در میان هم وطنان تهران و کرجی می باشد، هر روز نیز بر میزان متقاضیان خرید زمین و باغ در این منطقه افزوده می شود و سرعت ساخت و ساز در آن رو به افزایش است. برای اینکه از کرج به شهرک حمیدیه کردان بروید، می توانید به سمت  چهار باغ کرج رانندگی کنید و سپس بعد از چند دقیقه مسافتی را طی نموده و به شهرک زیبای حمیدیه برسید. برای رفتن به این شهرک تنها باید یک مسیر 30 دقیقه ای را طی کنید، این منطقه دارای مزیت های فراوانی هم چون سهولت رفت و آمد و آب و هوایی مطبوع و دلپذیر می باشد. اگر در استان تهران زندگی می کنید و قصد رفتن به منطقه حمیدیه کرج را دارید، باید حدود 1 ساعت مسیر بیان شده را طی نمایید.

شهرک حمیدیه کرج موقعیتی مناسب جهت سرمایه گذاری

این منطقه با رشد روز افزونی مواجه شده است و از شهرک های تاپ برای خرید زمین، باغ، باغچه و ویلا در کردان کرج است. با توجه به اینکه رشد خرید در منطقه حمیدیه رو به افزایش است، در نتیجه خرید زمین و سرمایه گذاری در آن می تواند سود کلانی را از آن افراد نماید؛ برخی از افراد مایلند که زمین مورد نظر خود را خریداری نموده و بعد از مدتی بفروشند و سود کنند؛ برخی دیگر نیز تمایل دارند زمین را برای ساخت ویلا بخرند که نیاز نیست هزینه زیادی را پرداخت کنند، چون با مبلغ کمی زمین را خریداری و برای ساخت ویلا اقدام کرده اند. اگر قصد سرمایه گذاری دارید، سعی کنید حتما با افراد با تجربه در این زمینه مشورت نمایید تا بتوانند از روی تخصص و تجربه ای که دارند به شما کمک کنند، مشاورین املاک اوستا با تجربه بالایی که دارند بهترین راهنمایی برای شما عزیزان می باشند.

مشخصات خرید زمین در منطقه حمیدیه کرج

  • دارای ویلا ها و زمین هایی با قیمت بسیار مناسب می باشد.
  • رفت و آمد به این شهرک بی نهایت آسان است.
  • دسترسی راحتی دارد.
  • از امکاناتی هم چون آب و برق و گاز برخوردار است.
  • دارای محیطی خلوت و به دور از ازدحام جمعیت می باشد.
  • آب و هوای مطبوع و دلپذیری دارد.
  • منطقه امن برای ساکنین است.
  • طبیعتی سبز و بکر دارد.
  • دارای زمین های مناسبی جهت سرمایه گذاری می باشد.
  • دارای باغ هایی برای خرید و اجاره جهت برگزاری مهمانی و تفریح می باشد.

خرید ملک در شهرک حمیدیه کردان

حمیدیه منطقه ای خوش آب و هوا و خلوت است که در آن ویلا ها و زمین هایی عالی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای وجود دارند که بهترین موقعیت را جهت خرید زمین و سرمایه گذاری فراهم نموده است. این منطقه در سال های اخیر مورد توجه افراد و سرمایه گذاران فراوانی قرا گرفته اند و هر روز شاهد خرید زمین و ساخت و ساز های بی شماری در این منطقه می باشیم. اگر قصد خرید ویلا، زمین، باغ و یا باغچه را در منطقه حمیدیه کرج دارید، می توانید با شماره تلفن های درج شده در وب سایت اینترنتی املاک اوستا تماس بگیرید. کارشناسان و متخصصان ما به خوبی شما را در امر خرید و سرمایه گذاری راهنمایی خواهند کرد.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴