تماس با ما : 09013646484

زمین اطراف تهران با قیمت مناسب

زمین اطراف تهران با قیمت مناسب

زمین اطراف تهران با قیمت مناسب

جهت خرید زمین طراف تهران با قیمت مناسب، می توانید به وب سایت اوستا مراجعه نمایید. باغ املاک اوستا یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین سایت های املاک است که دارای کارشناسان و مشاورینی ماهر و متخصص در امر خرید و فروش زمین و اجاره ویلا، باغ، باغچه، سوئیت و غیره می باشد. در صورتی که قصد خرید زمین با مناسب ترین قیمت و بالاترین امکانات در اطراف تهران را دارید، کافیست که از طریق کانال های مجازی واتساپ و تلگرام و یا شماره تلفن های درج شده در وب سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. ایشان اطلاعات جامع و کاملی را از قیمت های اجاره و خرید و فروش انواع ملک، ویلا، زمین، باغ و باغچه در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

مناطق مناسب اطراف تهران برای خرید زمین

در صورتی که تمایل به پس انداز کردن سرمایه و سرمایه گذاری طولانی مدت و پر سودی را دارید، پیشنهاد می کنیم به دنبال خرید زمین باشید. در این نوع سرمایه گذاری افراد می توانند به پیشرفت های قابل توجهی در آینده دست یابند. برای داشتن یک سرمایه گذری مطمئن، نیاز است که افراد با کارشناسانی با تجربه و متخصص در این زمینه مشورت نمایند. مشاورین املاک اوستا با دارا بودن سال ها سابقه کار و تجربه ای بالا، می توانند جهت خرید و فروش زمین و سرمایه گذاری پر سود و بلند مدت به خوبی شما عزیزان را راهنمایی کنند. با توجه به اینکه قیمت زمین در اطراف تهران افزایش یافته است، بسیاری از افراد نمی دانند در کجا زمین بخرند؟ از جمله مناطق مناسب جهت خرید زمین در اطراف تهران می توان موارد زیر را نام برد:

  • دماوند: یمی از لوکس ترین مناطق اطراف تهران، منطقه دماوند است که افراد زیادی برای خرید زمین به آن مراجعه می کنند. دماوند دارای آب و هوایی بسیار عالی و شرایط جغرافیایی مناسبی می باشد، بنابراین جهت خرید زمین و سرمایه گذاری یک منطقه خوب محسوب می شود. با خرید زمین در دماوند، می توانید به سود بالایی دست پیدا کنید.
  • پردیس: پردیس در بخش شمال شرقی استان تهران واقع شده است، تا استان تهران مسافت کمی دارد و به دلیل داشتن امکانات رفاهی مطلوب و شرایط آب و هوایی مساعد بسیار محبوب و پر طرفدار شده است. پردیس آب و هوایی معتدل و کوهستانی دارد و از منطقه های خوش آب و هوای مجاور استان تهران محسوب می شود. در شهر پردیس امکانات متعددی هم چون مرکز های درمانی، آموزشی، تجاری، تفریحی و ورزشی وجود دارند؛ هم چنین دانشگاه های مختلفی همانند دانشگاه پردیس، پیام نور و غیره در آن واقع شده اند. در شهر پردیس مراکز تفریحی و تجاری  و دریاچه مصنوعی احداث شده اند. این شهر در مجاورت استان تهران واقع شده و محل مناسبی برای زندگی است، چون دارای شرایط جغرافیایی، آب و هوایی مطبوع، مسافت کم با استان تهران و امکانات رفاهی مطلوبی است.
  • اندیشه: از شهر های جدید اطراف تهران است که حدود 20 کیلومتر با استان تهران فاصله دارد. این شهر امکانات رفاهی مطلوبی دارد و زمین های آن با قیمغت مناسبی به فروش می روند. شما می توانید از طریق آزاد راه تهران- کرج به راحتی به اندیشه بروید، چون این آزاد راه دسترسی به شهر جدید اندیشه را برای شهروندان تهرانی راحت کرده است. این شهر برای سرمایه گذاری گزینه مناسبی محسوب می شود، چون دارای شرایط جغرافیایی مناسب، امکانات رفاهی مطلوب، دسترسی آسان به استان تهران و زمین هایی با قیمت مناسب می باشد.
  • سهیلیه: از دیگر مناطق اطراف استان تهران است که مسافت کمی با استان تهران دارد و در آن شهرک های ویلایی فراوانی احداث شده اند. سهیلیه یک گزینه مناسب جهت خرید زمین باغی می باشد.
  • کردان: کردان حدود 25 کیلومتر با شهر کرج فاصله دارد و آب و هوایی مطلوب و باغ های سرسبزی در آن وجود دارند، به همین خاطر گردشگران و افراد زیادی برای گذاراندن اوقات فراغت به این منطقه رهسپار می شوند. کردان که در رشته کوه های البرز واقع شده است، دارای آب و هوایی معتدل و کوهستانی است و باغ های میوه و گلخانه های فراوانی در آن بنا شده ند و زیبایی بی نظیری را به این منطقه بخشیده اند. از جمله جاذبه های گردشگری که در منطقه کردان وجود دارند می توان مواردی هم چون آبشار کردان، غار یخ مراد، پیست اسکی کردان، روستای گردشگری خور را نام برد.
  • چهار باغ: این منطقه در 20 کیلومتری شهر کرج واقع شده است و آب و هوایی مساعد و باغ های میوه فراوانی دارد. به دلیل آب و هوایی بی نظیر و باغ های سرسبز و باغ پرندگان این منطقه بسیار محبوب و پر طرفدار شده است. شهروندان تهرانی و کرجی، می توانند از طریق آزاد- راه تهران کرج به چهار باغ بروند.

خرید زمین در اطرف تهران

شما می توانید به صورت غیر حضوری و تنها از طریق تماس با شماره تلفن های درج شده در وب سایت اینترنتی اوستا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و مشاوره های لازم جهت به خرید زمین با مناسب ترین قیمت و بهترین امکانات را از ایشان دریافت کنید. باغ املاک اوستا همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴