تماس با ما : 09013646484

روستاهای اطراف تهران برای زندگی

روستاهای اطراف تهران برای زندگی

روستا های اطراف تهران برای زندگی مناسبند؛ چرا که از آب و هوایی بسیار مطلوب برخوردارند. افراد می توانند این مناطق را که از شهر تهران مسافت کمی دارند جهت زندگی انتخاب کنند و از مزیت های منحصر به فرد آن ها که شامل آب و هوای تمیز و مطبوع و طبیعتی بکر و سرسبز است نهایت استفاده را کنند. افراد در هوای پاک روستا های اطراف تهران، می توانند در دل طبیعت تنفس کنند و از شلوغی و ازدحام شهر تهران دور شوند. تهران شهری شلوغ و پر جمیت است و همه افرادی که در آن زندگی می کنند، مایلند روزی از آلوگی و شلوغی شهر دور شوند. روستا های اطراف تهران برای زندگی گزینه خوبی هستند، چون دیگر معایب شهر های بزرگ را به همراه ندارند.

افراد در روستاهای طراف تهران امکانات فراوانی هم چون طبیعتی سرسبز و زیبا و آب و هوای تمیز بهره مند شوند. اغلب افرادی که قصد مهارجرت دارند یا پزشکشان توصیه کرده است که از آلودگی شهر دور بمانند، چنین مکان هایی را برای زندگی انتخاب می کنند و اقدام به ساخت ویلا در روستاهای اطراف تهران می کنند و در آنجا به گذران زندگی می پردازند.

جهت خرید ملک در اطراف تهران، می توانید به وب سایت اوستا مراجعه نمایید. باغ املاک اوستا یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین سایت های املاک است که دارای کارشناسان و مشاورینی ماهر و متخصص در امر خرید و فروش و اجاره ویلا، باغ، باغچه، سوئیت و غیره می باشد. در صورتی که قصد خرید ملک با مناسب ترین قیمت و بالاترین امکانات در روستا های اطراف تهران را دارید، کافیست که از طریق کانال های مجازی واتساپ و تلگرام و یا شماره تلفن های درج شده در وب سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. ایشان اطلاعات جامع و کاملی را از قیمت های اجاره و خرید و فروش انواع ملک، ویلا، زمین، باغ و باغچه در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

انواع مناطق اطراف تهران برای زندگی

  • کردان: روستای کردان یک روستای قدیمی است که قدمت آن به قرن ششم برمی گردد. این منطقه دارای آب و هوایی تمیز و مطبوع است و در اطراف آن ویلا های متنوعی احداث شده اند. در این روستا پرورش گل های زینتی رایج است و طبیعتی سبز و بی کران دارد. اغلب شهروندان تهرانی جهت دورهمی های دوستانه، جشن های خانوادگی، تفریح، برگزاری مراسم های عروسی به تالار های مدرن و لاکچری کدان می آیند و نه تنها در کوچه های زیبای آن به گردش می پردازند و می توانند از امکانات و تفریحات آن که شامل پاراگلایدر و دهکده ورزشی و تفریحی می باشد نیز استفاده کنند.
  • بومهن: یکی از روستا های حواشی استان تهران است که دارای طبیعتی زیبا و و محل زندگی قوم های زیادی هم چون قوم فارس، لر، ترک و کرد می باشد. این روستا دارای مناطق تاریخی فراوانی هم چون روستای طاهر آباد، قلعه خندان و امام زاده سلطان مطهر است؛ هم چنین دارای تفریحات خوبی هم چون باشگاه سوارکاری می باشد.
  • روستای لواسانات: این روستا دارای مناطق تفریحی هم چون سد لتیان، آبشار بزرگ جهان، شهرک باستانی هیلز، غار هملون و غار موزه وزیری می باشد و می توان هر چهار فصل سال را در این روستای زیبا مشاهده کرد.
  • برغان: این روستا حدود 50 کیلومتر با استان تهران فاصله دارد و طبیعتی بکر و آب و هوای مطبوعی دارد. این روستا دارای باغ های آلوچه معروفی است و از بخش های دیدنی آن می توان به درختان آلو، میدان برغان، حسینیه اعظم، درخت چنار داخل مسجد برغان، آتشگاه، قلعه ایلخانی و زیارتگاه چهل دختر اشاره کرد.
  • طالقان: این روستای زیبا در مسافت 120 کیلومتری استان تهران واقع شده است و دارای چشم اندازی بی نهایت زیبا و خیره کننده است و گردشگران را مجذوب خود می کند. این روستا دارای رودخانه ای پر آب و سد طالقان است و وجود آبشار ها و چشمه های آب فراوان گردشگران فراوانی را هر ساله به سوی خود می کشاند.

خرید ملک در روستا های اطراف تهران

جهت خرید ملک در روستا های اطراف تهران، می توانید از طریق تماس با شماره تلفن های درج شده در وب سایت اینترنتی اوستا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و به اجاره انواع خانه ها و ویلا ها با مناسب ترین قیمت و بهترین امکانات بپردازید. باغ املاک اوستا همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. جهت برقراری تماس با سایت املاک اوستا، کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴