تماس با ما : 09013646484

خرید ویلا و زمین در چندار کرج

خرید ویلا و زمین در چندار کرج


چندار کرج دارای مساحتی در حدود 650 کیلومتر مربع است که در استان کرج یکی از مناطق محافظتی بزرگ به شمار می رود. در حال حاضر منطقه چندار با ادغام شدن با منطقه برغان تبدیل به شهر کوهسار شده است. این منطقه از آب و هوایی بسیار مطلوب و دلپذیر برخوردار است که ساکنان تهران و کرجی برای گذراندن اوقات فراغت خود و تفریح به این منطقه می آیند.


از بخش شمالی این منطقه به ارتفاعات البرز و شهر طالقان و از بخش غربی به شهر جدید هشتگرد و از بخش شرقی به شهر کرج و از بخش جنوبی به هشتگرد و چهار باغ مربوط می شود. در اطراف چندار روستاهای متعددی قرار گرفته اند هم چون اغشت، برغان، سنج، سرحه، بانو صحرا، خوروین، دوجین، دروعنبر، هرجاب، ازنق، ولیان و سیبا دره که از روستا های مهم کردان به شمار می روند.

جاذبه های گردشگری چندار کردان


این منطقه دارای دامنه هایی است که در بین کوه و دشت واقع شده است که نظر همه گردشگران را به خود جلب کرده است. درون دشت های چندار، باغ های زیبا و دلنشینی وجود دارند که برای گردشگران و بازدید کنندگان فضایی مفرح و جذاب را ایجاد کرده اند. این منطقه نه تنها دارای طبیعت زیبا و چشم نوازی است، بلکه در آن تپه های فراوانی نیز واقع شده اند که باستانی بوده و قدمت آن به دوره هزاره پنجم قبل از میلاد بر می گردد. این تپه ها در بخش های مختلف منطقه چندار پراکنده شده اند.


دارای پلی تاریخی است که واقع در یکی از روستا های اطراف چندار به نام صحرا بانو است که حدود یک کیلومتر از جاده کردان فاصله دارد. این پل تاریخی بر روی رودخانه روستای صحرا بانو قرار دارد که این رودخانه متشکل از دو چشمه بزرگ قدیمی می باشد.

آب و هوای منطقه چندار


این روستا دارای آب و هوای بسیار مطلوب و ییلاقی است. افراد از شهر های مختلف به خصوص تهران و کرج برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت به این منطقه آمده و از چهار فصل جذاب آن نهایت لذت را می برند. برای خرید زمین و ویلا نیز این منطقه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است؛ چرا که از امکانات خوبی برای زندگی، تفریح و آب و هوایی بی نظیر برخوردار می باشد. ساکنان تهرانی و کرجی برای ساخت ویلا و خانه به منطقه چندار کرج می روند و اقدام به خرید زمین و ملک در این ناحیه می کنند.


افراد برای گذراندن تعطیلات خود به این منطقه می آیند تا از طبیعت زیبا و بکر آن لذت ببرند. این منطقه دارای منظره های جذاب و دیدنی است که افراد ترجیح می دهند به عکاسی از آن بپردازند. درون چندار رستوران ها و کافه های زیادی برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت وجود دارند.

خرید زمین در چندار کرج


مشاورین املاک اوستا با دارا بودن سال ها سابقه کار در حوزه خرید ویلا و زمین و اطلاعاتی کافی در مورد تمامی روستا های حومه کردان به خوبی شما عزیزان را یاری می کنند. با مراجعه به وب سایت ما، می توانید انواع ویلا ها و زمین های فراوانی را در این منطقه کرج مشاهده نمایید و به راحتی جهت خرید و فروش زمین و املاک خود اقدام فرمایید.


برای خرید زمین در منطقه چندار کرج می توانید با مشاورین ما در وب سایت اوستا تماس حاصل فرمایید و متناسب با میزان بودجه و انتظارات خود، ملکی مناسب را تهیه و خریداری نمایید. املاک اوستا با قرار دادن فایل های متعددی در این منطقه زیبا و خوش آب و هوا، اطلاعات کاملی را در مورد خرید ملک در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴