تماس با ما : 09013646484

قیمت زمین در زکی آباد | خرید ویلا در زکی آباد سهیلیه کرج ~ املاک اَوِستا

خرید و فروش ملک در زکی آباد کرچ

برای خرید ویلا در زکی آباد ، همچنین اطلاع از قیمت زمین در زکی آباد میتوانید با ما تماس بگیرید. املاک اَوِستا مرجع ویلا و زمین با سالها فعالیت تخصصی در زمینه خرید و فروش ملک در کردان و سهیلیه به تمام شهرک ها ، مزیت ها و معایب سرمایه گذاری در این مناطق اشراف دارد ، بنابراین علاوه بر معرفی و فروش ویلا در زکی آباد مشاور خوبی برای شماست. برای مشاهده آگهی های خرید ویلا در سهیلیه و خرید زمین در سهیلیه بر روی کلمات کلیک کنید تا آگهی های بیشتری ببینید.

خرید ویلا زکی آباد

زکی آباد یکی از مناطق رو به رشد سهیلیه کرج است. این منطقه نیز در حال تحول است و به عنوان یک بافت ویلایی شناخته می‌شود که آینده‌ بسیار درخشانی در انتظار آن خواهد بود.  

برای خرید ویلا زکی آباد به طور قطع نیاز به مشاوران حرفه‌ای و آشنا به منطقه خواهید داشت. برای موفقیت در زمینه خرید ویلا در زکی آباد این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

خرید ویلا در زکی آباد

خرید ویلا در زکی آباد

در سال‌های اخیر با اشباع شدن مناطق ییلاقی و ویلایی‌نشین مانند کردان، مناطق مجاوری مانند سهیلیه در استان البرز توجه خریداران ویلایی و زمین را به خودش جلب کرده است. 

یکی از مناطق رو به رشد که این روزها با استقبال بسیار خوبی از طرف خریداران روبه‌رو شده، منطقه زکی آباد سهیلیه است. در واقع خرید ویلا در زکی آباد یکی از راهکارهای مناسب سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران نیز به شمار می‌رود. زیرا منطقه با سرعت چشمگیری در حال رشد و تحول است.

زکی آباد در انتهای جاده سهیلیه و دقیقا بعد از منطقه زعفرانیه سهیلیه واقع شده و از موقعیت جغرافیایی و دسترسی‌های بسیار خوبی نیز برخوردار است.

برای رسیدن به زکی آباد از مسیر جاده سهیلیه، باید از روستاهای آغلان تپه کهریزک و منطقه زعفرانیه و روستای خیرآباد و منطقه کامرانیه عبور نمود. 

شما می‌توانید بعد از بازدید از منطقه زکی آباد در سهیلیه کرج، برای بررسی وضعیت املاک منطقه و در نهایت خرید ویلا زکی آباد به مشاورین حرفه‌ای املاک منطقه مراجعه کنید.

قیمت زمین در زکی آباد

قیمت زمین در زکی آباد سهیلیه

همان‌طور که گفته شد منطقه زکی آباد منطقه‌ای رو به رشد و در حال تحول است. به علاوه با توجه به استقبال خریداران از این منطقه، مت زمین در زکی آباد اصولا متغیر است. 

قیمت زمین در داخل بافت زکی آباد در صورت داشتن تمام امکانات به طور متوسط متری ۳٫۵ تا ۵ میلیون تومان اعلام می‌شود. 

اما قیمت زمین در زکی آباد در خارج بافت به طور متوسط ۱٫۵ میلیون تومان برای هر متر مربع اعلام می‌گردد. اما باید این نکته را نیز اضافه کنیم که گاهی ممکن است در اطراف زکی آباد، قیمت زمین تا حدود متری ۵۰۰ هزار تومان نیز کاهش بیابد. 

خرید زمین در زکی آباد

توصیه می‌کنیم برای خرید زمین در زکی آباد حتماواز نظر کارشناسان منطقه بهره ببرید. با توجه به توضیحات داده شده راجع به قیمت زمین زکی آباد، شاید اکنون این پرسش برای شما ایجاد شده باشد که قیمت ویلا در زکی آباد در چه حدود قیمت است؟

فروش ویلا ارزان در زکی آباد سهیلیه

فروش ویلا ارزان در زکی آباد سهیلیه 

با در نظر گرفتن قیمت زمین، قیمت ویلا زکی آباد به طور متوسط از حدود ۱٫۵ میلیارد به بالا خواهد بود‌. بنابراین اگر قصد خرید ویلا در زکی آباد را دارید، می‌توانید برای مشاهده بهترین فایل‌ها از مشاوران حرفه‌ای منطقه کمک بگیرید.

برای سپردن ملک ، یا راهنمایی و مشاوره جهت خرید و یا فروش ملک در زکی آباد ممکن است که نیاز به یک مشاور املاک که با سال ها سابقه در یک  منطقه و شهرک های اطراف کار کرده باشد داشته باشید ، ما میتوانیم در زمینه فروش و خرید ملک به شما کمک کنیم، کافیست که با ما تماس بگیرید.
شما عزیزان می توانید جدیدترین قیمت های زمین در زکی آباد، قیمت چهار دیواری در زکی آباد و ویلاهای این شهرک را از طریق ما جویا شوید و زمین موردنظرتان را راحت تر و بهتر پیدا کنید و یا به فروش برسانید.

چون منطقه ای رو به رشد است و مثل مناطق ییلاقی و ویلایی نشین کردان اشباع نشده است. همچنین به سرعت این منطقه در حال رشد است و از موقعیت و دسترسی های خوبی هم برخوردار می باشد.

قیمت زمین اگر در داخل بافت زکی آباد باشد و امکانات کاملی هم داشته باشد، متری از ۳.۵ تا ۵ میلیون تومان دارد. اما اگر در خارج از بافت زکی آباد باشد، قیمت زمین به طور متوسط تا ۱.۵ میلیون تومان است.‌

پیوستن به گفتگو

یک دیدگاه در “قیمت زمین در زکی آباد کرج ~ املاک اَوِستا”

  • محمد فاضلی

    ویلا داخل بافت زکی آباد ۴۳۰متر با ۷۰متر بنا و کنتور آب حدودا چقدر ارزش تقریبی دارد با در نظر گرفتن امکانات متوسط از قبیل مکان و دیگر موارد ممنون

    پاسخ
    • maskanvillaavesta

      وقتتون بخیر ، قیمت دقیقش بیشتر همونطور که خودتونم میدونین بستگی به نوع ویلا، لوکیشن و امکانات ویلا داره اما با توجه به مواردی که گفتین حدوده 3 میلیارد

      پاسخ
امتیاز دهید

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴