تماس با ما : 09013646484

خرید ویلا در تهراندشت | خرید زمین در تهراندشت کرج | املاک اَوِستا

قیمت و خرید و فروش ویلا در تهراندشت

منطقه ی تهراندشت از لحاظ جغرافیایی، روبه روی منطقه ی کردان واقع شده است. به همین دلیل، به آن، تهراندشت کردان نیز می گویند. این منطقه در پایین رشته کوه البرز قرار گرفته است. به همین خاطر، ذخایر آب های زیرزمینی بسیار زیادی دارد.

وجود آب کافی در این منطقه از دیرباز، زمینه ساز تشکیل باغ های پر از میوه در تهراندشت شده است. به خاطر این ویژگی ها، به تهراندشت، نگین ساوجبلاغ نیز می گویند.

قیمت و خرید و فروش ویلا در تهراندشت

بیشتر افرادی که قصد خرید ویلا در تهراندشت را دارند، ساکنین تهران و کرج هستند. به طوری که این افراد، برای گذراندن تعطیلات آخر هفته و دور شدن از شلوغی و هیاهوی زندگی شهری، به این منطقه ی سرسبز و زیبا، پناه می آورند.

خرید ویلا در این منطقه، رشد اقتصادی و سود بالایی دارد. به همین دلیل، بهترین منطقه برای سرمایه گذاری در زمینه ی خرید ویلا است. و قیمت آن نیز بسیار متفاوت است.

خرید زمین و ویلا تهران دشت کرج

تهران دشت کرج یکی از مناطق رو به رشد در حوالی کردان است. ویژگی های مثبت این منطقه موجب شده که در طی چند سال گذشته، متقاضیان زیادی برای خرید ویلا، زمین و واحد تجاری به این منطقه رجوع کنند. فاصله این منطقه تا کرج چیزی حدود ۲۰ دقیقه‌ است و مسیری کاملا هموار و مستقیم دارد. 

این منطقه یکی از مناطق خوش آب و هوای استان البرز است که از درختان کهنسال و تنومندی برخوردار است. این درختان و بافت پوششی قدیمی و چشم نواز، با وجود ساختمان سازی ها و ساخت ویلاهای متعدد در این منطقه، دارای زیبایی منحصر به فردی هستند  حفظ شده اند. همانطور که گفته شد این منطقه از ویژگی های رضایت بخشی برخوردار است که طرفداران زیادی به خود جذب کرده. برخی از این ویژگی ها عبارتند از؛

  1. آب و هوای معتدل و مطلوب
  2. طبیعت بکر و زیبا
  3. قیمت مناسب املاک
  4. سهولت در رفت و آمد و مسیر مناسب
  5. نزدیک به پایتخت
  6. بهره مندی از منابع کافی آب، برق، گاز
  7. امنیت املاک

خرید ویلا در تهران دشت کرج

خرید ویلا در تهران دشت کرج

قیمت ویلاهای منطقه تهران دشت کرج، در مقایسه با ویلاهای مشابه در مناطق دیگر، بسیار مناسب هستند. به همین دلیل خرید و فروش ویلا در این منطقه به سرعت و سهولت انجام می شود. با توجه به امکاناتی که منطقه تهران دشت کرج دارد، برخی از افراد تصور می کنند که قیمت ویلاهای این منطقه بسیار نجومی هستند. این درحالی است که اکثر املا‌ک منطقه تهران دشت، از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار هستند. 

امروزه ساخت و ساز ویلا در این منطقه از رونق زیادی برخوردار است، از این رو وضعیت املاک به طور افزون سیر صعودی خواهد داشت. از این رو هیچگونه نگرانی ای از بابت ضرر و زیان معامله ویلا در این منطقه نداشته باشید و مطمئن باشید که در چند سال آینده وضعیت ملک شما پیشرفت چشمگیری خواهد داشت. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره ویلاهای این منطقه و بررسی قیمت ها می توانید با مشاوران مجموعه اوستا در تماس باشید و انتخابی درست و به موقع داشته باشید.

خرید زمین تهران دشت کرج

بازار خرید و فروش زمین در تهران دشت بسیار داغ است. زمین های بسیاری از مناطق تهران دشت، آینده درخشانی دارند و گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری هستند. روستاهایی همچون سرخاب، رضا آباد، سعید آباد، احمد آباد، حاجی آباد و… بهترین مناطق برای خریداری زمین در تهران دشت هستند. نوع سند بر قیمت زمین ها در این منطقه تاثیر بسزایی دارد. 

خرید زمین و ویلا تهران دشت کرج

همچنین برخورداری زمین از امتیاز آب و برق، از ویژگی های تعیین کننده برای نرخ بندی و قیمت‌ گذاری هستند. در حقیقت زمین بدون آب هیچ رشدی نخواهد داشت و هیچوقت پیشرفت نخواهد کرد. بهره مندی از امتیاز گاز نیز می تواند یکی از مهم ترین عواملی باشد که کیفیت و قیمت زمین را تعیین می کند. 

برای خرید یک زمین آینده دار و مناسب، باید اطلاعات زیادی در رابطه با موقعیت زمین های این منطقه داشته باشید. تا با انجام مقایسات لازم، بهترین گزینه را متناسب با شرایطتان انتخاب کنید. برای اطمینان کامل به شما پیشنهاد می کنیم که از خدمات مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده کنید و اطلاعات کامل زمین های منطقه تهران دشت کرج را از مشاوران اوستا کسب کنید.

مشاوره املاک در تهران دشت

خرید ملک یک حرکت مهم به جهت سرمایه گذاری مقدار زیادی از اموال شماست. از این رو باید اطلاعات کافی در رابطه با ملک انتخاب شده و منطقه و محله آن داشته باشید. این امر با بهره مندی از خدمات مشاوره املاک از یک مشاور املاک حرفه ای امکان پذیر خواهد بود. 

مجموعه مشاورین املاک اوستا با فعالیتی چندین ساله در زمینه خرید و فروش ویلا، آپارتمان، زمین، واحد تجاری و… در استان البرز، توانسته اعتماد مشتریان محترم را به خود جلب کند و بعنوان یکی از بزرگترین گروه مشاوره املاک آنلاین در البرز شناخته شود. 

باغ، ویلا و‌ یا زمین مورد نظر خود را مناطق مختلف کرج همچون تهران دشت، به ما بسپارید تا در کمترین زمان ممکن و بهترین قیمت خریداری کرده و یا به فروش برسانید. هدف ما اطمینان خاطر شماست و رضایت مندی شما، بهترین نتیجه برای کار ما خواهد بود.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴