تماس با ما : 09013646484

خرید زمین و ویلا در اقبالیه کرج

خرید زمین و ویلا در اقبالیه کرج

بسیاری از افراد برای خرید ویلا و باغ، به دنبال مناطقی آرام و خلوت هستند. ما به این افراد منطقه اقبالیه در کرج را پیشنهاد می کنیم. این منطقه در کنار برخورداری از آرامش زیاد، آب و هوای بسیار مطلوبی دارد و از طبیعت بکر فوق العاده ای بهره مند است. این منطقه درحال حاضر در روند رشد اقتصادی به سر می برد و هرروز به تعداد خریداران و سازندگان آن افزوده می شود.

این منطقه در انتهای جاده

سهیلیه و قبل از شهرک کوروش واقع شده است. که این مناطق هم از نظر سرمایه گذاری در شرایط مساعدی به سر می برند. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این منطقه، نزدیکی به کرج و تهران است. ساکنان شهر کرج در مدت زمان حدودا نیم ساعت و تهرانی ها حدودا یک ساعت می توانند به این منطقه خوش آب و هوا برسند.

سرمایه گذاری در اقبالیه کرج

همیشه خرید ملک به منظور سرمایه گذاری و بهره مندی کوتاه یا بلند مدت از سود انجام می شود. همانطور که می دانید یکی از مهم ترین عوامل موثر در سوددهی یک سرمایه گذاری موفق، انتخاب منطقه مناسب برای خریداری ملک است. املاکی که در مناطق درحال پیشرفت وجود دارند، بهترین گزینه برای سرمایه گذاری هستند. 

امروزه بسیاری از شهرنشینان به دنبالی سرپناهی برای تعطیلات خود هستند، تا برای استراحت و تفریح به آنجا بروند. به همین دلیل وضعیت املاگ روستاها و منطقه های خوش آب و هوای اطراف تهران و کرج در سال های اخیر به طرز چشمگیری دچار پیشرفت شده است. منطقه اقبالیه کرج یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری است. وضعیت ویلا و زمین هم اکنون در این منطقه در حال پیشرفت است و‌ پیشش بینی های خوبی برای سال های آینده آن داریم.

راهنمای خرید ویلا و زمین در اقبالیه کرج

این منطقه به علت برخورداری از آب و هوای کاملا متفاوت از تهران و کرج، محبوبیت بالایی در بین خریداران و گردشگران پیدا کرده است. برای همین در چند سال اخیر شاهد افزایش قیمت املاک این منطقه بوده ایم. و همچنین پیش بینی می کنیم که این افزایش‌ قیمت در سال های آینده نیز به طور جدی تر ادامه پیدا کند. به همین دلیل ما به شما این منطقه را پیشنهاد می کنیم. اگر قصد سرمایه گذاری در این منطقه را دارید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با بخش پشتیبانی‌ مجموعه اوستا در ارتباط باشید.

3.7/5 - (4 امتیاز)

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴