تماس با ما : 09013646484

خرید زمین ارزان در اطراف تهران

خرید زمین ارزان در اطراف تهران

خرید زمین ارزان در اطراف تهران یک گزینه سود آور برای افرادی است که قصد سرمایه گذاری بلند مدت دارند. بهترین روش سرمایه گذاری خرید ملک یا زمین است. با توجه به اینکه قیمت خرید زمین در تهران همواره صعودی است، بنابراین باید بدانیم که اطراف تهران کجا زمین بخرید. اطراف تهران آب و هوای مطبوعی دارد، به همین خاطر تقاضا برای خرید زمین و سرمایه گذاری در این مناطق بسیا بالا است. گزینه های دیگری هم چون مسکن یا زمین در بازه زمانی کوتاه یا بلند مدت نمی تواند سود خاصی به همراه داشته باشند.

باغ املاک اوستا دارای سال ها سابقه کار و کارشناسانی متبحر و توانمند در زمینه خرید و فروش انواع زمین، باغ، باغچه و ویلا در نواحی تهران و کرج می باشد. در صورتی که تمایل دارید در اطراف و حواشی تهران، زمینی را خریداری کنید که نه تنها قیمت مناسبی داشته باشد، بلکه از ارزش و موقعیت مکانی خوبی نیز برخوردار باشد پیشنهاد می کنیم به وب سایت بزرگ و معتبر باغ املاک اوستا سری بزنید.

کارشناسان حاذق و با تجربه ما به خوبی شما را برای خرید بهترین و با ارزش ترین زمین ها یاری خواهند کرد. جهت برقراری ارتباط با کارشناسان و متخصصان ما می توانید از طریق کانال های مجازی واتساپ و تلگرام و یا شماره تلفن های موجود در وب سایت اقدام فرمایید.

مناطق اطراف تهران برای خرید زمین

• کرج: در شهرستان کرج منطقه های زیادی وجود دارند که برای خرید زمین با ارزش هستند. کرج از مناطق اطراف تهران به شمار می رود که در بخش غربی آن واقع شده است و بهترین گزینه برای خرید زمین در اطراف تهران محسوب می شود. کرج دارای زمین های با ارزشی است که افراد برای سرمایه گذاری می توانند روی آن حساب کنند.

• پردیس و بومهن: این منطقه حدود 17 کیلومتر با تهران فاصله دارد و اگر در شهر تهران کار می کنید برای تردد خود دیگر مشکلی نخواهید داشت. پردیس آب و هوای خوبی دارد و از امکانات رفاهی و تفریحی خوبی برخوردار است. این منطقه دارای فاز های مختلف 1، 2، 3، 4، 8 و 11 با کاربری مسکونی می باشد.

در فاز یک آن زمین های گران قیمتی وجود دارند که دارای آپارتمان ها و خانه های ویلایی لوکس و گران قیمتی است. فاز 2 دارای زمین هایی با قیمت مناسب است. بومهن نیز حدود 40 کیلومتر با تهران فاصله دارد و از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است.

• اندیشه و شهریار: شهریار در اطراف تهران واقع شده است که دارای باغ ها میوه و طبیعتی سر سبزی بوده و به نگین سرسبز غرب تهران معروف شده است. اندیشه در قسمت شمال غربی شهریار است که دارای 6 فاز مختلف می باشد. برای ساخت خانه های حیاط دار، زمین های فاز یک و برای ساخت آپارتمان، زمین های فاز 2 تا 5 مناسب خرید هستند.

• رودهن و دماوند: رودهن حدود 30 کیلومتر با تهران فاصله دارد و از شهر های دماوند محسوب می شود. اخیرا اغلب زمین های منطقه دماوند، برای خرید زمین و ویلا سازی به فروش می روند. این منطقه دارای طبیعتی زیبا و آب و هوایی مطبوع می باشد.

• سهیلیه: این منطقه برای خرید زمین و ساخت ویلا بسیار مناسب است، چون دارای آب و هوای خوب، شهرک های ویلایی، شرایط جغرافیایی مساعد، امکانات رفاهی کافی و سایر مزایا می باشد. روستا های آغچه حصار و لشگر آباد از روستا های درجه یک و عالی سهیلیه برای خرید زمین در اطراف تهران می باشند.

• چهار باغ: این منطقه از سطح تقاضای بالایی برای خرید زمین برخوردار است و گزینه مناسبی برای خرید زمین در اطراف تهران به شمار می رود.

• پرند: از منطقه مربوط به شهرستان رباط کریم است و رفت و آمد به آن با وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی صورت می گیرد. این شهر دارای 7 فاز مختلف است که در فاز های 4 تا 6 املاک مسکن مهر قرار گرفته اند و از فاز 1 تا 3 زمین های سند دار شرکتی یا شخصی واقع شده اند که کاملا مناسب برای ساخت و ساز می باشند.

• …

اگر شما نیز به دنبال خرید زمین در اطراف تهران هستید، می توانید به وب سایت اینترنتی باغ املاک اوستا مراجعه نمایید. تمامی فایل زمین های موجود در حواشی تهران را با دقت رویت نمایید تا بتوانید بهترین زمین را با توجه به مشخصاتی که در نظر گرفته اید تهیه و خریداری نمایید. جهت استعلام قیمت و خرید زمین های حواشی استان تهران با شماره تلفن های موجود در وب سایت ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴