تماس با ما : 09013646484

خرید خانه روستایی ارزان در اطراف تهران

خرید خانه روستایی ارزان در اطراف تهران

خرید خانه روستایی ارزان در اطراف تهران همانند گذشته نیست و از امکانات بیشتری برخوردار می باشد؛ چرا که افراد علاقه مند به مناطق سرسبز و زیبا هستند و ترجیح می دهند در روستا های بکر و زیبا اقدام به خرید ویلا کنند.

ویلا روستایی اطراف تهران، دارای امکانات و مشخصات بی نظیری می باشد و در میان افراد محبوبیت و طرفداران زیادی دارد. افراد مایلند جهت تفریح به سمت این روستا ها بروند، به همین خاطر خرید ویلا در این روستا ها از سطح تقاضای بالایی برخوردار می باشد. در این مقاله قصد داریم ویلا روستا های اطراف تهران را که شرایط مناسبی برای خرید و سرمایه گذاری دارند به شما معرفی کنیم، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خرید خانه روستایی ارزان در اطراف تهران

 روستا های مناسب اطراف تهران جهت زندگی

• روستای ویلایی کردان: برای افرادی که قصد خرید خانه ویلایی در اطراف تهران دارند، کردان منطقه ای بکر و زیبا می باشد. این روستا دارای امکانات ویژه و منحصر به فردی جهت اقامت و زندگی افراد می باشد، به همین خاطر هر ساله افراد بیشتری را جهت خرید خانه و ویلای رستایی به سوی خود جذب می کند.

ویلا هایی موجود در روستای کردان، دارای معماری مدرن و جذابی هستند و جلوه بی نظیری را به محیط بخشیده اند. در روستای کردان ویلا های شیک و لوکسی وجود دارند که موجب می شوند افراد زیادی جهت بازدید و خرید ویلا به این منطقه مراجعه کنند.

• روستای ویلایی کوهسار: کوهسار دارای موقعیت مکانی مناسبی جهت خرید خانه ویلایی روستایی می باشد. این منطقه دارای طبیعتی سرسبز و بکر است و افراد تمایل به خرید باغچه در اطراف تهران هم چون کوهسار دارند، دارای آبشار کوهسار می باشد که هر باره گردشگران بسیاری را به سوی خود می کشاند، آب و هوای مطبوع و بی نظیری دارد و دارای منابع آبی تامین شده و آب تصفیه شده است، بنابراین با خرید خانه روستایی در کوهسار، می توانید با یک تیر چندین نشان بزنید.

• روستای ویلایی تهراندشت: این منطقه به دلیل باغ ها و باغچه های فراوانی که دارد محبوب شده است، بنابراین برای خرید باغ از مناطق بکر و دست نیافتنی محسوب می شود. این روستا دارای موقعیت مکانی مناسبی است و دسترسی به آن راحت است. امکاناتی هم چون برق، آب گاز و آنتن دهی مناسب از امتیاز های خرید خانه روستایی در کوهسار محسوب می شوند. تهران دشت به بهشت گمشده ایران معروف است و اگر قصد خرید ویلا در آن را دارید، می توانید ویلا های خوبی را در این منطقه پیدا کنید.

• روستای ویلایی چهارباغ: چهار باغ به دلیل مشخصات و امتیازات خوبی که دارد از گزینه های مناسب و محبوب افراد جهت خرید خانه روستایی در اطراف تهران تلقی می شود و هر ساله سرمایه گذاران و خریداری بیشتری را به سمت خود جذب می کند.

این منطقه دارای تفرجگاه های فراوانی است و از دهکده های پرطرفدار اطراف تهران محسوب می شود که در آن ورزش ها و سرگرمی های مختلفی دیده می شوند، بنابراین برای افراد ورزشکار و علاقه مند به ورزش انتخاب ایده آلی می باشد. این روستا همانند روستا های شمال کشور دارای طبیعتی زیبا و سرسبز است و اخیرا به دلیل امکانات خوبی که دارد، ساخت و ساز های موجود در آن افزایش یافته است. شما می توانید ویلا های شیک و مجللی را در آن پیدا کنید.

• روستای ویلایی سهیلیه: این منطقه در استان البرز واقع شده است و به روستای سهیلیه معروف می باشد، دارای شیک ترین ویلا ها به همراه بهترین و لاکچری ترین امکانات می باشد و حتی افراد سرسخت و مشکل پسند هم با دیدن این روستای خوش آب و هوا، تمایل به خرید ویلا در آن پیدا می کنند.

این روستا دارای ویلا های روستایی مختلفی است و از امکانات رفاهی قابل توجهی برخوردار می باشد، بنابراین برای گذراندن زندگی و اوقات فراغت گزینه مطلوبی به حساب می آید.

خرید خانه روستایی ارزان در اطراف تهران

خرید خانه در روستا های اطراف تهران

با خرید خانه در روستا های اطراف تهران، می توانید از مزیت های بی نظیری هم چون دسترسی آسان، آب و هوای مطبوع، سرمایه گذاری بلند مدت، ویلا های مهندسی ساز، چشم اندازی عالی، ویلا های سند دار و غیره بهره مند شوید.

در صورت تمایل به خرید خانه روستایی در اطراف تهران با امکاناتی عالی و قیمتی مناسب، می توانید به وب سایت باغ املاک اوستا مراجعه نموده و با کارشناسان و متخصصان ما در این زمینه مشورت نمایید. کارشناسان ما به خوبی شما را در این امر یاری خواهند کرد.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴