تماس با ما : 09013646484

اجاره ویلا استخر دار اطراف تهران

اجاره ویلا استخر دار اطراف تهران

جهت اجاره ویلا استخر دار در اطراف تهران، می توانید به وب سایت اوستا مراجعه نمایید. باغ املاک اوستا یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین سایت های املاک است که دارای کارشناسان و مشاورینی ماهر و متخصص در امر خرید و فروش و اجاره ویلا، باغ، باغچه، سوئیت و غیره می باشد. در صورتی که قصد اجاره ویلایی استخر دار با مناسب ترین قیمت و بالاترین امکانات در اطراف تهران را دارید، کافیست که از طریق کانال های مجازی واتساپ و تلگرام و یا شماره تلفن های درج شده در وب سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. ایشان اطلاعات جامع و کاملی را از قیمت های اجاره و خرید و فروش انواع ملک، ویلا، زمین، باغ و باغچه در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

بسیاری از شهروندان تهرانی برای تفریح و خوش گذرانی به شمال می روند، در حالی که می توانند با اجاره ویلا در دماوند یا کردان در مدت زمان کوتاهی خود را به ویلایی با بهترین ویو و امکانات ممکن برسانند و از زمان خود استفاده بیشتری کنند. شمال کشور دارای آب و هوای بی نظیری است، اما با شهر تهران فاصله زیادی دارد و برای تعطیلات یک یا دو روزه مناسب نمی باشد.

مناطق مناسب اطراف تهران برای اجاره ویلا

کردان یکی از بهترین مناطق اطراف تهران است که محیط مناسبی جهت اجاره ویلا دارد. کران جزو منطقه ساوجبلاغ محسوب می شود که اجاره ویلا در این منطقه بسیار متداول است و شهروندان تهرانی در روز های پایانی هفته جهت تفریح و خوش گذرانی در این منطقه خوش و آب و هوا و سرسبز اقدام به رزرو ویلا می کنند. ویلاهایی که در منطقه کردان وجود دارند، اغلب لاکچری و قیمت بالا هستند و دارای استخر می باشند. سفر به این منطقه بسیار راحت است و به دلیل مسافت کمی که با استان تهران دارد، پایتخت نشینان می توانند این منطقه را جهت تفریح و گذراندن اوقات فراغت ایام تعطیل خود انتخاب کنند.

طالقان

طالقان نیز از شهرستان های منطقه ساوجبلاغ محسوب می شود که در فاصله بالاتری نسبت به کردان واقع شده است. طالقان محیط آرام تری نسبت به کردان دارد و دارای فضایی دنج، زیبا و سرسبز است. قیمت ویلا های موجود در طالقان نسبت به کردان مناسب تر است. ویلا های لوکس و لاکچری موجود در طالقان نیز قیمت های بالایی دارند.

لواسان

برای اجاره ویلا استخردار در اطراف تهران، می توانید سری به منطقه لواسانات بزنید. لواسان در بخش شمال شرقی استان تهران واقع شده است و از گران قیمت ترین و لوکس ترین بخش های استان تهران است که ویلاهای لوکس و دوبلکس مختلفی در آن ساخته شده اند. در فصل زمستان هوای منطقه لواسان سرد است و به همین خاطر  در فصل زمستان قیمت اجاره ویلا های موجود در آن کاهش می یابد، اما در روز های پایانی هفته و ایام تعطیلات، قیمت اجاره ویلا های لواسان به اوج خود می رسند.

فشم

فشم در قسمت شمال شرقی استان تهران واقع شده است و تا لواسان مسافت کمی دارد. ویلا های موجود در فشم اغلب لوکس هستند و دیزاین بسیار شیکی دارند، اما دارای زمستان های سخت تری نسبت به منطقه لواسان بوده و در فصل تابستان نیز اغلب ویلا های موجود در آن سریعا به اجاره می روند. فشم در ارتفاعات استان تهران قرار دارد و دارای چشم انداز و طبیعتی زیبا و بی نظیر است.

دماوند

دماوند از منطقه های ییلاقی استان تهران است که در بخش شرقی آن واقع شده و آب و هوایی سرد و کوهستانی دارد. اغلب شهروندان تهرانی در این منطقه اقدام به ویلا سازی کرده اند. در دماند نیز ویلا های لوکس و زیبایی ساخته شده اند، اما از لحاظ قیمت اجاره در سطح پایین تری نسبت به مناطق فشم و لواسان می باشند.

اجاره ویلا در حومه استان تهران

شما می توانید بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق تماس با شماره تلفن های درج شده در وب سایت اینترنتی اوستا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و به اجاره انواع خانه ها و ویلا ها با مناسب ترین قیمت و بهترین امکانات بپردازید. باغ املاک اوستا همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. با مراجعه به وب سایت باغ املاک اوستا، می توانید از طریق واریز بیعانه با خیالی راحت اقامتگاه مورد نظر خود بدون هیچ دغدغه ای رزرو فرمایید، بدیعی است که در صورت عدم هر گونه رضایتی از سوی شما عزیزان، مبلغ بیعانه به حسابتان عودت می گردد. جهت برقراری تماس با سایت املاک اوستا، کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴