تماس با ما : 09013646484

اجاره روزانه ویلا در کردان

اجاره روزانه ویلا در کردان

جهت اجاره روزانه ویلا در کردان، می توانید به وب سایت اوستا مراجعه نمایید. باغ املاک اوستا یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین سایت های املاک است که دارای کارشناسان و مشاورینی ماهر و متخصص در امر خرید و فروش و اجاره ویلا، باغ، باغچه، سوئیت و غیره می باشد.

در صورتی که قصد اجاره ویلایی با مناسب ترین قیمت و بالاترین امکانات در ناحیه کردان کرج را دارید، کافیست که از طریق کانال های مجازی واتساپ و تلگرام و یا شماره تلفن های درج شده در وب سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. ایشان اطلاعات جامع و کاملی را از قیمت های اجاره و خرید و فروش انواع ملک، ویلا، زمین، باغ و باغچه در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

مناطق تفریحی کردان کرج

کردان از جمله روستا هایی است که به دلیل طبیعتی زیبا و سرسبز و محیط آرام و بی سر و صدایی که دارد، به یکی از مناطق محبوب و پر طرفدار برای شهروندان تهرانی و کرجی تبدیل شده است.

روستای کردان طبیعتی سرسبز و آب و هوایی تمیز و مطبوع دارد که باغ ها و ویلا های زیادی در آن احداث شده اند. شما می توانید انواع ویلا ها و باغچه های زیبا و متنوع را با امکانات گوناگون در کردان مشاهده نمایید. در کردان دیگر ترافیک و دود و ازدحام و شلوغی شهر وجود ندارد و افراد زیادی اقدام به ساخت ویلا در آن نموده و برا ییلاق به این منطقه سفر می کنند.

در حاشیه کردان کارخانه جاتی هم چون آلومینیوم سازی، کارتن سازی، ریسندگی و بافندگی و مرغداری وجود دارند که به بخش اقتصادی کرج مبدل شده اند. روستای کردان دارای باغ هایی مملو از درختانی هم چون زردآلو، گیلاس، آلبالو، گردو و توت وجود دارند و محل مناسبی برای استراحت و تفریح می باشد.

قیمت زمین ها و باغ های کردان، نسبت به سال های گذشته افزایش قیمت زیادی پیدا کرده اند و در حال حاضر یکی از منطقه های لوکس با ویلا های گران قیمت  به شمار می رود. رودخانه  کردان یکی از مهم ترین دلایل حاصل خیزی و سرسبزی این منطقه می باشد که از سمت شمال شرق روستا به سمت جنوب غربی می رود و همه زمین های این منطقه را سیراب می کند.

روستای کردان از امکانات منحصر به فردی برخوردار است و دارای دهکده ای تفریحی مجهز به ورزش هایی هم چون شنا، والیبال، فوتبال؛ سوارکاری و غیره می باشد؛ هم چنین افراد می توانند در سایت پرواز کردان روزی هیجان انگیز را با پاراگلایدر تجربه کنند و از طرفی کوهنوردی در ارتفاعات  از جذابیت های منطقه کردان محسوب می شود.

شهروندان تهرانی برای سفر به کردان، لازم است که به سمت شهر کرج بروند و سپس از آزاد راه کرج قزوین رفته و بعد از طی مسافتی در حدود 20 کیلومتر به این روستای زیبا و سرسبز می رسند. روستای کردان دارای موقعیت جغرافیایی خاص و جاذبه های گردشگری، طبیعی، تاریخی و مذهبی فراوانی است و چون به اتوبان تهران- قزوین نزدیک است و در مجاورت کلان شهر های بزرگ واقع شده است و از طرفی آب و هوای خنک و مطبوعی دارد، اغلب افراد مایلند جهت تعطیلات و سفر های یک روزه به سمت کردان رهسپار شوند.

باغ املاک اوستا این فرصت را در اختیار مسافران عزیز قرار می دهد که با مراجعه به سایت، ویلای مناسب  و ایده آل خود را انتخاب نموده و به صورت آنلاین رزرو کنند.

رزو ویلا در کردان کرج

شما می توانید بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق تماس با شماره تلفن های درج شده در وب سایت اینترنتی اوستا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و به اجاره انواع خانه ها و ویلا ها با مناسب ترین قیمت و بهترین امکانات بپردازید. باغ املاک اوستا همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

با مراجعه به وب سایت باغ املاک اوستا، می توانید از طریق واریز بیعانه با خیالی راحت اقامتگاه مورد نظر خود بدون هیچ دغدغه ای رزرو فرمایید، بدیعی است که در صورت عدم هر گونه رضایتی از سوی شما عزیزان، مبلغ بیعانه به حسابتان عودت می گردد. جهت برقراری تماس با سایت املاک اوستا، کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴