تماس با ما : 09013646484

آغلان تپه سهیلیه

آغلان تپه سهیلیه

آغلان تپه سهیلیه از جمله منطقه ویلایی نشین و در حال رشدی است که دارای قدمت بالایی بوده و برای ساخت ویلا یک منطقه با ارزش محسوب می شود. افراد جهت خرید ملک و ساخت ویلا، می توانید به این منطقه زیبا و سرسبز مراجعه نمایند و از امکانات و آب و هوای مطبوع آن بهره مند گردند. آغلان تپه سهیلیه در حومه استان های تهران و کرج واقع شده است و برای شهروندان این دو استان دسترسی را آسان نموده است.

آغلان تپه سهیلیه

این منطقه سرسبز و زیبا در حوالی روستای زکی آباد واقع شده است و به دلیل مسافت نزدیکی که به کردان دارد با نام آغلان تپه کردان نیز شناخته می شوند. این منطقه به دلیل طبیعی سرسبز و آب و هوای دلنشین و تمیزی که دارد، شهروندان تهرانی و کرجی بسیاری را به سوی خود کشانده است و افراد زیادی متقاضی خرید زمین در این ناحیه می باشند، به همین خاطر قیمت زمین در منطقه آغلان تپه هر ساله رو به افزایش است.
جهت خرید ملک در منطقه آغل تپه سهیلیه، می توانید به وب سایت اوستا مراجعه نمایید.

باغ املاک اوستا یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین سایت های املاک است که دارای کارشناسان و مشاورینی ماهر و متخصص در امر خرید و فروش و اجاره ویلا، باغ، باغچه، سوئیت و غیره می باشد. در صورتی که خرید هر نوع ملکی با مناسب ترین قیمت و بالاترین امکانات در ناحیه کردان کرج را دارید، کافیست که از طریق کانال های مجازی واتساپ و تلگرام و یا شماره تلفن های درج شده در وب سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. ایشان اطلاعات جامع و کاملی را از قیمت های اجاره و خرید و فروش انواع ملک، ویلا، زمین، باغ و باغچه در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

مشخصات منطقه آغلان تپه سهیلیه

مشخصات منطقه آغلان تپه سهیلیه

مسیر دسترسی به این منطقه آغلان تپه بسیار آسان است و یکی از نزدیک ترین مناطق ویلای نشین در حومه تهران و کرج به شما می رود. بعد از طی نمودن جاده تهران- کرج به سمت جاده سهیلیه رانده و بعد از پیمودن مسافت اندکی به لشگراباد می رسید، سپس از لشگرآباد کرج عبور می کنید و به منطقه زیبای آغلان تپه می رسید. مدت زمانی که افراد از تهران به این منطقه می رسند حدود 90 دقیقه و از آغلان تپه تا کرج حدود 30 دقیقه طول می کشد.

این منطقه در حوالی کلان های شهر های بزرگ کشورمان واقع شده است و آب و هوای بسیار مطبوع و تمیزی دارد. در فصل تابستان این منطقه دارای آب و هوای خنک و در فصل زمستان دارای آب و هوایی معتدل است و کمتر در آسمان آن آلودگی دیده می شود.

آغلان تپه دارای منایع آبی بی کرانی است و نیاز افراد در جهت پر کردن استخر ها و آبیاری باغ ها و زمین ها و آب شرب فراهم کرده است و ساکنین این منطقه می توانند با خیالی راحت و بدون هیچ گونه نگرانی از امکانات بی نظیر و طبیعت زیبای این منطقه بهره مند شوند.

سرمایه گذاری در منطقه آغلان تپه سهیلیه

خرید ویلا در سهیلیه جهت سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشد. بر طبق شواهد بدست آمده خرید ویلا و زمین می تواند یک گزینه عالی جهت سرمایه گذاری محسوب می شود و هر روز بر میزان ساخت و ساز های موجود در منطقه سهیلیه افزوده می شود.

این منطقه دارای زمین های سند دار و تفکیک شده ای است و از امنیت بالایی برای ساکنین منطقه برخوردار می باشد، به همین خاطر جهت خرید زمین حرف اول را می زند. روستای اغلان تپه نیز برای سرمایه گذاری در دسته مناطق رو به رشد سهیلیه قرار گرفته است.

هر ساله افراد زیادی جهت خرید زمین و باغ و ویلا به تین منطقه مراجعه می کنند. برای سرمایه گذاری بهتر است از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید سرمایه گذاری پر سودی را تجربه نمایید.

خرید ملک در منطقه آغلان تپه سهیلیه

جهت خرید ملک در منطقه آغلان تپه سهیلیه، باغ املاک اوستا همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. با مراجعه به وب سایت باغ املاک اوستا، می توانید با کارشناسان و متخصصان ما ارتباط برقرار نموده و مشورت های لازم را جهت خرید ملک در آغلان تپه سهیلیه دریافت نمایید. جهت برقراری تماس با سایت املاک اوستا، کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود.

امتیاز دهید

پیوستن به گفتگو

  کرج ، سهیلیه

   با ما تماس بگیرید : 09013646484

مطالب برگزیده
آگهی ها ویژه :

مقایسه املاک

مقایسه

مشاوره رایگان 24 ساعته

۰۹۰۱۳۶۴۶۴۸۴